@mamajolanda, wij bieden Ziva ook als laatste voeding 150+5 aan, dat werkt hier goed. Ze hoeft dit niet op te drinken, al gaat het er vaak wel in.
vanmiddag met de fles van half 1 heeft ninthe daarna flink lopen spugen ik denk dat heel de fles eruit kwam (130cc) met de fles van half 5 had ze na de 130cc nog honger dus 30cc erbij gedaan dit ging er goed in en daarna was ze tevreden (totaal dus 160cc) net had ze na 150cc nog meer honger dus 50cc meer aangeboden en ook dit ging op, totaal dus 200cc nu maar snel naar bed toe, ben benieuwd hoelang ze nu gaat slapen hihihi Trusten allemaal!!
Dan sta je 2e denk ik Laatste weken was t vooral vocht, had de laatste x in 1wk toen 5kilo erbij. Ben er dan ook al 26 kwijt in 6wkn. Maar wat heb ik me ellendig gevoeld was echt een dicht gegroeid propje en idd dat speelde zeker mee met de pijn! Ik kan m hier niet los laten lopen en dan nog als hij een andere hond ziet wil hij spelen en is ie weg. Luisteren is niet z'n sterkste kant helaas....
Het is een folder van 4 pagina's. Heb nu foto's gemaakt met mijn ipad en deze naar mijn laptop gemaild. Pagina 1 heb ik in mijn fotoalbum gezet, maar ik denk dat die niet leesbaar is? Pagina 2 heb ik daarna nog geprobeerd, kan je die wel lezen? Als het zo lukt, kan ik pagina 3 en 4 ook nog wel doen... Over regelmatig sm op zondag in huis. Tja, ik zet een beetje een knopje om en laat het toe. Het is een precair onderwerp, ik waag me er alleen heel voorzichtig af en toe aan... En ik begrijp het ook wel en sm geniet er erg van om hier te zijn. Ik was erbij toen sv stierf en mijn man tegen zijn vader zei 'wij zullen wel voor ma zorgen, ga nu maar, 't is goed zo' (het leek er erg op dat sv niet wilde gaan, elke keer als je dacht dat 't voorbij was, haalde hij toch weer een keertje ineens adem). Dat was een indrukwekkend moment en die belofte wil mijn man zijn overleden vader absoluut nakomen...
yupgup Dank je wel in eerste instantie zou ik zoonlief niet verkopen maar onverwachts moest ik hem terug halen terwijl hij daar nog een jaar zou staan... Hij was er klaar voor om grondwerk ed te leren (ik heb hem wel nog leren longeren, daarna werd hij sterk), 2.5 jr oud en net gecastreerd.. Ik 28 weken zwanger, normaliter zou ik hem zelf trainen maar nam geen risico's ivm zwangerschap... uiteindelijk was het beste voor hem om verkocht te worden, aan mensen die wel met hem aan de gang konden... daro je hebt helemaal gelijk wb flessen... vmb dank je wel. Oh meid, ik neem Neva gewoon mee naar Tinka, jong geleerd is oud gedaan ... Ik heb in principe voldoende tijd voor haar, maar Tinka moet gereden worden.. En dat kan ik niet, niet zolang ik niet onder 60 kilo weeg... Ik heb verder alle tijd voor haar om bv te longeren, wandelen ed.. Tinka houdt van buitenritten, springen, dressuur en wedstrijden... dat kan ik haar niet geven, en je vind niet snel iemand dat goed op niveau kan paard rijden... Genoeg kinderen/ tieners die haar willen rijden, maar als ik dat toe laat is mijn merrie binnen de kortste keren kreupel,- vast in spieren... ludora Tinka is slim, nieuwsgierig en eigenwijs... ze heeft echt arabieren karakter(gevoelig)... ze houdt enorm van kinderen, maar niet van onrecht... Ze is er eentje dat je altijd de eerste keer op proef stelt, daarna is lief en betrouwbaar tenzij zij je zwakke punten weet en jij iets van haar vraagt als zij niet wilt... ze probeert dan op alle mogelijke manieren eronder uit te komen.. En ze is super snel en wendbaar... Dat is mijn merrie dus ook, een sportpony... ik ben het wel eens met vmb miekr devin komt hij nou al met vriendinnetjes thuis, die is er vroeg bij owenwat knap van hem, de eerste stapjes... wat zal jij trots zijn op hem... En zo lief hoe hij omgaat met zijn broertje... mayson is hij er snel bij met brabbelen, waren die andere twee ook zo vroeg? pat dank je wel voor je compliment over de paarden... ah spruw bij die kleine meid, heb