hey meiden weer even een update vanaf hier: milan ligt nu al bijna een week in het zh ivm reflux.. hij lijkt nu redelijk goed ingesteld op zn med. afgelopen nacht was het drama en heeft hij maar anderhalf uur geslapen volgens de nachtzuster.. hopelijk gaat het vanacht beter want dan gaan ze overwegen of hij morgen met ontslag mag.. ik hoop het zo want ik mis m kleine mannetje echt hier thuis!
Hier maat 62. Rompers maat 62/68. En sommige shirtjes maat 68 maar die vallen gewoon klein. Broekjes moet ik meestal nog wel omslaan. Warm kraanwater gebruik ik niet omdat het schijnbaar (in deze regio?) wordt afgeraden ivm bacterien. Geen idee hoor, maar ik ga toch naar beneden om de fles te geven dus ik vind het niet zo erg om t water ff in de magnetron te doen. Ga ik ondertussen altijd even plassen A. is een beetje ziekjes, verkouden en lichte verhoging (37,6 ofzo). Heeft afgelopen nacht heel slecht geslapen, want ja een neusje vol met snot is natuurlijk niet echt fijn. K. is al 3 dagen goed verkouden dus die zal A. wel aangestoken hebben. Als klap op de vuurpijl ben ik zelf ook wat ziekerig, ik heb n keelontsteking en ben koortsig. En dan zo'n regenachtige rotdag, niet erg gezellig! Priscilla: hopelijk mag Milan snel naar huis. Natuurlijk mis je hem enorm! Heb je in deze dagen wel een beetje kunnen uitrusten? Ludora: als je Nutrilon geeft kun je ook een kant-en-klaar pakje geven. Die kun je ook koud geven. Zelf neem ik altijd een thermos mee en een flesje koud water.
daro.. net even op de bank geslapen verder weinig gerust.. druk gehad en telkens op en neer rijden naar het zh.. om zoveel mogelijk zelf te voeden!!
wat een leuke foto's hier!!!! Ik word daar zo blij van Hier is het nu droog en zijn er af en toe wat blauwe stukjes in de lucht te zien... hè hè! Miffy, wat een megaproductie!!!! Fantastisch!!!! Wat doet de natuur dat toch goed! droogte hier geen last van Helaas wel een scheurtje dus en dan misschien van de spanning... Forever, Fabiënne heeft nu nog steeds 50/58, sokjes 62 en sommige broekjes ook 62 (vanwege wasbare luiers, die zijn wat groter/hebben wat meer volume) Priscilla, pfoe, je hebt het echt even niet makkelijk! Dikke knuf! hier zijn Fab. en ik verkouden Arm meissie! Haar stem klinkt anders, dikke snotten en ze huilt/jengelt wel veel. Gelukkig slaapt ze ook veel. Vandaag doen we dus niet veel, komen het huis ook lekker niet uit. Wat anders, ik heb een vlinderhobby en vorig jaar rond deze tijd rupsen gekweekt die zijn verpopt en komen nu 1 voor 1 uit! Echt superleuk!
Ben ik ook weer ff.. Zijn uiteindelijk met schoonouders mee gegaan naar Domburg, in restaurant wat gedronken en gegeten. Klein deed het prima, lekker daar flesje gegeven enzo, tussendoor veel aan het slapen. Nu net flesje gehad, en weer flink huilerig.. Zo maar poging doen om hem in bad te doen, misschien wordt hij dan wat moeier. Kleding maat: hier nog 50, maar alleen wat groot valt qua 50, en anders 56, maar mouwtjes zijn daar nog wel te lang van. Broeken maat 50, ligt er ook maar net aan, sommige zitten ontzettend strak! Sokjes altijd al maat vanaf 6 maanden haha Die zijn nog wel wat te groot, maar die newborn sokjes passen hem niet.
Mika zit volledig in 56, past perfect, al worden de noppies pakjes wat krap soms... Hij slaapt trouwens overdag en 's nachts in dezelfde kleertjes, als het overdag goed slaapt, doet het dat 's nachts ook. Vind het altijd grappig als mensen hun beeb om die reden omkleden
omkleden: omdat ik savonds doe douchen met kimberley doe ik haar dus wel een pjama aan en krijgt ze niet de kleertjes van overdag en ook als ik niet zou douchen krijgt ze een pjamatje aan vind het zo schattig liefs !
Hihi lief! Ligt jouw meisje ook zo lekker op haar buik? Ja en die fleshoeveelheden, ik heb wel altijd geleerd ook zoals jij t deed, maar lees nu ook hier dat alleen de hoeveelheid vocht telt, niet het poeder..
Wat een leuke hobby Nijntje! Omkleden: vaak ook pyamaatje aan hier, zit lekker voor haar en is handig voor luierverschoning snachtd. Dewi past nog maat 50 maar gaat meer richting 56 nu! Hier vandaag kraamfeest gehad voor familie en kennissen, goh wat is ons meisje verwend! Tevreden en volgeladen met cadeaus en vele complimenten zijn we nu weer thuis, was superleuk!
Hoi meiden, Heb net bijgelezen en gereageerd, druk ik op een verkeerde knop en alles is weg :x grr :x Ga nu niet alles opnieuw typen, sorry! Had nog wel een vraagje: Hoe vaak doen jullie je kleintjes in bad en hebben jullie al een vast avondritueel? Doen jullie ook al een pyama aan?
Hoi meiden, Wij zijn weer thuis vanuit het ziekenhuis. Alles gaat de goede kant op met onze kleine meid. De voeding is aangepast, ze krijgt nou weer 6x 90+3 friso comfort met een schepje nutriton. Ze moppert nog wel als het flesje leeg is maar als dat over is houdt ze het goed vol tot de volgende fles. Voor de rest wordt ze ingebakerd voor het slapen gaan. Wij gingen vrijdag even naar huis om te eten en spullen te halen en de verpleegster zou op haar passen. Dus wij de kleine in bed gelegd en natuurlijk was het brullen, maar wij mochten gaan zij redde haar eigen wel. Ze had een mobiel gehaald, hielp niet. Uiteindelijk hadden ze in overleg met de KA de kleine ingebakerd want anders bleef ze brullen. Na het inbakeren is ze lekker in slaap gevallen. Wij zetten dit thuis voort en zien dat ze veel beter slaapt! Verder hebben we een aantal tips gekregen omdat ze ook reflux vermoeden. Ook daar houden we ons aan en we zien dat de kleine meid daar baat bij heeft. Nou hopen dat dit alles zo zich zo voort zet en we snel weer een blije baby hebben. Avondritueel: Om 7 uur gaat de kleine in bad, elke dag, ene keer was ik haar de andere keer gaat ze alleen in de olie. Daarna krijgt ze haar fles van half 8. Als ze in bad is geweest krijgt ze normaal een pyama aan maar omdat wij nou gaan inbakeren slaapt ze alleen in haar rompertje. Wij zingen wel altijd een slaapliedje. Nou ga nog even verder bijlezen.
Viev: ik ga tegen 22:00 uur douchen met de kleine en lekker in soppen (ze vind het badje niet lekker) dan krijgt ze voeding en slaapt de hele nacht door Almah: fijn dat het nu weer stuk beter gaat! Heit: dewi is dus lekker verwend Liefs P.s wij liggen al lekker op bed k en ik. Manlief is aan het werk
Als je bang bent voor evt infectie gevaar ivm vloeien zou je groene badedas kunnen gebruiken,dat is goed bij open wondjes