De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
  2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Van kraamzorg mocht ik wipstoeltje ook meteen gebruiken, van CB niet. Dus idd heel verschillende adviezen

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Sam nog gecondoleerd met jullie poes.

Lukt me echt niet meiden om vaker hier te zijn hoor, echt mega druk met 3 kleintjes.
    Ik zal ook nog proberen weer een banner te plaatsen.

Morgen ga ik proberen foto's te maken van m'n mannetje en zal ik jullie ook weer even spammen.

Evengoed komt hij hier even Mayson 1eweek (53).jpg Mayson net geboren

Mayson 4 weken (9).jpg Mayson 4 weken.

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Weer mooie foto's dames!
    Kan er geen genoeg van krijgen!

Wij gaan zo slapen, als Aiden wakker wordt voor de fles van 23u hihi
    Ligt op de bank naast me te slapen, lekker op zijn buik.

Ben niet zo bang voor voorkeurshouding ed.
    Alleen snachts op zijn rug en hij is erg bewegelijk. En overdag regelmatig op zijn buik of op schoot/arm/borst

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik ben er weer even:D

Doos; etos doos al opgehaald. Prenatal doos nog niks van gehoord???:(

Mijn schatjes; jeejte ninthe heeft bijna hele dag geslapen (2u niet ofzo) en fenne heeft amper geslapen (2uur wel ofzo) Verjaardag van mijn oma gehad dus gezellig dagje :)

Doorlekken; Ninthe lekt regelmatig door, ik heb maatje 2 kruidvat, iemand tips??

Sam4hope; ja ah heeft dat ook! Gele verpakking... ik weet zo even niet hoe die heet. Staat we op de verpakking :) Ik heb wel idee dat ze daardoor sneller honger hebben dan de omneo van nutrilon.

aanbieding luierdoekjes zwitsal bij kruidvat, zie link:
    babydoekjes folder aanbiedingen per categorie

achgossie sam, arme poes :( Sterkte. Zal je zeker erg (gaan) missen!

Morgen ga ik veder met reageren... bij bericht 2695

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Bb: grotere maat luier? Of een ander merk?

Hier : k heeft een hele tijd gehuild en niet godd stil te krijgen en nu gelukkig weer rustig.. mamas met veel huilende kindjes ik snap jullie weer even helemaal.. :) maar waar het hij k vandaan kwam geen idee..

Foto's: wat een cuties allemaal weer! ! Leuk hoor!

Uuuh de rest is door mijn zeef gevallen sorry!

Liefss

7. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Even een paar foto's van Jens.
    Foto 1 : direct na de keizersnee, onderzoek kinderarts.
    Foto 2 : te wandelen, 2 weken oud.

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Doos van prenatal mail gekregen dus ga ik binnenkort ophalen

Doos van felicitas nog steeds niks van gehoord

van kruidvat ook niks meer gehoord
    mutsje van simply colors wel al ontvangen, maar met dit weer draagt hij die niet meer.

Kan geen banner plaatsen i.v.m html functie iemand tips daarvoor???

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Je moet de bb code in je handtekening plakken miekr, dan moet t lukken?

Pff meisje is flink aan het brullen en wilde voor het eerst niet gaan slapen, dus geef nu 60cc extra (om 10 uur laatste voeding gehad)

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier ook 1 die niet wil slapen helaas..... En ik ben zooo moehoeee

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hmm hier nog steeds een wakker kind.. Hij heeft vanavond wel geslapen, normaal is hij wakker. Heb m toch liever Savonds wakker als snachts. Hopelijk gaat hij snel slapen, kan ik dat ook gaan doen pff...

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Toch nog een goede nacht gehad?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    fOrever; nee geen Iphone.... (zie dat je vraag al beantwoord is)

Ze zit al in maatje 2 en is maar 4270 dus groter lijkt me niet?
    Ander merk... tjah... pampers heeft ze het ook bij... (heb ik voor de nacht) en het is niet altijd.... ik snap dr echt niks van....

Wond; mennnnnn.... mijn wond jeukt al 2 dagen zeg!

