De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bb kun je niet om 20.45, 90 aanbieden en dan 23.00, 150?
    Vind stap anders zo groot joh.. Eerst en beetje en dan huppakee tank ze maar vol :p

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Esssiee wat kan jeje machteloos voelen als ze zo krijsen. Kaylee was gisteren weliswaar rustig, maar wel erg onrustig in lijfje. Hele avond bezig geweest met voeden en proberen in wieg te leggen, maar ze werd meteen weer wakker:( dit keer deed ik het anders ipv nog ff laten liggen en laten huilen haalde ik haar er meteen uit en ze sliep op arm vrijwel snel verder. Elk uur bijna voeding. Tot half 11. Ook de nacht was onrustig, heeft tot half 2 rustig geslapen daarna erg onrustig, veel dromen met geluid erbij, en snikken etc. En vanaf half 5 bij mij in bed want ze werd weer wakker als ze terug in wieg lag. Ondertussen weer 3borsten gekregen vanaf die tijd. ben een beetje erg moe, blijven lekker thuis. gaaaaap

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Gewoon in een rompertje, mouwloos of met korte mouwtjes. En hij voelt dan niet koud, dus qua temp kan het.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik heb nu 2 dagen al 60 aangeboden rond 9u. Ze drinken om 23u flesjes rustig leeg. Als ik ze 9u 90 of meer aanbied drinken ze 23u niet meer omdT ze dan nog geen honger hebben... Heb ik indd geprobeerd gehad. Ik betwijfel alleeen of ze 180 uberhaupt op kunnen hoor. Bureau belt me terug.

Tnx voor mee denken!

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Idd pat je voelt je dan echt machteloos.. Jij een moeilijke nacht gehad dus, hopelijk krijg je vandaag een beetje rust.
    Ik ben aan t bedenken of ik met m naar een osteopaat ga.
    Meiden hier goede ervaring mee? Ik denk namelijk dat hij echt veel kast van kraampjes heeft. Als ik n hand op z'n buik heb liggen voel ik z'n darmen gewoon te keer gaan, vind dat zo zielig.

Denk dat ik het weekend nog even aan kijk en anders me daar is in ga verdiepen...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik vond het atijd een zweverig iets... maar hoorde er zowel bij baby's als bij volwassene goede verhalen over..

Ik ben er met Fenne 3x geweest, na de 1ste keer merkte ik al 2 dagen verschil, daarna viel ze terug. Na de 2e keer was het echt heel verschil en de 3e keer was de laatste keer.

Fenne heeft van de 3x 2x gewoon bij hem op de bank geslapen terwijl hij met haar "bezig" was... (hmm dat klinkt best raar;))

Ik ben porsitief! Hoe of wat die doet geen idee haha, maar het werkt wel ofwel ze is veel rustiger geworden.

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Bedankt voor je reactie!
    Dat het iets zweverigs is, hoor ik meer ja. Maar als het helpt is het ergens goed voor.. Fijn dat fenne er baat bij gehad heeft...

Hoe gaat dat "bezig" zijn in z'n werk? Is het masseren of iets dergelijks?

8. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Dat wordt van homeopathie ook vaak gezegd. Nu, ik persoonlijk ga liever voor een ziekte of aandoening naar een homeopaat, dan naar een reguliere arts, die je - meestal - volstopt met medicijnen vol chemische toevoegingen / bijwerkingen, om het over een antibioticakuur maar niet te hebben. Maar goed, dat is de wetenschap en algemeen geaccepteerd, maar naar mijn mening echt niet altijd gezond en goed!
    Dusse... ik zou ook zeker naar een osteopaat gaan als dat voor H. nodig zou zijn!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    IK vind het bijna niet te zien dat hij iets aan het doen is. Beetje drukkend?

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Zojuist de osteopaat gebeld, as donderdag 1e afspraak. Ben benieuwd en hoop dat hij kan zien wat er is?? Of zien ze dat niet? Vind maar vaag allemaal haha

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Indd, heb ik ook gelopen voor mijn schouder klachten. Nooit meer last van gehad!

Grappige is wel dat ha en zh tegen dat wereldje is, andersom zelfde.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Die man waar ik ben zegt er erg weinig over... ik heb t de 2e keer van de behandeling maar gevraagd hihi. :cool:

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Een van jullie toevallig interesse in een NIEUWE Freya voedingsbeha maat 75G?

Gekocht via ebay, op basis van een andere bh van Freya, maar hij is toch net iets te groot... Ik wil er voor hebben wat ik er voor heb betaald: 34,95.

Gaat om deze BH ZONDER beugel, maar heel stevig! Mooie diepe cup zoals alle Freya BH's.

Lace-Lingerie.nl - Dotty Voedings beha (F-H Cup)

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ sefanja: thnx voor je compliment! En idd handjes steeds bij gezicht, hoezo?

@ miekr: hier hebben die newborn sokken ook nooit gepast..

@ BB: wauw wat een lekkere nacht!!!

Hier een redelijke nacht gehad. Alleen opstaan snachts valt me best mee...
    Om half 1, 3u en 6u. Daarna nog samen in bed geslapen tot 9:15.
    Daarna mannetje in bad gedaan en nu lekker op de bank.
    Heeft weer krampaanval.. Zo sneu...

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik ga nu proberen bij te lezen vanaf pagina 193, maar ik heb een spoken de Lars. Heeft net weer al zijn voeding terug gegeven door neus en mond...:(

Aan de hand daarvan even een vraag.

Ik moet een keuze maken JPM bij de voeding doen zodat hij niet spuugt maar obstipatie krijgt, of het er niet bij doen en het spugen laten gebeuren.

Want het JPM lijkt wel te helpen, maar hij krijgt harde poep, dus in de afgelopen 3 flessen geen JPM gedaan ontlasting weer beter, maar hij gooit zijn fles eruit...

Kiezen tussen 2 kwaden denk ik dus :(

Ik ga bijlezen.

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Net weer terug van het cb.
    Gwen is goed gegroeid ze was met de geboorte 3620 en weegt nu 4570 gram en ze is 55 cm lang.

En ik mag ook nu naar 120 ml +4 schepjes ook al deed de arts er nog wel moeilijk over. Want eigenlijk mag dat pas vanaf 6 weken ( dat is ze maandag:(;)) verder moet ik wel een verwijzing vragen aan de huisarts voor een echo van haar heupjes voor met 4 maanden omdat ze zolang in een stuit gelegen heeft en ook nog eens een asymmetrische bilspleet heeft.

Wat wel raar is want bram heeft ook een asymmetrische bilspleet en daar is nooit wat van gezegd. Vond de arts ook maar raar maar dat was voor zijn tijd bij het cb.

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ladytijger,
    wat is een asymmetrische bilspleet??

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    zou je niet om en om kunnen doen??
    de ene fles wel en de andere fles niet??
    of qua hoeveelheid er minder in doen

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Miffy als je Gwen op haar buik legt en dan naar haar bilspleet kijkt gaat hij in het begin recht omhoog ( wat normaal is) en daarna zit er een knik naar rechts in. Dat noemen ze asymmetrisch

Deel Deze Pagina