ja lief he heeft ze van haar grote broer gehad, dus probeer het een beetje bij haar aan te smeren zodat het haar lievelings knuffel is, al zal dat niet lukken aangezien ze dadelijk zelf hun knuffel kiezen. nog een leuke foto van mijn beide kids met mij samen, alleen zonde van dat achterlijke kleedje achter ons:x
Kei leuke foto pat!! En idd,hier geef ik mannetje ook regelmatig het knuffeltje dat hij van dochter heeft.Maar hij heeft er nog niet zoveel interesse in
@ Pat: leuke foto's! En inderdaad met dat konijn *smelt* Pff, ik wil de deur uit. Zit al weken binnen, op de bezoekjes aan vader/schoonouders/oma en supermarkt na.. Maar mijn man heeft er geloof ik geen zin in.. Begin beetje chago te worden.. blegh!
Elk kindje reageert anders op een sprongetje. Soms merk je er niks van! Dus het MOET niet hoor Heb je mooi geluk mee hihi... Ik kleed ze altijd nog mt lange mouwen hier... ze hebben het nog niet te warm gehad. 1x had ik korte mouwen aan en waren armpjes echt koud... Als het van de week echt 1dag 26 en 23 graden word dan probeer ik weer keer korte mouwen
Och pat wat een leuke foto''s! Oohhh en die jij hebt die schommelstoel wilde ik!!!! Maar die was op mp al gereserveerd ga ff foto's spammen (eerst op laptop zetten dus duurt ff)
Pat wat een leuke foto's !! Die van jullie 3 ook. Ah hoe lief dat hij naar zijn zusje kijkt!! Sefanja, he wat is dat sneu he!! BB lijkt me idd apart met KS dat het dan toch anders voelt. Had jij je spiraaltje nu eigenlijk al weer? Was het pijnlijk het inbrengen? Ik heb 2 spiraatjes al gehad, 2 keer pijnlijk geweest, dus ik huiver nu een beetje aangezien het daar sowieso nog allemaal beurs is ed. Andere kant, naast bevallen van een blijna 9 ponder zal al t andere best meevallen Ik ben helemaal alleen thuis. Helemaal alleen!! Lars is met papa mee naar opa en oma. Ik had zooooo geen zin om van sm weer aan te horen wat ik wel en niet moet doen en hoe erg zij t wel allemaal niet heeft meegemaakt... Dat ik zei tegen manlief, ga lekker samen. Ik ben even lekker aan het rommelen, alle bedden afhalen en matrassen draaien, alle ramen tegen elkaar open, alles in de was. En ik wil even ramen wassen, dan zijn ze als t goed is terug en dan F1 kijken. Ik ben erg benieuwd. Lars heeft weer 2 enorm goede dagen gehad, veel rust en regelmaat, nu is hij dus weg en ik ben benieuwd of het dan vanavond of morgen weer prijs is? Zo ja dan zijn het dus echt prikkels, overprikkeling. Vraag: Lars heeft gister om 23 uur laatste fles gehad, om 6.30 sliep hij nog. 7,5 uur. Ik vind t heerlijk natuurlijk, maar ik vind t voor een mannetje van een maand (vandaag precies ) wel lang toch ineens. Zo lang hij uit zichzelf niet wakker wordt zouden jullie em dan laten liggen? Ik heb em toch wel 'wakker' gemaakt. Uit bed gegaan licht aan gedaan en wat luidruchtiger en toen werd ie 'zelf' wakker. Ik heb deze week een aantal afspraken, osteopaat, manueeltherapeut voor mezelf, en de HA. Allemaal gedaan op ons voedingsschema van vorige week, tussen 10 en 11 uur. Als ie nu om 7 uur eet moet ie dus weer tussen 10 en 11, komt dat balen uit. (hij moet ook op alle 3 de afspraken mee, zucht...) Voor dit soort gevallen is een thermo ding om water warm te houden wel makkelijk, dan kan ik als t moet in de wachtkamer voeden. Onze HA heeft bijv geen magnetron... Nou lang verhaal zeg... Ik ga ramen wassen
Sprongetje, ik heb geen idee, met 5 weken dacht ik he?? Dus nog een weekje wachten Kleding, Lars ligt in bed in gebakerd dus een romper zonder mouwen, anders krijgt ie t veel te warm. Iets met korte mouwen heeft hij in de afgelopen maand nog niet aangehad. Ik heb wel veel tshirts gekregen, dus ik ga maar een paar rompertjes met lange mouwen kopen. Maar ik moet al weer afscheid gaan nemen van maat 56 merk ik, gaat echt te strak zitten nu. Baaaal want ik heb net 3 pakken pampers maat 2 gekocht, ik hoop dat ik die nog kan gebruiken. Ik had ook al 2 pakken maat 1 'over'...
Bumbaa we waren nog geen vrienden Kan ik je foto niet bekijken, ik ben wel nieuwschierig! en dan ga ik écht de ramen doen
achhhhhh, balen zeg, hij is echt super leuk, by the way, ik heb m niet ingepikt hoor staat al 3weken hier (hoop ik) er staan er heel veel van deze op marktplaats
Ludora,geniet van je rust Maar uhh..ramen wassen??? Is het bij jullie niet zo`n pisweertje als bij ons?? Ik zou zelf mannetje lekker laten slapen Hey ik zag het,geen vrienden op zp en wel op fb..dat kan niet hoor
*even kort via telefoon* Maar wat een leuke foto's zag ik voorbij komen!! Mooi hoor! Vinden jullie ook dat de tijd zo snel gaat? Die kleintjes worden zo groot! Ik geniet elke dag van elk moment maar vraag me echt steeds af waar de tijd blijft! Vind t wel leuk dat hij steeds meer een mensje word begint te lachen m te brabbelen.. Kom straks even uitgebreider reageren. Wij hebben een "pyamadag" ingelast met dit pisweer, mannetje slaapt dus ga even gauw de was bij werken en dan kom k straks op de laptop wel even terug om uitgebreider te reageren.....
Het gaat supersnel...voor je het weet gaan ze ineens naar groep 5 ..en 4... zucht,veel te snel dus hihi