Seks; zowaar vanmorgen:) "gezellig gedaan" met vriendlief... en het deed geen pijn meer! Hahaha.... was dus gewoon zowat 2e ontmaagding ofzo;):p:p:p

Meiden; de meiden hebben vannacht gelukkig weer super geslapen na 2 slechtere nachten van maar 4 uur ertussen zat er vandaag maar liefst 7u tussen! Hopelijk vannacht weer:D

VRAAGJE: Ninthe heeft gister bijna alleen maar geslapen, echt maar max 2u wakker ofzo over de dag. Ze dronk net haar flesje van 150+5 niet leeg, zelfs 50cc over. Zou ik daar iets mee moeten? (ik kijk het nog wel ff aan hoor, maar ff jullie mening) Is het normaal dat ze zoveel slaapt en amper meld voor drinken?

Voorkeurshouding; hebben jullie kindjes dat dan zoooo erg? Ik bedoel Fenne ligt ook vaak met hoofdje naar een kant, maar er is echt nog niks te zien ofzo (ben daar wel allert op). Ik wil ze niet verplichten om door dat kussen na een kant te moeten liggen...:)
    Dan doe ik dat liever gewoon overdag als ze bij mij lig, met de fles geven en/of in de box...

essieee; wil je niet 2e hands? Want als je dat wel wilt is mp echt zo'n aanrader! Heeeeel veel (merk) kleding voor zo weinig en echt nog goede staat vaak. Ik heb er nu mega veel van z8 vanaf
    gehaald... Zoveel goedkoper, en zo leuk om rond te neuzen:D

daro; knap kereltje zeg! ♥

tegenspraak; ik had dat met de kinderarts; ja je denkt misschien na over een osteopaat dat moet je echt niet doen, zijn we op tegen blablabla... en ik zeg heel droog; Oke, nee indd, nou dan doen we dat niet. En mijn man kijkt me echt aan van ":(".... hahhahaa:p
    (we waren toen al 2x geweest)

Miekr; 700 gram is dat niet heel weinig?? Als ik mijn meiden zie, van 2770 naar 4270? Ook al was hij al zwaar met geboorte, lijkt me dat hij toch wel gewoon aan moet komen dan?:)

Nee die melding van banner ken ik niet...

Doetie; wat een mooi ventje, en in de wagenbak vind ik echt een hele mooie foto. Heel puur ofzo ik weet niet, maar vind hem iets hebben :D

Hoe gaat het met je?

centerparcs; gaat er iemand die 40% korting gebruiken? Wij waars. wel maar willen wel met nog n stel gaan want alleen is t nog super duur zeg!

ZO ik ben weer bij, dat vie mee! jullie hebben je netjes gedragen:p:p

hoe was jullie nacht?

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier weer een heerlije nacht gehad,
    sorry dames met de wakkere baby's :(
    maar alle respect voor jullie!! vind het super hoe jullie het volhouden!!!

gister om 22.00 de laatste voeding, en net om 7.30 weer
    mevr vond het halverwegen alleen leuker om te lachen en te babbelen dan om de fles op te drinken hihihi
    dus nu eerst maar kolven kijken of ze zo de rest nog wil
    Daarna snel naar school, de laatste echte dag voor de vakantie, daarna alleen nog maar 2toetsen, een extra opdracht en een gesprek

15. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Heb m om 2u in z'n bedje gelegd en toen heeft hij geslapen tot half 7..
    Voel me wel een beetje gaar nu... Maar gelukkig heb ik even mogen slapen....

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gaap....hier echt een beroerde nacht gehad.....Dewi raakte opeens overstuur toen ik haar in haar bedje legde.....zooo hard huilen! Nog nooit meegemaakt,normaal gaat ze altijd meteen slapen (of nog ff wakker maar in ieder geval geen paniek)
    Ben metvhaar bezig geweest tot half 2, in bad gedaan om tot rust te komen hielp ook niet, uiteindelijk 60cc extra gegeven, spuugde ze voor een deel weer uit, toen slokje water en is ze uiteindelijk weggezakt.....menn heb er giga hoofdpijjn van!
    Wat zou het geweest zijn? Misschien het welbekende sprongetje? Is dat rond deze tijd? (5 weken na uitgerekende datum?)

