Ik houd niet van die natuurnamen zoals: Beer, Wolf, Storm, Lente, terwijl ik man als Iris, Roos en Madelief wel mooi vind. Bij jongste in de klas zit een meisje dat Saar heet. Ik kan daar ook echt nog niet aan wennen. Ik vind de naam Sara(h) echt mooi, maar Saar.... Wij hadden vroeger een geit die Saar heette
De dochter van Michael Hutchence heet Tiger Lily, in het kader van beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen..
Ja, er bestaan echt mensen die Bort heten (in Nederland).. Ik vind het ook niet echt een naam. Grappig eigenlijk, want het is maar 1 letter verschil. Ik heet Annika, ik vind dat wel een mooie naam. Anniko vind ik dan weer heel 'apart'.
Ik werkte jaren geleden ergens en daar werkte toen ook een Durk. Ik vond het maar raar en kon er niet echt aan wennen. Net zoals Wiebe.
Ik vind de naam Ties trouwens echt niks. Ik kan er niet aan wennen en denk gelijk aan Ties kattenpies
Klopt. Maar dan is het tenminste alleen nog de uitspraak. Maar deze man heet dus ook op papier echt Durk
Ik vind Knut trouwens ook heel lelijk. En ik heb een buurvrouw die Wiem heet Spreek je uit als Wie-em, dan valt het nog mee maar vind het echt een heel knullige manier van spellen.
Klinkt meer als een mannennaam die naam van je buurvrouw Ooit ook weleens van de naam Biem gehoord. Weet niet meer of dat voor een jongen of meisje was, maar je sprak het iig. uit zoals het er staat. Ik vind het maar lelijk