De meest lieve man van de wereld!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn vriend stofzuigt niet
    Mijn vriend heeft een wasverbod ;)
    Mijn vriend maakt nooit het bed op
    Mijn vriend laat de vieze flesjes van onze zoon overal rondslingeren
    Mijn vriend houdt al helemaal de deur niet voor mij open

Maar mijn vriend voelt zich super verantwoordelijk voor zijn gezin en zorgt dat wij niets te kort komen (Al vergeet hij soms boodschappen te doen ;))
    Werkt keihard (40+), studeert daarnaast, heeft al heel wat sh*t te verwerken gekregen in zijn leven en nog steeds. Ook is hij de beste vader die mijn zoontje zich kan wensen en voor mij de man die mij temt (geloof me, dat is nodig) en me mezelf laat zijn en waar ik zeker gelukkig oud mee kan worden.

Dan maak ik met alle liefde zelf het bed op ;)

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat een heerlijk topic! Wat fijn om te lezen dat jullie ook zo'n heerlijke vent hebben! Hier nog een vrouw met een waanzinnig lieve man.

Hij heeft echt veel te verduren hoor tijdens de zwangerschap. Elk kwaaltje dat er was kan ik afstrepen maar hij blijft me verzorgen en oppeppen en komt met kleine kadootjes thuis. Zo lief. Daarnaast stond hij al meer als mij achter de stofzuiger (ik haaaaat het huishouden!) en nu hebben we vaker onze hulp die komt poetsen, heel fijn geregeld door hubby. Daarnaast hebben we een hondje waar hij 's ochtends en 's avonds meegaat :)! Het is gewoon een schat van een kerel en kan me echt geen leven zonder hem voorstellen!!!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ook heel belangerijk:)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah herkenbaar en helemaal mee eens!