Naar aanleiding van een topic waarin iemand van een vreemde in mijn ogen een rare vraag kreeg. Wat is de meest rare vraag die je ooit hebt gehoord van een wildvreemde .
Een jehova’s getuige sprak mij ooit aan op het winkelcentrum. Of ik even met hem wilde praten, want hij had iets dat perfect voor mij geschikt was als tienermoeder. ten eerste was ik op dat moment 23, dus geen tiener meer, en ten tweede was ik in de verste verte niet zwanger of moeder…. Hele bijzondere vraag dus….
Op meerdere stations spraken mannen mij aan met de vraag of ze aan mijn voeten mochten ruiken. ‘Voor 20 euro? Nee? 40 euro dan?’ Is me echt 6x gevraagd door dus 6 verschillende mannen op 6 verschillende stations…
Ik werd ooit overrompeld door een vader van een kind op mijn werk. Zijn dochtertje was net nieuw in de groep. Terwijl er andere ouders, kinderen en een stagiaire aanwezig waren begon hij ongevraagd een diagnose te stellen en advies te geven. Ik heb een stevige bouw en vooral flinke benen en billen. Ik was toendertijd begin 20 en behoorlijk onzeker over mijn lichaam. Deze vader scande ter plekke mijn hele lichaam om vervolgens te melden dat ik meerdere blokkades in mijn darmen en spijsvertering had. Mijn overgewicht had te maken met een slechte stoelgang. Hij kon me vanuit zijn werk en expertise wel helpen afvallen met de juiste voedingssuplementen. Ik stond echt met een mond vol tanden!
ooit ben ik op straat door een wildvreemde aangesproken die zei dat ik er zo stralend bij liep, dat hij me prachtig vond en vroeg of ik koffie met hem wilde drinken. ik heb toen vriendelijk bedankt.
Ooit gezegd door een vreemde dat ik zo een goede gezichtsexpressie heb En in Suriname kreeg werd ik vaak random op straat aangesproken met tips voor mijn benen vol muggenbeten. Heb alle tips wel geprobeerd want het zag er inderdaad niet uit En verder wordt er vaak gevraagd of ik het niet koud heb. Ik ben zo ongeveer standaard oververhit dus loop nu nog steeds met korte mouwen en blote benen buiten. Dus misschien niet zo vreemd haha maar ik denk dan dat ik dat als volwassene toch best zelf kan voelen
Ik kreeg ooit de vraag of ik nou Turks of Marokkaans was geworden. Oh en of ik een bom bij me heb, maar volgens mij heeft vrijwel iedere moslim die "vraag" wel eens gekregen.
Oh nog eentje die echt heel raar was. Ik werd een keer door een leeftijdsgenoot die op een lift stond te wachten in het ziekenhuis aangesproken als Lotte, maar zo heet ik niet dus ik liep verder. En die persoon echt zo van allee lotte ken je me niet meer? En zelfs toen ik me omdraaide bleef die persoon ervan overtuigd dat ik lotte was, pas na echt goed kijken zag die dat ik iemand anders was. Het gekke is dat er in dezelfde antwerpse omgeving nog 3 keer gezegd is dat ik op een andere verpleegkundige lijk die lotte heet. Dus ik denk dat ik ergens een doppelganger heb, die dan ook nog eens verpleegkundige is zoals ik. En wat het nog vreemder maakt, is dat mama tot op het einde van de zwangerschap getwijfeld heeft tussen mijn naam en de naam lotte Vind dat dus echt zo zo zo raar hé
Ik had een keer na een hardloopwedstrijd dat ik op een bankje zat om mijn hardloopschoenen uit te doen en de gewone schoenen aan te doen. Naast me zat een Duitse jongeman en vroeg of hij even aan mijn sportschoenen mocht ruiken. En dat ik zo'n grote maat schoenen had vond hij toch ook wel apart. Hij had wat met schoenen zei hij.
Ik heb ook eens gehad dat ik langs een bedrijf liep en iemand naast me ging lopen en over z’n vakantie begon te vertellen, ik dacht dat hij misschien iets had waardoor hij zeer amicaal was met vreemden, dus reageerde aardig op z’n verhaal en lachte om grapjes van hem. We kwamen bij de ingang van het bedrijf en hij zei;’Nou, Francien, ik moet snel verder, heb een afspraak! Ik zie je straks wel in de pauze he?’ … Ik ben Francien niet Ben benieuwd wanneer het kwartje bij hem is gevallen
Er werd aan mijn vader in Egypte ook die vraag gesteld. Dat was 23 jaar geleden. Hij antwoordde dat hij 3 sexbombs bij zich had... Mijn moeder, mijn zusje en ik...