Verkouden beebs: Hier geen last van. Ze heeft in het begin wel een verstopt neusje gehad, toen heb ik neusspray gebruikt voor baby's. Mamajolanda: Onze meid geeft ook regelmatig een mondje terug naar de voeding, volgens mij is dat wel normaal. Jazzlynn: Mooie foto's!! Priscilla: Lastig hoor dat je moet kolven voor dat je de kleine aanlegt. Is het anders niet handig om toch op vaste tijden te gaan voeden zodat je makkelijker van te voren kan kolven? Beterschap voor jullie alle . Mamajolanda: Wat een schatje in de hangmat en in bad. Sam: Volgens mij mag je restanten melk niet opnieuw aanbieden, ik zou gewoon een nieuw flesje maken en kijken wanneer de kleine komt. Komt deze om het tijdstip waar op ze normaal moet komen biedt ik aan wat ze altijd krijgt, komt ze tussendoor dan biedt ik minder aan. Sefanja: Voor de zwangerschap ook al last van, gelukkig niet zo heel vaak. Meestal is het een teken dat ik even een stapje terug moet doen. Heerlijk hoor even lekker shoppen! Draagdoek: Heb ik zelf geen ervaring mee en lijkt mij ook niet alles. Maar goed wel prettig dat jullie er wel goed ervaringen meehebben.
Wat heeft Fenne boven haar oogjes voor plekjes? Gewoon eens vragen,als het schraal is kun je er gewoon wat vaseline opsmeren.Niet al te royaal,maar echt om het vettig te houden.Dat helpt soms al voldoende. Ik ga zelf hypoallergeen eten (ivm bv) om te kijken of het dan beter gaat met mannetje.Als dat zo is ga ik over 3 weken 1 voedingsmiddel toevoegen aan mijn dieet,dan weer kijken hoe het daar mee gaat.En zo zijn we wel even bezig,maar het is de beste manier om erachter te komen waar hij allergisch voor is
AlmaH Het lijkt mij zo vervelend.. Wat als je man aan het werk is en opeens op te zetten? Heb jij iemand achter de hand?
die vind ik eng!! ik heb elke keer de doek niet strak genoeg geloof ik waardoor ik het idee heb dat ze niet veilig ligt, vind dat van te voren knopen daarna baby erin dus gewoon niet fijn deze knoop je om de baby heen dus zit zowiezo niet te los
Haha,Neva rustig bij een zwangere.Dan zou je bijna zeggen dat je weet wat je te doen staat Ons mannetje is bijna 6 weken.Groot geboren he Onze oudste 2 kindjes hebben ook eczeem en de middelste heeft heftige voedselallergie gehad.Dus het is ons niet vreemd.Daarom ook maar meteen op dieet,heb geen zin om maar af te wachten.Met het dieet zullen we gauw genoeg merken of het idd voedselallergie is of niet.
nee dat begreep ik al maakt ook niet uit beter keertje teveel vragen dan te weinig wel jammer dat je zo weinig flessen kreeg uiteindelijk
Foto's bedankt voor alle reacties! Superlief! Helaas kunnen we beidden niet zo goed fotograferen (vooral ik niet), ze zijn gemaakt door een vriendin van ons! Draagdoek, ik draag idd op de manier van bykay, moet zeggen dat ik weinig draag, vind het toch wel zwaar voor mijn rug. Meestal ligt hij po zijn buik in de wagen, dat gaat prima! Zantac neemt hij steeds minder goed, ik heb het vanavond in een fles met een beetje borstvoeding gegeven, dat ging goed gelukkig! Kolven ben al lekker op weg met een voorraadje, had nog een heleboel flesjes van de andere twee en die gaan we zoveel mogelijk vullen. Heb ook nog bakjes enzo, dus voorlopig komen we er wel Lezen, ik lees alles op mijn telefoon en als ik dan wil reageren, gaat dat lastig. Vandaar altijd maar korte stukjes van mij, sorry alvast, maar weet dat ik alles lees!
Wat is dat zwanger zijn Nee, nog niet... Laat mij maar eerst op zijn minst 9 maanden ontzwangeren daarna kijken wij wel verder, misschien dat mijn eierstokken zeggen "ja, wij gaan er weer tegenaan"... Hier ook meteen op dieet, de hele schoonfamilie zwaar allergisch voor alles wat los en vast zit... Mijn man, mijn schoonzus en haar dochter last van eczeem... Ik hoop zo dat Neva geen last krijgt...
