De meest rare vraag van een wildvreemde

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavan5, 29 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

:eek: Hoezo vraag je dit o_O. Echt soms vraag je je bij sommige mensen wel eens af of ze wel hersenen hebben gekregen..

Mindy26, hummeltje5, citroenrasp en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.403
    4.456
    113
    Vrouw
    Onvoorstelbaar!

mijn kaak ligt alweer op de grond.

waar bemoeien mensen zich mee en waarom denken ze toch dat het:
    A; normaal is om een vreemde dat te vragen. En B; waarom denken ze dat degene aan wie ze dit vragen überhaupt antwoord zou gaan geven tegen een wildvreemde.

ik vind het echt onbegrijpelijk, ongelofelijk onbeschoft, maar bovenal ontzettend bemoeizuchtig gedrag.

spruitje80, citroenrasp, Mammavan5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.238
    4.464
    113
    Vrouw
    Niet perse raar, maar wel mega ongepast. Deze zwangerschap al meerdere keren "Jullie zijn nu vast compleet".
    Nee, deze zwangerschap begon met 2 kloppende hartjes, en er is er nu maar 1 over. En we zouden het liefst 3 of 4 kinderen hebben rondlopen. Maar helaas, door alle medische complicaties raden de artsen het sterk af. Boden zelfs meteen sterilisatie aan tijdens de keizersnede.

En als je dat terug zegt is er een mega ongemakkelijke stilte, waarbij ik 0 moeite doe om die te doorbreken.

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Wat onwijs heftig in jullie situatie...

Ik snap ook gewoon nog steeds niet waarom mensen zich met anderen bemoeien. Bij ons werd het niet eens gevraagd maar geconstateerd toen ik zwanger was van de tweede. Er zit anderhalf jaar tussen en mensen zeiden: pittig maar wel handig ben je in een keer uit de luiers.

Vero0504 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina