Wow, mega zeg! Wat lekker voor je dat je productie me 1 borst zo goed loopt. Knap van de natuur dat 't gecorrigeerd wordt zodat je toch genoeg melk hebt. Gezien de groei van je meisje en het lange doorslapen heeft ze zeker genoeg, respect! Ons friemeltje gaat morgen voor 't eerst naar 't CB, best spannend...
Ik heb m nog niet, ze raden aan het pas na 8weken na bevalling te doen... en dan beste net na menstruatie... Dus ik ga na de volgende ongi... Zie er best tegen op indd had gehoord dat t pijnlijk kan zijn, maar na n bevalling is het minder pijnlijk zeggen ze! Jij geeft toch de fles? Doe jij niet gewoon warm kraanwater? Dat heeft de huisarts toch wel? Ik maak mijn meiden nooit wakker. Alleen overdag mag er max. 5uur tussen zitten dan wel. Maar voor de nachten niet hoor... Ze komen echt wel als ze honger hebben... (vandaag zitten mijn meiden trouwens wel weer op 4 flessen)
Probeer anders volgende keer ook dit stuk van te voren al strak te maken, dus voordat Lars erin zit. Dus gelijk met het strak maken van de schuine schouderbanden zoals ik op de vorige pagina schreef. Stuk met die ster alvast wat omhoog sjorren en naar de rug strak trekken en dan vervolgens zoals hieronder de schuine schouderbanden aantrekken door de stof aan alle zijkanten naar voren te trekken. Op het moment dat je dan Lars erin wilt laten zakken, is het misschien wel lastig / proppen / een beetje strak, maar waarschijnlijk komt de stof tijdens het lopen weer ietsjes losser zodat ie uiteindelijk goed zit. Ben benieuwd of het werkt voor jou! 4) strak maken: na stap 5 van pagina 4 de zijkanten aan je nek-zijde pakken en naar beneden trekken en de zijkanten aan je schouder-zijde pakken en naar beneden trekken. Dan ook nog een keer strak trekken zoals de dame bij stap 5.
Volgens mij zijn veel vrouwen de eerste tijd na zwangerschap nog droger? Wellicht ook bij ks. Met bv schijnt 't nog een tikkie erger te zijn. Gecombineerd met wat spanning misschien? Child: mega-leuke foto!
even zo anders komt er wel erg veel bb spam Ludora; ramen zemen?? Binnen zeker? Want hier is het al aan het regenen vanaf 6.00uur We zouden vandaag op pad gaan naar n markt en combine race (lekker boers hahaha) maar doen we maar niet... Ik wilde naar ikea, maar vriendlief niet... Pat; ik kon ze niet vinden, of ver weg...en die dingen zijn niet echt op te sturen natuurlijk.... ooh valt mee hahaha... Ik ga nog een aantal foto's in mijn album zetten nu en dan de meidne in bad doen
vraag Zou ik alweer in bad mogen? Ik lees verschillende dingen op internet. Sommigen zeggen pas na 6 weken, anderen als vloeien gestopt is, anderen zeggen dat het niet uitmaakt voor infectiegevaar. In ziekenhuis is mij er niks over verteld. Ik vloei nog klein beetje (dat wil zeggen: soms helemaal niks, soms bruinig (meer afscheiding) en laatst had ik weer meer rood (maar was op dag dat ik veel had gedaan) Het is zulk vies weer, ben moe en heb zin in bad nl.
Het maakt niet uit of het KS is toch? Ik bedoel, ook jij hebt die wond van de placenta zitten. Vloeide je nog op dat moment?
BB ik pak koud water en warm het in de magnetron, maar ja ik kan natuurlijk ook warm water pakken, is t zelfde natuurlijk.... Ik was idd de binnenkant, was nodig. Zo ik ga voor de F1 zitten, fijne dag!