jij er iets voor? gezien zij lichte vorm van spruw, mag zij dan aan borst drinken of moet je nu een tepelhoedje gaan gebruiken? ik lees namelijk beide kanten van het verhaal... je lactatiekundige heeft gelijk over osteopaat, baad het niet schaadt het niet... een stortbevalling lijkt mij niet bevorderlijk, zal een enorm impact op Kaylee hebben gehad. ik heb tot X bedrag vergoedt gekregen, dat kwam op 5 behandelingen neer... De lactatiekundige heeft wel echt de tijd voor je genomen, dat is super... voel jij je er nu wat zekerder eronder? en ben je naar wens geholpen? volgens mij had ik die tip ook mee gegeven om lege borst aan te bieden of was dat in april forum? hier wil vlg week voor het eerst gaan zwemmen met Neva, ik vind het alleen jammer dat babyzwemmen altijd doordeweeks in de ochtend is, betekend dat mijn man nooit mee kan en ik ga echt nog niet met zo'n kleine in centerparcs zwemmen... priscil ik leef met je mee... Weet het ziekenhuis soms niet wat zij met situatie aan moeten of zijn onderzoeken bij baby's zo moeilijk? ligt het aan maag klepje? jij doet het goed, blijf bij die gedachte... laat reactie van oma achterwege, waarom doen zij zo moeilijk... vorm van jaloersie? zo bouwen zij toch afstand op deze manier... waarom steunen zeje niet ipv af te kraken? jij kan niet meer doen dan je nu al doet... je bent een toppertje... mamajolanda je mag hem zelfs 150+5 aanbieden, als behoefte naar meer bij beau is... child Wat heeft huisarts gezegd over uitslag? My BB: de blije doos, baby doos, gratis babyspullen, etc. site met gratis gratis gratis sam die kleine van jou heeft mooie ogen... tweede foto, die blik... essieee kan je de speen niet uit mond halen als hij bv bijna in slaap valt, natuurlijk wil je liever geen huil baby... Maar krijg je dat ook niet als je een keer niet de speen weer in doet? lees dit even BabySlaapGids, slaap kindje slaap | Love2BeMama om die reden heb ik ook hydrofiele luier eronder liggen, hier kraamverzorger niets over vertelt.. ik ben niet bang dat ze het over hoofdje doet... puckababy helpt hier niet, ik probeer haar strak onder dekentje te leggen.. het was heel gezellig, als zij hier is neemt zij automatisch al zorg van Neva over. echt een geboren moedertje... Neva vanmiddag ontroostbaar, vriendin moest huilen (machteloosheid)... hoe lief is dat? wij zijn naar mijn schoonzus geweest, zij kunnen ook goed met elkaar overweg... en die is nu 24 weken zwanger van een zoontje... dank u wel voor complimentos over de paarden bb wat een lap tekst... arme fenne, twee dagen geen ontlasting... toucheren met pink? harde keutels, auuuu... fenne zeker huilen, heb je advies mee gekregen hoe ontlasting zachter te krijgen? ik zou ook geen thermometer gebruiken... tip: wat vaseline in haar kontje doen... de vraag over werk spookte ook door mijn hoofd heen... hier kunnen wij het echt niet op 1 salaris doen... hypotheek is al 1279 euro... Wij hebben daardoor aardige hoge vaste lasten... ook met paard... bon voor centerparcs zit in etos doos...40% pat je teen is gewoon een eigen leventje aan het leiden essieee och, wat een lieverd... helemaal in foetus houding... sam ligt hij ook altijd met zijn handen bij zijn gezicht? vmb Neva huilde ook veel vandaag, vanaf thuiskomt (16.00 uur) tot twee uur terug... vervelend nietwaar als je alles probeert en niets helpt... Ook hier alleen rustig te krijgen in mama's armen, ze komt ook steeds vroeger voor een fles... f0rever wat een smelt foto, ik word er heel vrolijk van...mag ik vragen waarom zij een mutsje binnenhuis op heeft? child gelukkig is warmte uitslag niet ernstig.. sam neva slaapt nog in kleertjes en anders romper in slaapzak... voor de nacht nog wel lange mouw, op kamer wordt het toch wat kouder in de nacht... gewoon laten slapen en wachten tot hij komt ladytijger dank je wel
Moooooi, goed gegaan dus! Kon je 't wel voelen aan je boobs dat er 6 uur tussen zat? Druk of lekkage?
