De meest vreemde producten uit China

Discussie in 'De lounge' gestart door Micera, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je 'm op Nederlands zet, is er ineens een behoorlijk aantal producten gemaakt van sperma :D

Ik snap überhaupt niet hoe mensen wijs worden uit de Nederlandse versie. In het Engels is het soms al moeilijk te ontcijferen, maar in het Nederlands kan ik er vaak helemáál niks van maken :p

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom

😂😂😂😂

Weet niet of deze handig is of juist triest lol en de tweede: Lucht in een blikje....:D:D:(

3. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Mijn man vraagt zich af wat ik zit te doen maar net als vroeger met een autocorrect topic lig ik helemaal dubbel achter de pc...

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Er komen weer een aantal geniale producten voorbij :D

Ervaring met NL vertalingen heb ik overigens niet. Die vind ik altijd zó slecht, dat ik direct weer overstap op de Engelse variant. Ik krijg nu toch de neiging om voortaan op de NLse site te blijven ;)

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
  6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Maar ik gebruik dus nooit de vertaalknop. Heb mijn instellingen op Engels staan, en tóch krijg ik steeds dit soort verbale diarree (letterlijk :D):

2016 Hot Koop Volwassen Faeces/Uitwerpselen Kostuum Goede Kwaliteit Faeces/Uitwerpselen Mascotte Brown Faeces/Uitwerpselen Mascotte Kostuum

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Staat er dan niet rechtsboven "go to global English site"? Soms valt me opeens op dat ik in het NL zit, en dan kan ik daar op klikken om alles weer normaal te krijgen.

Deel Deze Pagina