De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik zou gewoon een afspraak maken met osteopaat, zoiets kan nooit kwaad... bij cb is een kinderarts...

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    wil je aan deze maand mee doen? dat kan toch niet meer

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    dag meiden,
    iHier weer een goeie nacht gehad (en de dag is voor de helft alweer om :D). Wel heeft ze vanmorgen een voeding uitgespuugd... konden we weer opnieuw.... Ik lees meer beebs die meer willen drinken, ik moet Fabiënne de laatste dagen ook twee borsten aanbieden. Tussendoor even boeren en als het nodig is de luier verschonen. Toch doe ik dat laatste liever ervoor, of een halfuurtje na de voeding, omdat ze toch wel wat meer teruggeeft als ze op de commode ligt.
    Oh en vanmiddag, jawel, de golden shower... Hoe vaak ze dat niet presteert op schone lakentjes op de commode!
    Ik merk dat ik nu ook graag mensen negeer als ze Fab. zien in de draagdoek. Gewoon even boodschappen doen lukt bijna niet en ook van, oh kijk eens Miep, wat een kleine baby! (zo van, mevrouw, blijf even staan, dan kan mijn vrouw de baby zien) Nou, ik ga nu gewoon door met waar ik mee bezig ben ;) Voel me anders zo'n attractie!
    spuugdoekjes en hydrofielen verschoon ik elke dag. In het bedje alleen als er wat op zit. Kleertjes alleen als ze zichzelf erg nat heeft gespuugd... en ons beddengoed gaat nu dus ook vaker de wasmachine in ;) Vandaag was ik ook weer even vergeten een hydrofiel onder haar hoofdje te leggen ;)

Buikvoeden, mijn kraamverzorgster kwam daar ook mee toen ik last van kloven had en gaf aan dat dit heel fijn is voor beebs die erg gulzig zijn. Ze moeten nl. meer moeite doen om de melk naar binnen te krijgen.

verder.... oh ja, poepen.... was ook weer vreselijk vandaag :( En ik vergeet zo vaak mijn Curanol in te nemen :cool:

Vanavond en morgen geven mijn leerlingen shows. Ik ga zeker even kijken. Vanavond misschien met Fabiënne, morgen gaat ze dan eventjes naar oma, die zit in hetzelfde gebouw, lekker dichtbij dus :p

4. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ja dat kan door kv komen... Neva had dat ook in het begin, kijk dat hij geen obstipatie krijgt... dat is zo zielig

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep

ik zou zelf laten komen... maar let wel op dat hij voldoende voeding krijgt op een dag..

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    meiden even ego..

ben gebroken!! vanochtend weer aan telefoon gezeten met cb en ha.. ha belde me gelukkig terug.. milan heeft ineens uitslag op zijn rug.. en blijft onrustig en voeding terug geven, zuur kijken, tong uitsteken, keel schrapen..

soms ligt hij te slapen hoor je hem ineens slikken omdat er voeding ofzo terug komt en dan zet hij het op een krijsen en is echt even ontroostbaar..

dus ha wil nu dat ik morgen weer met hem langs kom omdat hij allergie en/of reflux vermoed.. ik hoop zo dat ze er nu iets mee doen.. want als ik milan heb gevoed ben ik zo anderhalf tot 2 uur bezig voor hij rustig is en slaapt.. en een uur later komt hij weer.. maar ik heb ook nog mn huishouden enz. te doen.. ik kom nergens meer aan toe.. kan net aan even douchen..

*zucht*

7. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Een een vraagje wat is overstrekken?? Zal vast al eens uitgelegd zijn maar vraag het me af

Liefss

8. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Alvast heel veel succes morgen bij de ha...
    Ik hoop dat hij jou verder kan helpen... Heeft hij last van de jeuk?

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    sefanja: nee geen jeuk.. wel tussen zn schouderbladen een rode uitslag soort rode veeg van schouderblad tot schouderblad, met wat pukkeltjes en droog (lijkt een beetje op eczeem)

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Priscilla, ik hoop dat de HA je kleine man verder kan helpen! Fijn dat hij/zij iig actie onderneemt.

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    nijntje dank je!! en zeker weten wil nu wel eens serieus genomen worden!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ludora; hier zegt het cb voeden op verzoek, wakker maken heeft geen zin! Max. mag er 6uur tussen zitten. Lastig is het he?! Je moet er wel voor zorgen dat hij 150x zijn gewicht binnen krijgt.

Infacol is geen kuurtje, homeopatische middeltje. Dus kan 1x gebruikt worden, maar vaker achtereen zou het effect moeten versterken! Toevallig vandaag over gehad met vpk CB.

De kinderarts van ziekenhuis zei dat ze indd teveel kunnen krijgen en ze dan ook veel/meer kunnen gaan huilen trouwens!

Foto's; ze staan in mijn album, ik ben erg benieuwd welke jullie vinden dat ik moet insturen, kan zelf niet kiezen! Wie wil er ff kijken en zeggen welke ik moet doen?:)

sefanja; Mijn meiden werden daar indd ook nog onrustiger van, gelukkig had ik die geleend! Nu de pacco ze mopperde de eerste keer wel even omdat je toch de armpjes "vast maakt" maar nu zijn ze er meteen rustig in!

Oke, dat is mooi. VOlgens vpk van cb zou het na het weekend al moeten werken. Dus ik ben benieuwd om 8u met de fles ga ik het haar geven!

Ik heb de woller nu ook gehaald. Ben erg benieuwd hoe ze daarop gaat reageren!

Nee, volgende maand. Maar ben benieuwd welke foto jullie vinden dat ik moet insturen ;)

pris; hopelijk kan hij helpen!

net met mijn moeder en de meiden wezen winkelen in winkelcentrum stukje verder op. Heerlijk! De meiden hebben t super gedaan!

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    bb, ik heb gereageerd onder je foto!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik zag het! dankje :D

15. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    bb Ik ga nu ook even kijken...

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ BB: heb ook gekeken en gereageerd

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bb, ninthe 1 vind ik de mooiste! Springt op zo'n pagina met veel foto's het meeste in het oog denk ik!

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    bb heb gereageerd

19. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Priscilla succes morgen!!

Bb heb gestemt!!!

Hier vandaag een minimonkey besteld!! Meneer geniet zo van zijn hangmat en de minimonkey is net een hangmat maar dan bij mama of papa dus dat zal hij helemaal geweldig vinden!!

Verder wel gelezen maar vergeten:( excuses!!!

Liefsss

20. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    he he , ben helemaal bij nu. Alles even gelezen.

weer een heleboel mooie foto's gezien.
    Ga zo even bij de foto's van BB kijken. denk dat ik van de week even mooie foto's van Mayson maak.

Heb ook nog wat gelezen over vit. D. Als je flesvoeding geef is het niet noodzakelijk alleen als je kindje een wat mindere weerstand heeft en je niet elke dag buiten met hem/ haar komt.
    dit omdat er ook vitamine D in de flesvoeding zit tegenwoordig.

Ik hoop dat de Losec ook goed helpt voor Mayson dat het spugen voor hem ook overgaat.

Sorry zou graag op iedereen reageren, maar ben echt een zeef.

Deel Deze Pagina