Mooie foto's Ludora en Minkie! En superlief filmpie Yup! Anticonceptie: hier nog iemand die niet meer aan de pil wil, rothormonen! Condoom vindt vriend niks.... Spiraal lijkt mij niks.... Nuvaring geeft evengoed hormonen af zag ik? Ik heb een persona die ik heb gebruikt om zwanger te worden, maar t is eigenlijk een anticonceptie-apparaat, dus ga em nu ook daarvoor gebruiken Mennnn ik ben t verder geloof ik alweer kwijt haha oeps
Ohja, felicitasdoos hier nog niks van gehoord.... Waar moet je dat ook alweer aanvragen? Jonge gezinnen? Of was dat de prenataldoos? Nou ik ga ff gestrekt met mn meissie
ook op je rug kun je zelf knopen hoor..... is wel wat lastiger en zul je goed moeten oefenen maar op youtube staan er wel filmpljes van ik heb het al een aantal keer gedaan en ging prima!!
Jeeh meiden wat kletsen jullie veel! Krijg het niet bijgelezen... Zag iets over AH merk voor krampjes??? Ik heb deze nog niet zien staan, hoe heet die dan? @ anticonceptie: ik ga weer aan de pil, het makkelijkste en spiraal lijkt me gewoon niks. En condooms, teveel gedoe hahaaa Uhh o ja @ pris: wat fijn dat je ventje weer thuis is!! Wat een weertje he? Wij hebben al lekker een uur gewandeld met de hond. Aiden in tshirt en parasol erboven. Zo lekker! Zitten nu binnen, werd wat te benauwd warm buiten. Ventje was bloedheet! En daardoor huilerig. Dus nu ff binnen afkoelen, slaapt op schoot.
Hallo allemaal, Update: Sinds gisteren H. gesmeerd met Calendulan zalf en de huid was snel erna al zichtbaar rustiger! De schilfers gaan er los van en ik denk dat het zo van lieverlee weggaat. Het ziet er nu nog vrij heftig uit, maar ik merk dus al wel verbetering! Maar het zou best kunnen zijn dat H. vatbaar is/wordt voor eczeem, dus vind ik het bezoek aan de homeopaat volgende week zeker nog wel nuttig. Nacontrole: heb ik vandaag gehad en ik vond het echt zo overbodig! Had beter niet kunnen gaan. Praatje in de trand van: hoe gaat, het gaat het met H., heb je nog vragen? Niet, nu, dan lekker gaan genieten en wie weet: tot ziens... Daag! Anticonceptie: Destijds met H. volgden we de temperatuur+slijmobservatiemethode. Dat ging heel goed en het was ook erg mooi om zo sámen alles van het lichaam/de vruchtbaarheid enz. te beleven en de cyclus goed te leren kennen. En wilden we toch gemeenschap in de vruchtbare periode, dan gebruikten we een condoom. Deze methode willen we nu weer hanteren (ben ook tegen hormonen in mn lijf). Tzt willen we graag een 2e, maar goed.. eerst mijn lijf weer de kans gunnen bij te komen van alles. Voorkeurshouding: H. leggen we op z'n zij en we hebben een rolletje van hydrofiele luiers wat we dan in z'n rug leggen. Gaat goed. Prenataldoos: Nog geen mail ontvangen. Doen ze dat per regio ofzo? De Etosdoos heb ik inmiddels, vond 'm redelijk de moeite. En jullie? Inentingen: Wij zijn misschien nog anders als anders, wij doen ze helemaal niet. We zijn van mening dat een kind beter af is zonder entingstof in zijn/haar lijf, om zo zelf het eigen immuunsysteem goed te laten ontwikkelen. Zeker in deze tijd, waarin de hygiëne goed is en er voldoende middelen zijn om een kind goed te voeden, goed te kleden en goed te verzorgen, bouwt een kind ook voldoende weerstand op om zelf eventuele ziekten te lijf te gaan. En als het kind dat zélf moet doen, komt het er daarna altijd sterker uit. Het schijnt toch zo te zijn dat het immuunsysteem van kinderen met inentingen minder sterk is. We vinden het ook tegen de natuur in om in een gezond lichaam verzwakte ziektekiemen te spuiten om antistoffen aan te laten maken. Tuurlijk zijn bepaalde ziekten waartegen ingeënt wordt, vrij heftig qua complicaties, maar vaak zijn het de zwakste kinderen die dat dan ook krijgen. Maar wellicht ben ik hierin vrij exclusief wat opvattingen betreft Net even naar het dorp geweest... bij Etos hadden ze een babyzwemband+armvleugeltjes in de aanbieding. Kon het niet laten ze mee te nemen!