Sefanja even gericht aan jou jij bent er volgens mij wel in bekend qua voedingen enz? Maar jij bedoeld dat ik hem dus 5* 150+5 aan mag bieden?? Want volgens cb mag hij maximaal 140 hebben? Trouwens die foto van de paardjes geweldig!! Hier groot paarden liefhebber!! 9 jaar gereden 3 eigen paarden gehad (vosje haflinger fries) en 3 verzorg gehad (welsh b ijslander en kwpner) helemaal geweldig!! Snap hoe je voor een moeilijk besluit staat!! Ik heb er helaas sinds 3 jaar helemaal geen tijd meer voor! Maar zou het graag weer willen als t geld en tijd het ooit weer toelaat!! Liefss
Fijn dat er niets ernstigs is gevonden!!! Weet je nu al wat de schildklier aanstuurt? Is dat niet iets met stofwisseling? En, al een nieuwe baan gevonden?
Welcome back! Raar he, om te merken dat je zo erg jezelf niet bent en je 't niet in de hand hebt! Had ik bij 1e ook wel in bepaalde mate. Nu gelukkig minder, heb het idee dat ik bijna in mijn gewone doen ben... (Maar misschien kijk ik over 4 maanden terug naar deze tijd en zie ik dan alsnog dat ik nu een rare freak ben , maar dat verwacht ik niet hoor...)
Zooo eindelijk rust (dit zeg ik niet te hard hoor) Sem heeft vanaf 18.00 ongeveer alleen maar lopen krijsen! Aan de borst wilde hij niet, de fles, speen niks hielp. Met man en hond gaan wandelen en hij sliep... Loop m'n huis nog niet in en hij begint weer.. Badje klaar gemaakt lekker ontspannen en hij was stil.. Aankleden geen probleem til m van de commode en het begon weer.. Uiteindelijk helemaal tegen me aan genomen, speen gegeven, liedjes voor m gezongen, even meegehuild en even stil gestaan bij het feit hoe onwijs gelukkig ik met m ben en dat het zo wonder is dat hij bij ons mag zijn, nog meer gewiegd en uiteindelijk werd hij rustig... Borst nog een keer aangeboden heeft hij even uit gedronken en viel in slaap. Hij ligt nu in z'n wiegje, ik hoop dat hij even een paar uurtjes slaapt, dan ga ik dat ook maar doen.. Jeetje wat een avond man en ik hebben elkaar steeds afgewisseld zo krijsen, deed mij gewoon pijn... Hopelijk is hij morgen weer een beetje zichzelf... Zo moest ff m'n hart luchten...
