Ik heb weer veel te veel gemist, dus ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen. Hier regelmatig meer dan 5 uur ertussen overdag hoor, ik zou dr ook niet wakker maken. BB misschien is dat bij jou anders ivm lager geboortegewicht ofzo? Al zou dat nu niet meer moeten uitmaken natuurlijk. Gisteravond was het 20u - 3.30u (!!) - 8.00 dus in theorie een heerlijke nacht. Beetje jammer alleen dat ik pas om half 11 ging slapen haha volgende keer moet ie maar even waarschuwen als ie zo lang wil doorslapen dan weet ik dat van te voren Ik ben vandaag jarig dus het is een erg drukke dag, vanmiddag lekker met mn jongens en mn moeder in een pannenkoekenhuis gaan eten. Mn oudste ligt nu al bijna 3 uur voor pampus haha die was doodmoe. Maar da's niet zo gek, dan kan ie vanavond wat langer opblijven bij de visite. Morgen CB, ik ben zo benieuwd! Oh K. is nu wakker, dus ik ga weer afsluiten.
@ Daro: gefeliciteerd!!! Mijn 2 collega's zijn net weg!!! Haha was veel te gezellig!! Zo nog ff naar de ah lopen, wat moeten we nu weer eten? Twijfel om niet gewoon wat makkelijks uit de kast te vissen...
Mooie fotos bb!! Daro gefeliciteerd! 7 jaar samen gefeliciteerd 10 jaar samen gefeliciteerd!! Hier eten we pizza lekker makkelijk! Ik sterf van de hoofdpijn denk door het goede (ahum) slapen hihi!! Net ook niet zulk leuk nieuws gehad de broer (57 jaar) van me Moeder is opgenomen in het ziekenhuis met een kwaadaardige hersentumor en de ziekte van lyme! Pff tis nog Maar net 10 maanden geleden dat me moeder haar zus overleden is!! (51 jaar)p Pff wereld is hard!! Liefss
Hier net even een instort moment gehad, heb soms het gevoel alleen maar bezig te zijn met of voor de baby en het huishouden en dat ondanks dat mijn mannetje dus bijna altijd thuis is hij doet nu wel wat meer met de baby, maar nog steeds niet zoveel als ik zou willen ik begin me ook te ergeren aan het kolfen, ook al weet ik waar ik het voor doe maar vind het allemaal zo een gedoe, het is elke keer weer extra werk dus we hebben besloten binnenkort lekker met zijn 2uit eten te gaan en even lekker van elkaar te genieten
@Daro, Gefeliciteerd! @ Nijntje, beterschap voor jullie beiden. @Sam, Aiden groeit goed @Foto's heel mooi, geweldig al die knappe baby's. @Miffy, gooi het er lekker uit. Het is ook zwaar om 24/7 bezig te zijn met een kleintje ook al doen we het met liefde. Dat Kolven ben ik soms ook spuutzat. Zou hem liever aan de borst hebben maar het is niet anders. Lekker een avondje voor jullie zelf inplannen is een goed idee. @Mamajolanda, wat een naar nieuws van je oom Sterkte ermee. Beterschap met je hoofdpijn. Anders even een pijnstiller? @Sefanja, dat is een handige stite voor de flesvoeding mama's. Zal het opslaan wie weet voor later @10/7 jaar bij elkaar gefeliciteerd
Ik ben moehoeee!! Vanmiddag een onwijs leuke fotoshoot gehad! Ben zo benieuwd naar de foto's! Maar hij werkte goed mee, 3 dekentjes onder geplast, ik was een keet slachtoffer van een warme douche maar uiteindelijk was t erg leuk! Nu de foto's afwachten. Ik ben alleen onwijs moe, 4u slaap gehad vannacht vanmorgen stad in geweest 3u met die fotoshoot bezig geweest net gegeten en nu kapot.. Gaan zo ff samen met de hond wandelen en als ik nog puf heb kon ik uitgebreid reageren maar moet zeggen, ben nu echt even helemaal op....
Verborgen reflux, als je het vermoeden hebt zou ik allereerst naar de huisarts gaan (heb ik ook gedaan) ik vond het wel belangrijk dat hij overleg had met de kinderarts. Vervolgens doorverwezen naar de kinderarts die het '' vastgesteld'' heeft. Wij hadden Nexium gekregen voor Aiden (wat niet hielp) dus gestopt. Ik ben 2x bij de osteopaat geweest en zie gelukkig verbetering qua huilen. De reflux-klachten zijn er nog steeds maar hij lijkt er beter mee om te kunnen gaan. Vraag: hoe krijgen jullie die banner goed? Heb de link van Heitje geprobeerd maar hij blijft met maanden tellen.
Denk dat er niks van komt om laptop aan te doen.. Mannetje is flink aan het huilen zonder reden die ik kan bedenken.. Soms kramp en last van gas maar denk gewoon huiluurtje ofzo... Beetje frustrerend is dat wel als je ze niet getroost krijgt
als je de geboortedatum in moet vullen kun je daaronder iets selecteren dat je de telling anders wilt, even goed kijken