Dubbel he.. Maar ja, is advies van de huisarts, dus gaan het maar proberen. Vind het alleen zo onlogisch, zeker als je hoort dat ze er verstoppingen van kunnen krijgen? HA zei iets over dat het meer vocht onttrekt aan ontlasting, zodat het harder worden, wat beter zou zijn voor hem? Zodat darmen meer geprikkeld worden.. Want drolletjes die hij nu poept zijn niet hard ofzo... Nja ik weet het ook niet meer, we proberen het gewoon @ Elies: leuke foto! Heb dat shirtje ook van de week besteld, benieuwd wanneer het binnen komt...
Heb Nora vorige week ook gevonden tot haar wenkbrauwen/voorhoofd onder de deken! Schrok met dood! Ze was naar beneden gezakt, beentjes helemaal gevouwen. Heb direct het matrasje minder schuin gemaakt en ik doe het dekentje nu nog maar tot navel/tepelhoogte. Ik geloof niet dat ze 't koud heeft... Gelukkig merk ik dat ze een beetje gegroeid is, qua slokdarm ofzo, want het hikken is echt veeeeeeel minder aan 't worden. Was echt steeds na elke voeding met zo'n hard geluid, alsof je op een stuk hout klopt. Nu hoef ze niet zo lang overeind, ze kan beter boeren en hikt minder!
Ons mannetje slaapt overdag op zijn buik,op zijn rug is hij dan te onrustig.`S nachts sllapt hij wel prima op zijn rug.Lekker veel laten oefenen met buikliggen als ze wakker is,dan trainen ze de nekspiertjes goed
Hihi, deed me denken aan deze foto. Mijn neefje met 36 weken onverwacht geboren. Lag dus in stuit, werd spoedks. Had gelukkig helemaal niets aan heupjes ofzo en was helemaal in orde!
Onze oudste kreeg ook bv en sliep vanaf d`r geboorte door Dus het kan best ..(ons kleinste mannetje snapt het alleen ook nog niet helaas) Voorraad kolven deed ik `s morgens voor de eerste voeding.Dan had ik idd wel grote memmen,maar dat vond ik de gunstigste tijd.En in de ochtend kolven lukte altijd ,overdag dat invoeren komt niet altijd goed uit. Nystatine werkte bij mij echt niet,ik kreeg daarna daktarin en dat werkte veel beter
hihi, nee hoor! Herkenbaar! Ik wil ook altijd graag dingen doen van nature, dus ben blij als me dat even gegunt wordt! Yup: soms ook geen zin om te voeden hoor! En succes in zkh! Heitje: geweldige foto's!!!
Mamamel: welkom! ik weet niet of sami n sprongetje heeft gemaakt eigenlijk, hij groeit wel goed. Voorkeurshouding: je hebt daar speciale kussentjes voor te koop heb ik wel eens gezien,hier verder gen voorkeurshouding. Genieten van eigen tijd als kleine slaapt: doe ik ook hoor! Klusser: fijn dat t goed gaat zo met 2 kids! ik ben idd ook van plan om maar 1 middeltje te proberen,werkt dat niet dan stop ik ermee en worrdt t tijd uitzitten. t zijn hier ook korte periodes met krampjes (kwartiertjes) die wij wel aankunnen. Ik probeer dit puur voor zijn welzijn, dat hij minder pijn heeft. Mooie foto's gezien!
Bumblies had ik ook uit het pakket van de Plus.Jaren geleden waren die echt waardeloos vond ik,maar nu hebben wij ze ook iedere keer
Poepfabriek staat aan hiero! hihi, ligt hier eentje te persen op schoot! Ik heb trouwens meteen d emedela freestyle gekocht ivm sterkere motor en beide borsten tegelijk kolven in 12 minuten. Ik ga me er nu in verdiepen hoe het werkt. Weet alleen nog niet hoe ik het ga aanpakken, wanneer ik het beste kan kolven. Overdag kan sami namelijk nog best eens tussendoor willen drinken en als mijn borsten dan leeg zijn gekolft moet ik die voorraad weer opmaken, terwijl ik een voorraadje aan wil leggen. Misschien iemand tips?
Sterkte meid!!! Is je schoonzus iets medisch? Hoe gaat het nu? Wat bedoelen jullie steeds met 'verdikken met nutrilon'? Nutrilon is toch gewoon om flessen mee te maken?
MammaMel88: gezellig! Marlinde: hoofdje omdraaien als ze diep in slaap is (en helemaal slap). Dus na 15 of 30 minuten even bij haar langs om hoofdje te draaien...
Inderdaad, bizar he! Was de eerste tijd wel makkelijk met verschonen voor mijn zus, hij deed nog met het grootste gemak zijn beentjes recht omhoog Nora maait vaak met haar hielen door haar eigen luier...
NutriTon van Nutrilon hihi Verwarrend he.. Maar wordt vooral gebruikt bij spugende kindjes.. En hier dus voor 1 die moeilijk zelf kan poepen..