De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Jeeej Nijntje 7 uur!! Succes bij t CB.

Jij ook Essie!!

BB, ik ben wat dat betreft, maar dat heb je vast al gemerkt, heel precies met de voeding, een zeikerd. Ik zou uit mezelf niet zo maar mengen. Ik heb ook begrepen van mijn HA dat hypoallergeen wel veel lichter verteerbaar is, dus het kan best dat ze honger hebben.

Mamajolanda, kan het niet ook al een 'sprongetje' zijn dat ie eerder komt?

Spiraal, de mirena werkt op 2 manieren, 1 het geeft hormoon af (veel minder als de pil) en 2 er zit al iets ingenesteld in je BM waardoor een eventueel nieuw vruchtje zich niet zal innestelen omdat de BM al bezet is. Dus als je dat als aburtus ziet, dan snap ik de beredenatie wel.
    Ik haat condooms, én mijn man heeft een latex allegie, dus je kan ook niet zo maar ff wat pakken, anders wordt jonkheer beneden ineens heeeeel groot :D :D (en de rest ook :p)
    Maar goed het moet er nog eerst maar eens van komen. Ik heb echt wel zin, maar ik ben als de dood. Ik wacht sowieso mijn controle afspraak van 6 weken af.

Lars heeft vanacht weer 7 uur geslapen. Hij is nu wel helemaal hyper, stuitert door de box!! :D
    Vraag
    Zijn laatste fles is een 18o en zijn eerste een 150, maar hij komt dan binnen 3 uur weer. Zou ik de eerste fles groter maken?

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    De mengeling van hongerige baby + andere voeding krijgen ze al vanaf de 3e week. Dat gaat prima en ik ken heel veel die dat doen met de hongerige baby hoor ;)

Uhmz... je zou het hem indd aan kunnen bieden kijken hoe hij daar op reageert. Ik mocht nog geen 180 doen omdat ze daar nog te jong voor waren. Maar misschien is dat mijn zijn gewicht anders???

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    **zwaait even**

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    BB Lars woog een week geleden 5020. Je mag tussen de 150 en 180cc per 1000kg aanbieden, ik doe nu 4x 150 en 1x 180, dus heb wel marge.

* zwaait naar Miffy!

Klaar voor Lars spam?

(heb mijn foto's op de pc gezet ;) )

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
  6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
  7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
  8. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Zal mijn banner ook even aanpassen zo, is wel zo makkelijk ;)

@Anticonceptie, de meesten van jullie zijn er ook al weer over aan het nadenken. Ik vind het erg lastig. Bij mij hebben hormonen (pil dus) grote invloed op mijn cyclus. Het duurde een jaar voordat ik weer een eisprong had en ik (gelukkig in ronde 1 waarin wel een eisprong was) zwanger was van Joas. Vervolgens condooms gebruikt, en weer duurde het 7 maanden na de bevalling voordat ik een cyclus had. Gelukkig toen de maand erna meteen weer zwanger van Aniek. Maar wil tussen een 2e en 3e kindje denk ik wel ietsje langer dan 1,5 jaar verschil, anders wordt het wel heel heftig allemaal. Ik denk dat we maar een flinke tijd aan de condooms gaan, al is dat wel een beetje irritant. Maar hormonen wil ik eigenlijk nu ook nog niet.

Hier nu 1x seks gehad, ging eigenlijk verrassend goed. Had veel meer pijn verwacht. Dan scheelt het toch wel dat ik nu niet ben ingescheurd denk ik.

@Child, spannend dat Noah zondag wordt opgedragen! Vanuit hier ook alvast veel zegen gewenst over zijn leventje en de opvoeding.
    Aniek is 17 juni gedoopt. Heel bijzonder om weer mee te maken.

@Essieee, succes bij het cb.

@Ludora, ahhh wat lacht ie lief :)

Vannacht 6 uur tussen laatste (23 uur) en eerste (5 uur) voeding. Voelt al bijna als een hele nacht slapen, omdat je ook met licht wakker wordt :)

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    En dan deze nog, zo schattig!

IMAG0358.jpg

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
  11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi, schattig ludora!

Hier een nacht van 19.00-0.45-4.15-8.30. Wel oke dus. Voordat hij in slaap was echter.... Ik was er zo fel op tegen, maar we hebben hem laten huilen :( ik hoorde dat er niks met hem was, alleen doodmoe. Zodra jij ons zag begon hij te krijsen, kregen hem een uur lang niet in slaap. Dus op een gegeven momentin bedje gelegd, en na 3x 5 min huilen was hij in slaap. Valt me best mee...

Anticonceptie, ik ben begonnen met de cerazette. De enige pil die met BV kan. Bevat maar 1 hormoon ipv 2, en ik moet zeggen, ik (of vriendlief ;))heb er nog niet zo'n last van als met de microgynon. Na de bv wil ik de nuvaring. Bevat veel minder hormonen dan de pil en niet dagelijks gedoe met aan de pil denken... Ben nogal een chaoot ;)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
  13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    soms hebben ze dat huilen even nodig... Goed van je!

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
  15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Minky, leuk, ze heeft al een echt gezichtje, ja ik bedoel het is al niet meer een standaard babytje!! Foto van jullie samen ook super!!

Yup, ik vindt t ook niet fijn om Lars te laten huilen, maar soms moet een baby gewoon echt alleen maar huilen. Inderdaad om zichzelf in slaap te krijgen. Als ik zeker weet dan laat ik Lars ook gewoon eventjes huilen. Ik ga dan wel om de hoek van de deur staan spieken hoor, ik vind dat spugen (door de neus) zo eng, maar ik ga dan even niet troosten. En heel vaak slaapt hij gewoon in. Had ie t gewoon even nodig! (vandaag ook een beetje een hang dag met Lars, sprongetje?)

Ik heb en mijn avatar en ticker aangepast!!

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Oooooooh Yup smelt!!! zo lief!!

17. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zit jbpm in, dus is dik. Je moet het heel heet klaarmaken en dan of afkoelen of met koud water aanvullen.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik zit even die buikbeweging van jou te bekijken op youtube, wouw wat duidelijk! Dat heb ik nooit zo gehad hoor :D

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Haha... En dit was niet eens zo hard... Dit was kietelen, jammer dat ik zn schoppen er niet op heb ;) die kwamen tot de andere kant van de kamer hahaha

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke hmmm dat is niks voor ons ;)

Deel Deze Pagina