ik ben het hier grotendeels wel mee eens hoor!! ze willen er tegenwoordig steeds meer in hebben en veel werkt niet eens of verergert dingen maar je voed een kind met zijn tweeën op dus ik moet ook naar mijn vriend luisteren, hier word dus wel ingeent maar waarschijnlijk aangepast en met homeopatische ondersteuning
@Daro, een rare actie van het verwachte kraambezoek. Ik zou hoedanook niet kunnen op woensdag! Wat Ludora ook zei, alsof je niks beters te doen hebt... Fl*kkr toch op! @Marlinde, hier begon de arts ook al over fysio (ja, we hadden al wat tips geprobeerd... Eerst maar dat zijslaapkussen proberen! Dan zien we wel weer verder @Heitje, Felicitasdoos is van de Etos, daar werd ik eerst door gebeld en een dag later had ik de bon in mn mailbox zitten. @Veldmuisje, qua inentingen snap ik jouw visie ook hoor! Hier hangen we daar een beetje tussenin. Mijn man wil het geloof ik echt liever dan ik wel, ik twijfel eerder tussen aangepast en niet laten doen. Vorige week was ik bij de Kruidvat en had daar spuugdoekjes gekocht van Rupsje Nooitgenoeg (je zou maar gek op vlinders e.d. zijn). 6 stuks voor 6 euro. Op de voorkant een doekje met een geborduurde rups en en appel. Kwam ik thuis, maak de verpakking open, staat er op de andere 5 doekjes NIKS! Die heb ik vandaag dus mooi teruggebracht! Voelde me genaaid! Bij de Hema mooi een zwembroekje voor madam gekocht en voor mezelf nog een paar tops en schoolagenda
@nijntje, ik twijfelde ook om ze mee te nemen net, toch maar niet gedaan ben daar erg blij mee nu ik dit lees wel de pyjama en slabbertjes meegenomen ik vind rupsje nooit genoeg zo leuk!! heb ook al het boek incl rups
Wat fijn dat H.erwin goed reageert op calendulan zalf Minkie en ludora wat zijn dat weer heerlijke kindjes zeg, super leuke foto´s euhm, Daro ik zou het niet in mijn hoofd durven te halen om afspraak te verzetten zonder te overleggen. Je hebt helemaal gelijk dat je zo reageert Ik hoor zulke fijne verhalen van jullie over de draagdoek, ik ga er morgen 1 halen van marktplaats, ook een bykay, een roze met in het midden bloemetjes euhm vandaag de felicitasdoos gehaald, vond maar niets maar ach het is gratis he en vandaag mail voor de prenataldoos, wat zit daar toch in kan iemand een impressie geven
@ prenataldoos: hoe kom je daar aan?? Van felicitas ben ik gisteren door gebelt.. Zo me mail ff kijken, gisteren nog niks
O edit: zie nu mail van de babydoos van Prenatal! Raar maar heb nog geen mail van de felicitas doos.. Nog meer waar dit langer bij duurde? Aangezien ze gisteren al gebelt hebben...
@Miffy, Ja die slabbetjes heb ik ook! Echt leuk! Die pyjamaatjes vond ik ook erg leuk, maar toch gekozen voor die spuugdoekjes... Had ik nou maar die pyjama meegenomen!
Weet iemand of er ergens weer zo een doos Zwitsal doekjes in de aanbieding is? Hier zijn ze bijna op en zag wel aanbieding van doekjes van Pampers, maar wil Zwitsal hahaa
hebben ze die pyjamatjes bij jullie niet meer?? hier wel nog volop!! heb net namelijk nog opgehaald voor een vriendin