Ik dacht dat ik eruit was wat betreft jongensnaam en ik vond dat al zo moeilijk, maar nu is er een andere naam voorbij gekomen en nu twijfel ik tussen 2 namen. Dus ik hoop dat jullie mening mij kan helpen. Welke naam past het beste bij Emma, Fayèn, Mia en Kensi. Leon of Lucas
Leon vind ik net wat beter passen, maar lastig uit te leggen waarom precies. Qua “rijtje” kom ik dan weer eerder op Lucas uit. Emma= gaat al heel lang mee/ hoor je vaak Fayèn= een naam van de laatste 10 jaar zoiets Mia= gaat al lang mee Kensi= 1 van de nieuwere namen Lucas= gaat al heel lang mee/ hoor je vaak Ik denk dat het voor mij vooral het punt is dat sommige van je andere kinderen namen hebben die je niet veel hoort (Mia gaat trouwens wel al lang mee, maar hoor je ook niet veel) en dat ik daarom Leon er beter bij vind passen. Zie ik de namen los van je andere kinderen, dan vind ik ze beiden mooi (normaal heb ik niks met veelgegeven namen, maar Lucas is 1 van de weinige uitzonderingen daarop), maar Leon vind ik leuker omdat je die niet zo vaak hoort
Leon vind ik leuker! Eigenlijk hetzelfde wat hummeltje hierboven schrijft, alleen ik vind Lucas echt een hele saaie naam
Haha nee, Leo vind ik dus echt niet mooi. Ik weet dat Lucas een populaire naam is en toch hoor ik hem in onze omgeving nooit. Luca komt hier wel heel veel voor. Emma hoor je hier trouwens ook bijna niet. Mijn Emma zit inmiddels in groep 4 en er is op de hele school 1 andere Emma, zij zit in groep 1. @hummeltje5 bedankt voor je uitgebreide mening. De rest ook bedankt natuurlijk. Ik moet mijn man nog wel mee zien te krijgen met de naam Lucas (mocht ik toch liever voor die naam gaan als het een jongen is)
Ik vind Leon een mooie naam. Lucas past qua klank wel lekker bij de namen, maar ben die naam wel een beetje zat.
Leon! Ik vind Lucas ook wel mooi, maar heb een beetje een zwak voor Leon. Helaas ben ik de enige hier in huis.
Absoluut Lucas! Vind ik een prachtige naam en goed passen bij de namen van je dochters. Leon vind ik saai, en een beetje geweest.
Ik vind niet dat een van de twee namen perse mooier staat of beter past naast de namen van je dochters. Wel vind ik Lucas leuker dan Leon.
Toch mooi om te horen dat de meesten Lucas leuker vinden dan Leon. Ik neig ook steeds meer naar Lucas. Ik vind het zelf lekkerder klinken als ik alle namen achter elkaar noem.
Beide namen vind ik prima passen bij de namen van je dochters. Zelf zou ik in dit geval voor de naam Lucas zijn gegaan.
Ik vind Lucas veel leuker dan Leon. Leon zie ik geen baby/klein mannetje voor me, ken ook alleen Leons die de 30 allang gepasseerd zijn. Lucas ken ik van baby tot oudere man.