hier ben ik weer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bartje, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    na een miskraam in juni en november ,ben ik weer zwanger ,6 weekjes,maar sinds vanochtend bij het naar t toilet gaan weer bloedverlies bij t afvegen,dus ik zal me hier wel weer kunnen melden ,zal wel weer een miskraam krijgen .voel me zo in de steek gelaten door me lichaam daar we al een zoontje hebben waar we helemaal geen problemen mee hadden

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    och meisje toch...een dikke knuf...

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Misschien zet het toch niet door en is het oud bloed?
    Ik blijf nog hoop hebben voor jullie meis...

Liefs Dais...

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bartje, meid, wat ontzettend balen voor je dat je bloedverlies hebt. Ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen. Ik kan alleem maar voor je hopen, dat het niet betekent dat er weer een miskraam op komst is. Maar dat het slechts gaat om een gesprongen bloedvaatje ofzo.

In februari 2006 hebben we een gezonde dochter gekregen. Toen we het gingen proberen voor een tweede raakte ik wel steeds makkelijk zwanger, maar raakte het vruchtje ook steeds weer net zo makkelijk weer kwijt. Nu lijkt het eindelijk goed te blijven gaan en ik hoop dat dat deze keer ook voor jou het geval mag zijn.

In ieder geval heel veel sterkte.

5. Hummel

Hummel Niet meer actief

Lieve Bartje,

Een bloeding betekend niet altijd dat je een miskraam gaat krijgen. Zolang je geen hevige krampen en veel bloedverlies hebt, dan hoeft het nog niks te betekenen.

Ik wens je veel sterkte toe.

Liefs Hummel.

Deel Deze Pagina