Ja ik weet wat je bedoelt ik vind het persoonlijk ook niet bij iedereen staan idd het moet niet kanariegeel zijn. Het staat mij wel heel erg leuk haha vooral omdat ik er niet echt marokaans uit zie Heb zoiets gedaan zelfde kapsel en haarkleur moet het binnenkort weer bijwerken.
Hier ook overdag. En savonds kijkt nr5 altijd bij de buren naar binnen, wedstrijdje wie er eerder op bed ligt, zij of buurmeisje wat even oud is (wat ze haast altijd wint omdat ik een andere planning heb dan de buurvrouw. Maar zolang het werkt... ) Weet de buurvrouw overigens ook hoor, dat dat gebeurd. 1x zo gelachen. Nr4 kwam brullend van het lachen beneden dat de buurman en buurvrouw stonden te knuffelen in de keuken, dat is blijkbaar heel gek was een gewone met kleren aan knuffel hoor Andersom kijken haar kinderen ook gerust vanuit hun slaapkamerraam over de schutting bij ons naar binnen. Bijvoorbeeld even kijken of we klaar zijn met eten want stel je voor dat je te vroeg loopt
Klopt. Maar de opmerkingen over bomgordels of echt anders behandelen van mensen met een kleurtje of hoofddoek kan ik niet meer onder onwetendheid scharen.
Niet zozeer een vraag. Ik werk in een zwembad en vraag een oma naar de geboortedatum van haar kleinkind. Oma kijkt me aan en zegt ja even denken, dat is toch altijd lastig he met dat soort kinderen... Oma's kleinkind was geadopteerd en daarom was zijn geboortedatum blijkbaar lastig te onthouden
Hoe krijgen jullie het zo licht? Echt een oprechte vraag ik word altijd oranje. Lichter als oranje word/krijgen ze het dus ook echt niet. Ze geven aan omdat mijn haar zo goed als zwart is van nature .
Die toevoeging is wel raar. Maar even moeten nadenken niet. Tenzij dat mijn moeder ook raar is die heeft 8 kleinkinderen nu en moet ook wel even nadenken welke datum bij welk kind hoort. Temeer daar is 6 kleinkinderen tissen 4 juli en 2 september zitten (wel verschillende jaren)
Oh maar ik ga niet meer zelf aan de slag. Heb het 1 x geprobeerd kwam als Bassie eruit te zien. Dus ik laat het echt door een ervaren thuiskapster doen. Had eerder een andere maar die heeft heel mijn haren naar de klote geholpen . Zag er niet meer uit na de uitgroei had net een maya de bij kapsel bovenkant mijn eigen donkere haren en onderste helft kanariegeel. Vele thuiskapsters benaderd maar vele zeiden het is echt beschadigd. Uiteindelijk 1 gevonden die het aandurfde maar eerlijk ze heeft het prachtig gedaan❤️
Wat fijn! Hier zeggen eigenlijk alle kappers Nee gaat niet lukken ooit eens juist naar een Armeense kapster gegaan in de hoop dat haar het zou lukken. Het was zo dood dat het geen kleur meer pakte en echt geel was. Heb het uit eindelijk kunnen laten knippen
Vorig jaar de vraag of mijn moeder thuis was toen er een pakketbezorger bij ons huis kwam Ik lijk wel veel jonger maar moest hier wel wel erg om lachen
Ja de 1e kapster had mijn haren echt verpest leek net een vogelnest helemaal dood idd. Heb erna protienebehandeling gedaan om het een beetje te proberen te redden. Maar deze kapster heeft mijn haren rustig laten ontkleuren ipv wat de 1e had gedaan kort en heel heftig dat is de reden waarom mijn haren helemaal verpest waren.. Na het ontkleuren heeft ze kleur erin gegooit die ik graag wilde. Kon wel huilen van blijdschap erna omdat ik echt baalde van mijn kapsel.
Oh die krijg ik ook heel vaak te horen. Heb dan wel 5 kinderen. Maar dan meestal na de eerste verbazing zeggen ze: 'dat is zo leuk, heb ik ook altijd gewild, maar...'
Ja echt knaloranje en met mijn spierwitte gezicht leek ik net die horrorclown. Mijn schoonmoeder staat leuk je hebt net als mij Thanks Kon wel janken omdat ze witte haren heeft gooit ze henna erin en dan word het oranje/rood. Dus ja compliment dan maar denk ik ,hoop ik haha