Zometeen naar de gyn voor nacontrole!

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Bb ik ben niet echt van 2e hands kleding. Weet eigenlijk niet waarom. Maar aan de andere kant baby kleding is vaak maar kort gedragen, omdat ze eruit groeien. De Puckababy hebben we ook via mp en die zag er nog prima uit.
    Kan altijd eens rond gaan neuzen :)
    Vind wel dat kleding van wat betere winkels mooier blijft. Had laatst paar truitjes bij zeeman gekocht en merk toch echt heel snel verschil in kwaliteit en dan koop ik liever toch iets wat langer mooi blijft.. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Wat slapen van Ninthe ik zou het aankijken als t eenmalig was. Misschien was ze erg moe en is ze vandaag weer levendig. Heb hier Sem ook wel eens dat hij op een dag maar zo veel uurtjes slaapt terwijl hij eigenlijk bijna altijd wakker was op wat hazenslaapjes na..

Miffy mag ik vragen hoeveel jou meisje drinkt bij zo laatste voeding?
    Ik heb natuurlijk geen idee, maar soms is Sem na 10 min drinken al klaar en valt hij in slaap. Geen idee hoeveel hij dan binnen krijgt natuurlijk. Zit er wel aan te denken hem z'n laatste voeding eens per fles te gaan geven in de hoop dat hij wat meer drinkt en langer door slaapt.. Weet alleen niet of het zin heeft natuurlijk want dan zal hij ook in slaap vallen misschien.
    Hij groeit als kool, dus hij krijgt wel voldoende uit m'n melk..
    Succes op school!

Hier kort nachtje. Ben moe maar ga er zo wel uit. Heb vanmiddag een fotoshoot met Sem en wil nog even gauw dr stad in om een wit truitje te kopen voor mezelf. Denk dat dat het mooiste terug komt op de foto om het rustig en egaal te houden..

Bb center parks hier belde ze er al over. Ik moet nog kijken 40% korting is veel maar als je zegt dat het dan nog duur is.. Dan ga ik misschien eerst verder kijken. Wij willen zeker nog wel weg ik hoop dat het wat is..

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klinkt pittig!

Ze zeggen indd dat je vanaf uitgerekende datum moet tellen met sprongetjes.... (ik heb er hier bij mijn meiden nog niks van gemerkt... ze zouden dan rond deze tijd sprongetje gaan hebben)

Ja of ninthe moet daardoor nu zoveel slapen, maar is tegenovergestelde van de 3 h's dus lijkt me sterk...:cool:

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Je vroeg trouwens over kleding tips! Ik vind blauw spijkerbroekje met wit shirtje altijd erg mooi staan :)

Ja cp was voor weekend op de 400 euro zeker. En ja je moet dan 4pers huisje... Midweek is goedkoper (zelfde bedrag ongeveer als voor weekend)

Ja ieder voor zich indd met kleding, ik heb er geen problemen mee, was het altijd meteen even goed uit en dan is het goed... maar zeker nu met die kleine maatjes haal ik het graag daar vandaan. Word indd maar zo kort gedragen vaak. En scheelt echt veel. Ik vind merk kleding indd ook betere kwaliteit. Maar af en toe een rokje van 3,- (wibra) ertussen door is altijd leuk! :p Zeker voor dat bedrag, en jammer dan dat het sneller minder word hihi....

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    meestal drinkt ze tegen de 150cc aan, maar dat is ook pas sinds vrijdag of zaterdag, daarvoor 130cc en toen begon ze al door te slapen.....
    het heeft volgens mij ook niet met de hoeveelheid te maken die ze binnenkrijgt, want ze sliep 2x door op 130cc en daarna had ze volgens mij pas door dat ze dus ook een voeding minder per dag kreeg en is ze meer gaan drinken
    ze drinkt overdag namelijk ook tussen de 130 en 150 cc

Deel Deze Pagina