met zijn gewicht mag je hem 5x150 ml aanbieden, maar hij hoeft het niet helemaal op te drinken... dank je wel voor je compliment over de paarden. eenmaal besmet met paardenvirus, blijf je altijd kriebels houden
Oke dankje wel sefanja! Het zal vast wel eens gevraagd zijn maar hoe komt het dat je er zoveel van weet?? En als beau spuugt na een fles heeft hij dan te veel op?? Ja dat klopt over het paardenvirus haha!! Essie schrijf het lekker van je af meid!! Is ook niet niks als hij zon moment heb doet ook wat met je mamahart!! Hoop dat je lekker kunt slapen een paar uurtjes!! Hier ligt beau na zijn fles van 150+5 voor het eerst al sinds 23:15 in zijn eigen bed (normaal krijg ik hem er voor 00:30 niet in dan gaat hij huilen!!) even *trots* ben vanmiddag met de omneo erbij begonnen nu hopelijk snel verbetering voor me mannetje!! Ik ga zo maar naar bed!! Trustee!!! Liefsss
Sefanja ik zag meerdere foto' s met naam mutsje en wou die van kimberley ook even showen en toen begon ze zo te lachen dat dit de lsukste foto was ze heeft verder nooit meer een mutsje op.. Wat een mooie paarden trouwens doet me, denken aan me eigen tijd met paadden heb veel gereden vond/ vind het heerlijk Liefs en slaap lekker
Hier ook al grote voeten. new born sokjes heb ik nog nooit kunnen kopen voor de jongens zijn allemaal te klein. (beetje laat hier, maar kan niet slapen, even met een vriend bij een vriend op visite geweest. Maar waren op de fiets heen en ben nu klaarwakker.
Jaa volgens mij wel. Maar wat is datgene dat de schildklier aanstuurt, een hormoon? En een baan, lolbroek. Ging het maar zo snel antwoord is NEE, maar wel de eerste afwijzingen al binnen. Ook snel, ook knap toch?
Gisteren werden we knettergek van Thomas. Doodmoe en maar niet willen slapen. Continu huilen/KRIJSEN als z'n speen eruit viel doe es ff normaaal joh! Zo ken ik mijn kind niet... Niet leuk... Pieperd.. Uiteindelijk 1.00 op aankleedkussen tussen ons in gelegd. Zo kon ik makkelijker de speen erin houden. Net meldde hij zich weer om 3.30. Was nog leuk geweest ook als hij na zn laatste voeding van 22.30 gewoon was gaan slapen... We zijn zooo moe... Ga hem nu weer in zn wieg leggen, fingers crossed!
Goeiemorgen!! Nou niet verwacht maar Sem is net pas wakker! Hij heeft gister de hele avond echt gekrijst! Om 23u nog even 5min m'n borst gehad en in slaap gevallen. Had m een uur of 2 wel verwacht omdat hij eigenlijk geen voeding gehad heeft. Maar 5.40 is hij wakker geworden, ik ben verbaasd! Wel met een bijna droge luier omdat gisteravond vanaf 18u niks meer goed was en hij misschien een x 50cc uit een fles had gedronken.. Nu ging ik zelf pas laat slapen rond half 2 dat is wel jammer maar ik zit de laatste dagen vol energie, snap er niks van.. Hopelijk wil hij zo op m'n borst nog even slapen, zodat mama ook nog eventjes dr oogjes dicht kan doen...
wow wat een nacht, een giede nacht om half 10 heeft ninthe de fles gehad, met veel honger 200cc naar binnen gewerkt met naar bed gaan kwam er wel weer een lading uit, in mijn haar dus snel mijn haren gewassen en naar bed daarna ging ze rond 3uur beetje mopperen dus heb ik der bij mij in bed gelegd daar viel ze meteen in weer in slaap nu kwam ze zich pas net na 6uur weer melden en ligt manlief nu met haar op bed de fles te geven en zit ik te kolven (oooooh me borst was helemaal hard en gevoelig)
We zijn zo uitgerust! 23u laatste fles, toen allemaal gaan slapen tot 6u! Gewoon 7uur ertussen joh! Dat mag wel vaker hihi... Zit alleen te tellen dat ze dan maar op 4flessen uit komen... Bel straks ff bureau wat hun advies is... 180+6 dan aanbieden als ze maar 4 voedingen krijgen? Vraag me alleen af of dat opgaat..... Schema voor vandaag lijkt te worden: 6.15 150+5 11.15 150+5 16.15 150+5 (21.15 60+3 om te rekken na 23u) 23.00 150+5 (misschien 180+6 aanbieden...?) Nu hoop ik dat ze nog even 2u in eigen bedje willen liggen/slapen... Nu al wakker/naar onder is zo vroeg!! Maar zo te horen gaat dat m niet worden... Om 11u komen mijn ex collegas, kippenhok hihi. Hoe is jullie nacht geweest?