@mamajolanda ja zo kussen bedoel ik idd! Hij lijkt er hier ook erg relaxed in te liggen. Ik heb een langwerpig kussen voor in de rug en een beertje kussen voor tegen de buik. Zakt beau nooit naar onder ofzo? Daar is waar ik nu even bang voor ben dat hij naar onder kruipt ofzo en dan ligt hij met z'n hoofd tegen die beer aan... Ws is t wel weer erg ver bedacht van mij, maar vraag t me toch af...
Mamajolanda leg jij m in de Puckababy in dat kussen? Normaal ligt hij hier ook in de puckababy maar in dat kussen lijkt me dat weer niet prettig voor hem..
Essie beau ligt idd in zijn puckababy in het kusse. En heeft hier geen probleme mee ook naar onder zakken nog nooit ontdekt maar je moet er zoiezo voor zorgen dat zijn armpjes boven het beertje/ kleine blok liggen ik heb een langwerpig driehoek in zn rug en een kleine driehoek bij zn buik! Maar beau is nog nooit naar onder gezakt!! Liefss
Oke dank je wel! Ben benieuwd. Sem ligt er nu in heb Z'n armpje idd boven t beertje en verder gewoon laag opgemaakt. Heb de puckababy nog even niet gedaan anders ken k mezelf en slaap k niet want dan ben k bang dat t niet goed gaat. Ben benieuwd hoe hij slaapt, hij lijkt wel relaxed te liggen zo...
Grootste deel bijgelezen, maar alleen even zwaaaaai, ga snel slapen.... Hoeveel voedingen geven de bv-mamma,s per 24 uur? Bij een maand oud? Hier was t eerst 8-10 keer in de kraamtijd, toen 8 en sinds de derde/vierde week 7. Afgelopen week ook twee dagen gehad die op 6 uitkwamen. Is dat niet weinig? Nora is nu een maand....
Bij 4 weken nog 8-10, nu gelukkig 7 a 8. Maar heb begrepen dat dat nog veel is... Tsja, als Nora daar genoeg aan heeft.... Heerlijk toch?
Ik zit ook op de 7 à 8 voedingen tenminste de laatste dagen. Volgens mij heb k ook wel op 6 à 7 gezeten. Zoals nu, komt hij vroeg om 3u al dan kom k denk k wel aan 7 à 8. Hoop dat hij zo nog een beste ruk gaat slapen, vind 3u wel vroeg was de laatste tijd steeds 4 à 5u dat hij kwam in de nacht... Moet nu echt m'n best doen m'n ogen open te houden ben zo moehoeee..
Hmm jammer.. Kleine man heeft honger 6u alweer wakker hoop niet dat hij elke 3u blijft komen mag best een uurtje langer tussen zitten wat mij betreft..
Goedemorgen! Was er eventjes 2 dagen uit, vandaar dat ik me nu pas weer meld... Sinds een tijdje heeft H. puistje op zn gezicht. Opeens zat hij er helemaal onder. Ik maakte me daar geen zorgen over, zou ook vanzelf weer overgaan, las ik. Alleen nu zijn die puistje schilverige korstjes, met veel vochtig geel. Vooral rondom z'n oren en erin en op z'n wangen.. De randen van z'n kleding/rompertjes zitten daar ook helemaal onder. Ziet er zo zielig uit! Ook heeft hij nu opeens veel smet in z'n nekplooi, terwijl ik het dagelijks goed verzorg en drooghoud. Ik zou graag willen weten wat dit is en hoe ik het het beste kan verzorgen. Hij heeft geen koorts, maar is wel anders als normaal. Hij komt meer voor een voeding, maar drinkt dat niet veel. Halverwege stopt hij en strekt z'n armpjes naar boven en wil dan in mijn nek liggen met z'n hoofdje. Hij draait dan net zo lang totdat hij lekker ligt - armpjes om mijn nek - en dan zakt hij lekker weg. Dit ken ik niet van hem.. lijkt wel of hij erg veel behoefte aan kroelen heeft. Als ik aan de plekjes/korstjes zit of het vochtige wegdep, dan draait hij meestal z'n hoofdje weg of huilt wat -> het doet dus zeer. Ik ga daarom vandaag ook het CB bellen. Als zij het niet weten (ze hebben vandaag geen spreekuur en morgen is er inloop, maar dan kan ik weer niet omdat ik dan naar de gyn moet), dan bel ik een oom van mijn man, die is homeopaat en woont niet ver weg. Dan ga ik daar met hem heen. Zelf voel ik me niet altijd even lekker, heb soms wat last van een beetje vocht vasthouden. Merk dat m.n. bij mn handen (ring, horloge) en rand ondergoed. Balen, want daar kan ik echt niet goed tegen. Verder... ben gezonder gaan eten, maar tzet helaas nog geen zoden aan de dijk. Zelfs een paar ons erbij, lijkt wel . Misschien ook maar wat meer bewegen.. wie van jullie doet aan oefeningen? BB las ik een keertje? Welke en hoe vaak? Naja... ff een heel ego berichtje dus. Moet ook eerlijk zeggen niet teruggelezen te hebben, maar de afgelopen dagen hebben me erg vermoeid. Tot horens/fijne dag! Groetjes!!
