De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Pfoee ff denken....

Een boek+ cd met oudhollandse liedjes, knuffeltjes, kleertjes van Noppies, Name it, Prenatal en Hema, bordje+bestekje, groeimeter van Nijntje, dromenvanger uit canada, geld en bonnen van de Hema en Prenatal!

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi meisje!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Avondritueel: hier krijgt Dewi rond 11 uur haar laatste fles, daarvoor doe ik haar in bad of gaat ze mee onder de douche :)

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een digi hug voor jou pris!! Ik duim dat je mannetje morgen naar huis toe mag!

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest even goed kijken,maar wat gaaf zeg!

6. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Priscilla: Heel veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat je kleine mannetje morgen mee naar huis mag. Wat ontzettend k*t dat jezelf niet mag inroomen, mochten wij gelukkig wel.
    Nijntje: Beterschap voor jullie beiden. En wat een leuke hobby.
    Kledingmaat: Hier zitten we in maat 50/56, merk nou dat de eerste kleertjes te klein worden, mag ook wel met 8 weken.
    Child: Mooie foto en wat een bos met haar zeg.
    Bloem: Wat een mooi meisje.
    Klusser: Succes morgen bij het CB.
    Essieee: De tijd vliegt inderdaad!
    BB: Wat een lieve mooie meiden heb je.
    Pat78: Wat een lieve grote broer, hij is vast erg trots op zijn zusje!

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arghh,dat is frusti he :x Ik heb dat ook een paar keer gehad,daarom reageer ik nu iedere keer per post.Krijg je wel een beetje bumbaaa spam soms,maar anders lukt het me niet (onthouden is ook niet m`n sterkste vak,maar daar hebben we het maar niet over hihi)

Ons mannetje gaat maar 1x per week in bad (ivm eczeem)...Avondritueel is er nog niet helemaal.En piama`s heeft mannetje niet,hij slaapt gewoon in lekker-zit-kleding :D
    Vandaag had hij toevallig een spijkerbroekje met blouse aan (dat doe ik zelden,want dan lijkt hij veel ouder) en dan krijgt hij voor de nacht wel iets anders aan.

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bloem ze ligt prima op dat kleed!! Lief!

Almah fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik vind inbakeren ook soms echt niet prettig, zo opgesloten, maar het brengt echt rust. Lars ligt er nu ruim 1,5 weken in en hij vecht er niet meer tegen gelukkig! Dat is helemaal rot om te zien.

Avondritueel ben ik nu sinds een paar dagen zo aan het doen:
    Tussen 22 en 23 uur of douchen of in bad. Even lekker masseren, laatste fles en naar bed. De laatste 3 dagen slaapt hij dan tussen de 6 en 7,5 uur.
    :)

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh en maten. 50 ligt al eventjes in een lade onder in de kast. Maat 56 wordt nu ook te klein... Jammer. Maar betekend wel weer ff shoppen!!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hallo dames,
    ik ga voor de verandering echt niet terug lezen
    ben gesloopt!!
    hele weekend bij schoonmoeder geweest (ivm open dagen), tussen door nog voor de hond van mijn vriendin zorgen en natuurlijk voor Ninthe, daarbij nog slecht geslapen door alles
    dus geen puf
    morgen weer een dag

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Was ik weer even :)

De meiden zijn vandaag zo tevreden, en dat op maar 4 flessen!
    180+6 het gaat de ene keer wel op andere keer niet. Vooral Ninthe ligt lekker rond te kijken en te brabbelen.. ♥

Vandaag toch nog een lekker dagje gehad onze buren zijn hier geweest vrienlief met buurman ge-xboxt! En mijn buuf en ik voor onze kindjes gezorgd en op laptop geshopt op marktplaats :D

Toen haar meisje (1jaar bijna) wakker was zijn we naar hun gegaan, mijn meiden lagen toen net op bed, en daar frietjes gegeten!

Net lekker met Ninthe een eind wezen lopen in de draagdoek. Hondje mee... heerlijk! Nu is het hier ineens super lekker weer, na de hele dag regen!

Kledingmaat; Hier is maatje 50 te deur uit... Heb het hele pakket van die maat op mp gezet en al verkocht :) Ze hebben maatje 50/56 dat past super. Soms zelfs al aan krappere kant. Maar maatje 56 is veelal nog te groot....

fOrever; douche jij elke dag met haar? Dat is veel zeg :)

Pyama; hier wil ik vanf dat ze 3maanden zijn een ritueeltje doen van pyama aan, flesje, knuffelen/boekje lezen en dan naar bed...

Heitje; leuk dat het kraamfeest geslaagd was! Lekker verwend dus:D
    Heb je dingen specefiek gevraagd of gewoon afgewacht wat je kreeg?

Viev; hierboven staat dus al dat ik een echt vast avondritueel vanaf 3mnd wil gaan doen, maar nu is het vaak 23u naar boven, inbakeren en op ons bed flesje drinken, dan boertje/knuffelen en bedje in)

Wij doen ze 3x in de week in bad, vaak 2x mee onder de douche en dan 1x in badje.

