Levering V&D

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iemand enig idee hoe snel de V&D levert?

Ik heb vandaag nog een jas voor mijn zoon besteld, hij heeft nu namelijk een jas tot aan de kont en met het koude weer is een wat langere jas warmer. Hoop dus eigenlijk dat de jas zo snel mogelijk binnen komt. Hij word trouwens bij de winkel afgeleverd.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had laatst wat bij de V&D besteld, maar dan gewoon op ons huisadres en dat was er binnen 2 dagen. Maar ik heb geen idee of het altijd zo snel gaat.

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik lees mee... Toevallig gisteren een jas voor mezelf besteld...

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

Thuis levering is altijd binnen 1 of 2 werkdagen. Bij mij dan en ik woon in een dropje.. Ik heb geen idee hoe het bij de winkel gaat.
    Misschien de winkel even bellen, hoe wat en waar en dat je hem graag snel wil ivm het weer?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb er wel eens wat besteld en dat duurde een paar dagen langer dan aangegeven was.. Niet echt een positieve ervaring hier dus.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou hoop dat het niet te lang gaat duren!
    Was vannochtend nog naar de v&d geweest, maar daar hadden ze de jas helaas dus niet meer.

7. Within

Within Niet meer actief

Ik heb zondag besteld en krijg het als het goed is vandaag binnen, kreeg gisteren de track and trace code.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook altijd 1 a 2 werkdagen, meestal als ik het vroeg bestel op een werkdag is het de dag erna in huis. Hoe het werkt met versturen naar de winkel weet ik niet maar zou wat langer kunnen duren omdat ze wachten tot er een vracht naar dat filiaal gaat. Daarom zijn die verzendkosten ook gratis.

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb al 2 keer besteld, vaak is het 3 a 4 dagen

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kreeg net een mail dat het verzonden is... ben benieuwd!
    Weet wel dat vaak op woensdag de nieuwe vracht komt, dus hoop stiekem dat het er morgen al is ;).

11. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

hihi heb hier heerlijk om gelachen!

maar toevallig heb ik vandaag ook voor het eerst besteld bij VD. Bij mij word het in 2 keer geleverd, het boek 'borstvoeding' over 2 dagen en de rest (buggy, newborn kleertjes en grotere kleding voor de oudste) in 2 tot 3 dagen. Waarschijnlijk is het boek dus brievenbuspost.

Deel Deze Pagina