Veldmuisje, het klinkt een als krentenbaard, als dat zo is krijg je medicatie want het is heel besmettelijk. Gewoon ff googlen op kernwoorden. ook ff op krentenbaard. OGG gewoon huisarts bellen
Kaylee heeft hier schrale billen, komt dit door de nystatine? Vind het zo zielig nu. verder kwam ze na.een rampenavond om 5uur. voelde me gisteren toen ik haar ff liet huilen in bed zooi slecht, tilde haar op uit bed begon nog harder te krijsen en heeel zielig krijsje (anders dan anders) en viel.zo in slaap, en ik in traneneda. heb jet idee dat ik lichtelijk last van.babybleus heb ff mezelf in de gaten houden.maar die roze wolk daar zit ik nog wel op gelukkig
Toch geloof ik dat het dat niet is. Als ik die afbeeldingen zie en omschrijvingen lees, dan is dat toch iets heel anders.
Knuf Pat. Ik weet zo goed hoe t kan voelen. Ik heb het met mijn HA gehad over postnatale depressie. Ze zei let op als je niet meer van je kleintje kan genieten, of niet eens smelt bij een lachje. Verder is het heel normaal als je een huilbaby hebt dat je je echt heel erg rot en emotioneel kan voelen. Ik hoop dat Kaylee snel wat meer rust krijgt, en jij dus ook!! Verschil BV en KV!! Is groot he. Ik wil in principe ook op vraag voeden, maar Lars komt gewoon niet vaker als 5 keer de laatste dagen, vindt t ergens wel weinig voor zo'n kleintje, maar ik regel er niets aan. (behalve als hij binnen de 2 uur komt) Vanacht heeft hij van 00.30 tot 7.30 geslapen. 7 uren, ik prijs me echt heel gelukkig, wat een mazzel!! En hij is er ook zo vrolijk onder. Gister heeft hij denk ik een uur gehuilt Misschien doet hij dat vandaag inhalen, maar gister heb ik wel gehad. @ Veldmuisje, Lars had ook veel puistjes, werd ineens heel veel meer en nu is het ineens bijna weg. CB had er naar gekeken en ze dachten dat het een combie was van zo druk maken (vermoeidheid) en de voeding. Maar idd als je t niet vertrouwd, bellen!! @ Lady, balen dat het eenmalig was. Maar ze kan het wel dus wellicht gaat ze het snel meer doen, en slapen jullie ook door! @ Yup, Lars is de dag na een rot dag meestal ook niet te genieten! @ BB doe jij de laatste voeding al ingebakerd geven? @ zijliggingskussen heb ik ook aan zitten denken, is dus een aanrader? Maar ook ingebakerd inleggen? Ondanks dat Lars super goed slaapt en tot rust komt ingebakerd blijf ik het inbakeren echt een noodzakelijk iets vinden. Maar ja hij slaat zichzelf anders steeds wakker Nou ik ga me klaar maken voor de manueeltherapeut! Man wat kijk ik daar naar uit, tenminste, t zal verrekkus zeer gaan doen, maar ik hoop zo dat hij wat kan. T lijkt helaas weer erger te worden. Ik kan bijna niet zitten, en opstaan is een lachertje, ik moet eigenlijk eerst gaan liggen... Baal. Maar ik heb goede hoop voor straks!!
Oh en: Pris super veel succes vandaag. Ik las op FB dat Milan een goede nacht gehad heeft, dus duim voor je dat hij mee naar huis mag!! Miffy rustig aan hoor!! Hoe is het met je vriendin? Sefanja, hoe gaat het? Is het al wat beter met Neva?
Heerlijk dagje zo te lezen..en idd raar weer.De hele dag regen en `s avonds ineens zon. Jou swing lijkt idd wel een stuk rechter,kan het zitje niet verder naar achter? Mss op google een gebruiksaanwijzing zoeken?Ik vind het echt een ideaal ding,mannetje ligt er niet heel veel in.Meestal even met het avondeten,dan is hij meestal niet in zijn hummetje.En in de swing kan hij dan even chillen en wij rustig met z`n viertjes eten
Ik zat toen rond de 8-9 voedingen,maar heb wel een zuipschuit Als Nora minimaal 4 goede plasluiers per dag heeft,tevreden en alert is als ze wakker is dan is het zeer waarschijnlijk wel genoeg Kan goed dat ze in 6x meer drinkt als mijn mannetje in 8x.
Het klinkt een beetje als dauwworm (eczeem)... Heeft ons mannetje ook.Is het draaien met zijn hoofdje geen schuren omdat hij last heeft van jeuk? Ben benieuwd wat het cb zegt.