Heeft niets met zwangerschap te maken Maar toen ik de vorige keer in nederland was bij mijn moeder liep ik met hun hond. Ik ben moslim en ben dus ook bedekt. Toen ik met de hond buiten liep riep er een vrouw opeens: 'HEY DAT IS GRAPPIG' dus ik kijk om me heen van 'huh' "ja" zegt ze..een moslim met een hond! ehmz..ja ? (zeg ik) Begint ze een verhaal: ja ik dat dat dat niet mocht met reinheid etc. etc. Ik zo nouja mevrouw..het is de hond van mijn moeder die ik uitlaat dus.. Nog komischer natuurlijk..want zij zag blijkbaar niet dat ik nederlands was..en het klonk dus erg raar dat ik de zonde op mijn moeder afschoof Maarja die is natuurlijk geen moslim dus voor haar is het geen probleem. maar ik vond het flink onbeschoft en stond van verbazing eigenlijk met mijn b*k vol tanden..en wist niets nuttigs te zeggen. Ik vind het geen probleem als men naar me toe komt en zegt goh hoe zit dat..ik dacht dat moslims geen honden mochten houden (binnen dan) dan ben ik gerust bereid het uit te leggen..maar om nu over straat zo te schreeuwen.. ..erg typisch..