Bumbaaa; ja wel relaxed maar zou t stoeltje niet te recht zijn? Ik krijg er morgen een te leen van me buuf voor maandje. Als ze 3mnd zijn zitten ze vast beter in.

Nijntje; wat een aparte hobby, leuk!

Pris; ik duim heel hard dat hij morgen mee mag!

almah; dankje ik ben er ook zo trots op ♥

Voor de mama's met meisjes... kennen jullie het merk z8?
    Dat is zo'n gaaf (en duur;)) merk.... ik ben er helemaal in ♥ op!
    Op marktplaats staat er ook veel van!

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo ik ben hele dag weg geweest dus het forum even niet kunnen bijhouden.

Afgelopen nacht was het helaas geen 7 en een half uur achter elkaar slapen. Gwen kreeg gister om 22:30 de fles en melde zich alweer om 3:00. Het was dus voor ons wel een eenmalige actie die nacht daarvoor.

Verder vandaag naar mijn oma geweest en het canvasdoek gegeven. Ze was er heel blij mee. Ook mijn tante was er en die hield het niet droog bij et zien van de foto,s van mijn opa en vond het gebaar ook erg mooi.

Heitje jij moet dus weer een uur later dan ik op het. Cb zijn, grappig dat onze afspraken redelijk hetzelfde lopen maar net niet zo dat we elkaar tegen komen,

Almah fijn dat je kleintje weer thuis is.

Priscilla ik hoop dat Milan morgen weer naar huis mag.

Avondritueel: rond 20:00 douchen en pyjama aan en tussen 22:30 en 23:00 de laatste fles.

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Kledigmaat; 62. Sommige rompers maat 62 zijn al wat krap, 62/68 is beter. Andere kleertjes maat 62 soms nog veeels te groot. Grappig hoe dat wisselt. Sokjes moet hij echt groot genoeg hebben, hij zit nu in schoenmaat 17...

Nog geen avondritueel. Luier, voeden, boeren, met pech nog een luier, inbakeren, nog even op de arm, speen erin en in bed. Toedekken en welterusten schatje, slaap lekker!

Hij slaapt in een romper en evt sokjes, en ingebakerd. Soms metvde puckababy, soms met een hydrofiel. In het laatste geval vaak met een slaapzakje aan.

Douchen, maar 1x per 2/3 dagen. Overige dagen wassen we zijn gezicht, nek en billetjes.

Ff ego, thomas is weer niet te genieten vandaag... Kan dat nog een nasleep van gisteren zijn? Of zou hij dat al verwerkt moeten hebben? Vannacht sliep hij wel goed, maar vandaag weer totaal niet... Pfft...

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Wij hebben geen vast avondritueel.
    Meestal na de fles van 19u omkleden en lekker bankhangen tot fles van 23u.
    In bad 3x per week ofzo, zijn we nog beetje mee aan het schommelen ivm snel droge huid. Nu met olie gaat het beter dus kan hij wat vaker.

Vanavond in bad gedaan met lavendelolie en projector met muziekje op muur naast bad. Hij vond het geweldig!

En hier wel pyama aan. Vind t wel leuk en makkelijk voor de nacht mocht hij plassrn bij verschonen! Heb omslagtruitje. Hoeft dus niet over hoofd. Daar ook wat rompertjes van.

15. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zo net m'n mannetje in de tummy tub gedaan nu ligt hij bij me te drinken en dan zo t bed in.
    Ga t stabilisatiekussen voor t eerst gebruiken, gebruikt iemand dat nog meer?

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Geen ervaring alleen veel goede ervaringen gelezen. Vanwaar gebruik je die? Succes!

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bb,
    hier ook 1 die gek is op Z8!!
    trouwens ook op lief!

18. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Essiee bedoel je zo zijliggings kussen?? Die heb ik wel en beau vind het heerlijk!!

Avondritueel meestal na zijn 1 na laatste fles even badderen of douchen en daarna in de pickababy met romper eronder en dan met mama knuffelen op de bank en na zn laatste fles gaat meneer na het boertje en even overeind zitten naar bed! Maar we hebben nog geen vaste voedingstijden dus qua tijd verschilt het weel maar meestal ligt hij er voor 00:00 wel in!!

Nachtkleding zoals hierboven beschreven romper met puckababy

Verder wel mee gelezen maar nIet veel om te reageren! Sorry

Ben gebroken net was het hier weer bleren!! Pff al de 3e avond op rij!!

Ga nog even 3 kwartier bankhangen en dan beau zn laatste fles geven!! Hopelijk slaapt iedereen goed!!

Veel liefsss

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Bb: ja ik douche elke avond met haar als ik het namelijk niet doe raakt ze overstuur en slaapt ze niet.. het is echt een meisje van de regelmaat.. en ik vind het ook wel fijn en haar huisje kan het hebben :)

Liefs

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ik heb er 1 gekregen toen dr tijd bij m'n babyshower. Wou t zo lang mogelijk uitstellen maar heb t idee dat hij ligt een voirkeurshouding naar rechts krijgt.. En zo helmpje is wel t laatste wat ik wil dus misschien moet ok dat kussen gaan gebruiken..

Deel Deze Pagina