Gelijk heb je Sefanja Ik moet er weer even inkomen met het dieet.Ben nog op zoek naar een merkartikelen lijst,is wel handig als ik thuis vast kan zoeken wat ik mag eten en wat niet.Weet jij die mss online te vinden?
ik weet niet of het al eerder gevraagd is, maar wat doe je eigenlijk voor werk?? je weet altijd zoveel dingen
@Priscilla: Ik voed met tepelhoedje dus volgens CB was er dan geen sprake van verwarring. En lees ook veel dat als borstvoeding goed loopt, het ook mag. Zodra ik in de gaten krijg dat borstvoeding minder word gaat speen weg! Vind het te belangrijk. Maar het geeft voor nu veel rust. Hier: Noah heeft voor het eerst gespuugd vandaag. Maar heb gister regeldag gehad waardoor vandaag borsten op springen staan. Dus hij krijgt het beetje snel binnen volgens mij. Vandaag visite gehad. Heb een spaarpot van Nijntje gekregen van mn opa en oma. Wordt nog gegraveerd met naam en datum, zo leuk. En vanmiddag heb ik truitje en broekje van Nijntje gekregen (heb al kleding in dezelfde lijn hiervan dus helemaal mijn smaak) Mijn man had maat 56 doorgegeven, hebben we nl. helemaal niet veel van. 62 wel en daar zwemt hij nog in. Heb trouwens van de oma van mijn man kleding in maat 80 gekregen! Hele leuke kleding maar mooi voor volgend zomer haha. Ach, hebben we dat ook Wou nog iets zeggen maar ben het wederom vergeten
dit is de lijst met melkvrije producten http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000815000/000/000815078_001_Melkvrije_AH_Eigen_Merk_producten_april_2012.pdf en dit is de lijst met glutenvrije producten http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000789300/000/000789398_005_Glutenvrije_AH_Eigen_Merk_producten_april_2012.pdf
dankjewel! Ik zit alleen op helemaal hypo allergeen,weet jij of daar ook lijsten van zijn?Ik dacht dat ik "vroeger" een heel boekwerk had waar alles in stond,maaar m`n geheugen kan het mis hebben
Ff snel alles doorgelezen. @pris, ik moet ook van te voren kolven zodat de druk eraf is. Ben daar vandaag mee begonnen. Maar moet je dan de gekolfde melk wel of niet geven? Ik laat mn kleine meid ff huilen, hoe vervelend dat ook is. Ik doe een minuut of drie over 30cc kolven en dan begint de druk er al af te gaan. Het kan haast niet anders. ff Ziva troosten
Oh dat kolven van te voren lijkt me erg lastig idd. Kleine komt en dan eerst kolven, huilende beeb.. Moeten jullie dat lang blijven doen? Hoe lang duurt dat eerste kolven? Ik, wij van de kv, moeten natuurlijk ook eerst een fles maken, is ook wachten... En Lars huilt al van t verschonen. Ik pak em overigens vaak wel op mijn arm. Of hij gaat nog even in de box. Vraag Hoe lang zou een vacuüm kindjes last kunnen houden van hoofdpijn ed? Vandaag visite gehad, schoon broer zus en de 2 drukke meiden, 1 en 5 jaar. Ik had Lars eten gegeven vlak voor ze er waren, goed laten boeren en hij was in slaap gevallen. Schoonzus heeft em even vast, maar t was erg druk en luidruchtig. Uit t niets spuugt ie alles uit, ruim een half uur na de voeding. Echt als sloten kwam t eruit, kon wel janken arm ventje. Toen hun weg waren kwam ie pas weer tot rust.... Zou hij nog hoofdpijn hebben, misselijk ofzo zijn, niet tegen de prikkels kunnen? Voeding ligt nu ook een beetje op zijn gat. Heb em na t spugen nog 40cc laten drinken en na 2 uur weer 90. Ben benieuwd wat voor een nacht dit wordt. Arm ventje...
de meiden hebben van fles tot fles geslapen straks... Nu liggen we op bed maar zitten met een meisje dat weer eens niet zonder speen kan, maar hem ook niet zelf in kan houden... ze ligt dus NU AL bij ons in bed, en we worden er een beetje moedeloos van... huillen huilen huilen om de speen... en als de speen erin zit laat ze hem zooo snel al weer los. En zooo onrustig! dit word een zware nacht denk ik!
Vitamine d tot 4 jaar, lang hè! Jop krijgt altijd tien druppeltjes in zijn yoghurt, is wel lachen, probeert ie tot tien te tellen, gaat nog niet helemaal goed Hier ook altijd wiegje voorverwarmen met kruik. En dan na voeding nog even rechtop voor boertje (duurt soms lang!) en daarna het lekkere warme bedje in. Anders is de overgang van lekker knus bij mamma naar bed wel groot. Gaat prima om haar zo in bed te leggen! Overdag slaapt ze niet alles in wieg, deels wel deels niet. Ik wil middsgslaapje wel per se in wieg en natuurlijk de nacht. Tijdens de avond slaapt ze vaak in de woonkamer, was ook fijn met clusteravonden, maar gisteren en vanavond is ze heel rustig, dus binnenkort avond ook maar eens in wieg proberen. Alhoewel het s avonds ook wel gezellig is met haar in de box.... Wow, klinkt goed hoe fenne nu rustiger is! Spannend of het door osteo komt of toeval. Ik geloof wel in osteo! Super toch als hij fenne kan helpen....hopen! Bb, ga je voor Mirena of een andere spiraal? Heb je gezien dat ik onlangs link naar bijsluiter Mirena heb geplaatst? Daarin staat iets over perforatie en snel plaatsen. Wat zegt jouw ha of gyn daar dan van?