licht bruin, ik mocht de eerste 6 weken niet in bad was me gezegd.. Maar had er zo'n zin in en dacht die 3 dagen maken vast niet uit
Ja wij deden de eerste dagen ook in magnetron. Kraam verklaarde ons voor gek. En voor de nacht is het natuurlijk IDEAAAL. Niet meer naar beneden Dus sinds dien doen we het altijd gewoon zo. En zo kun je (bijna) overal de fles klaar maken
Child wat een leuke foto's zeg!! Sex. Hmm moet zeggen, heb nog niet echt zin maar dat komt voornamelijk omdat ik savonds gewoon echt dood moe ben van een dagje zorgen voor onze zoon... Ook heb ik een "randje" langs zitten wat krap aanvoelt. Heb de gyn laten kijken want ik dacht dat dat een hechting was. Maar dat is dus aan elkaar gehecht daar en voelt nog wat trekkerig aan. het is volledig genezen en kon het masseren met perineen zalf om het soepel te krijgen. Kans is ook groot dat ik er last van ga krijgen met sex. Houd me dus een beetje tegen. Op een randje van een stoel zitten of op een harde houten bank doet dan ook nog steeds zeer Spiraaltje. Ik wil m ook, van de week ook nagevraagd en mag m na 8 weken laten plaatsen. Ik kan geen menstruatie afwachten omdat die waarschijnlijk uitblijft ivm bv. Wel heb ik gelezen als de baarmoeder wat langzamer krimpte kon je beter 10 a 12 weken wachten. In mn kraamweek was dit het geval, dus wacht voor de zekerheid tot 10wkn. Mar ben ook bang voor de pijn hoor! Terwijl in een folder staat dat het pijnlijk kan zijn als je nog niet bevallen bent, maar na een bevalling dat het vrijwel pijnloos is... Ik ben benieuwd. Yup. Fijn dat je een paar uur hebt kunnen slapen, heerlijk! Miffy. Wow jij heb een supertiet!! Ludora. Jij ook al zo lekkere nacht gehad. Onze kindjes gaan het goed doen Sefanja. zielig van Neva! Gaat het vandaag weer beter? Gelukkig heb je wel een fijne nacht gehad. bb. Heb je tijdens de zwangerschap sex gehad? Ik weet nog, dat wij toen ik 24wkn zwanger was, voor t eerst weer sex hadden sinds ik wist dat ik zwanger was zeg maar, en toen voelde t al strak. Zal nu (sinds die tijd hebben wij het ook niet meer gedaan geloof ik) ook wel goed strak aanvoelen. Misschien verklaard dat het? Lang niks doen maakt t weer wat pijnlijker/strakker?? Zou jij die link nog eens willen plaatsen van dat foto programmatje?? Ik zit nu op de laptop, kan ik hem opslaan anders moet ik ff terug gaan zoeken tussen al die pagina's. Kindje kleden. Vind ik erg moeilijk! Zoals nu heb ik hem lekker in een zacht pakje ik vind het koud in huis. Maa gisteren was er een volleybal toernooi bij ons in de wijk waar wij elk jaar aan mee doen, ik deed dit jaar niet mee maar ben natuurlijk wel met Sem gaan kijken. Dan waaide het hard en was het koud, vervolgens was t warm en scheen de zon. Ik vond het echt moeilijk elke keer. Dribbel. Lekker zo nacht!! Herken het wel, Sem slaapt vaak na 5 a 6u ook niet meer. Tenzij ik hem bij me op de borst neem, beetje wieg dan valt hij nog wel in slaap. Pat wat goed van Kaylee!! En wat een mooie fotos heb ik van jou gezien! Maatje 62 al? Je meisje gaat hard. Hier nog steeds 56. En rompertjes zelfs 50/56. Ludora. Ik zou m ook niet wakker maken, lekker laten slapen. Als hij honger heeft meld hij zich wel. Succes met je ramen BB mooie foto's!! Wat zijn ze nog klein in die kinderwagenbak! Hier komt ie al veel hoger erin te liggen... Hier ook een fijne nacht gehad. Mannetje wed gisteravond huilerig. Veel getroost en megaa veel aangelegd ( werd vanmorgen zelfs wakker met een doorgelekte koffiepad en een natte BH) Om 22.30 is hij gaan slapen tot 5u geloof ik, weet t niet eens helemaal goed meer en toen kwam hij weer om 7.30. Dat elke keer in zn wiegje (9 van de 10x wil hij niet meer in zn wieg slapen na de midden in de nacht voeding). Ook heb ik hem zonder puckababy laten slapen want wil het stabilisatiekussen gaan gebruiken en dat wil ik niet doen als hij "vast" ligt omdat hij zich dan niet kan verzetten. Maar ging prima vannacht. Vanavond maar eens dat kussen proberen. Nu ligt hij lekker op zn buik te slapen in de box. Ik heb de was weggewerkt. Nog even met mn klerenkast bezig geweest (heb inmiddels al 5 vuilniszakken vol kleren voor t leger des heils) dus kan straks weer gaan shoppen
Ik ben weer aan het bijlezen, moeilijk bij te houden. Ik lees opeens steeds hoeveelheden van flessen. Volgens berekening mag ik 6x 90/95 geven (snachts geef ik iets meer). Ik dacht dat ik eigenlijk al iets teveel gaf 90+3 schepjes wordt 100 dus ik dacht dat ik 6x 100 gaf maar nou begrijp ik dat je alleen het vocht moet tellen?
Child, als je bijna niet meer vloeit mag je gewoon weer in bad zei mijn verloskundige en dat heb ik toen ook gedaan. Ik heb er toen voor de zekerheid geen olie of iets anders in gedaan. Ik heb weer hele mooie/lieve/leuke babyfoto's voorbij zien komen! Hier 2 van mijn moppie
sorry meiden ik kreeg het ffe niet meer bijgelezen.. wel gelezen dat essie: mooi een goede nacht fijn ! miffy: heeft een super tiet zag ik voorbij komen dus top ga zo door foto's : wat een lieverdjes vraag: welke maat kleding zitten jullie schatjes nu? hier: kimberley heeft vannacht een drama nacht gehad 1,5 uur met haar rondgelopen zoveel krampjes denk dat de tapas iets te veel voor dr was.... maar het is toch allemaal proberen waar ze tegen kan.. ik hoop dat ze vannacht weer een goede nacht maakt... kimberley zit nu in maatje 62 en sommige broekjes nog 56 en groot uitvallende rompers ook 56 ... maar de rest kan bijna allemaal de kast in! dus hier ook super tietjes morgen weer naar cb om te wegen ben nieuwsgierig hoeveel ze weer is aangekomen.. liefs ! en ik zal nu weer braaf mee lezen en schrijven hihihi