De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gelukt :D dank je wel.

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, heb meneertje maar in bad gedaan uit elkende.
    Had lekker zwitsal lavendel gehaald vanmiddag, hielp goed dat bad!
    Daarna weer brullen dus gegokt op honger. En dat na 3u mja dan maar keertje eerder. En nu is het goed!

Hopelijk valt hij zo lekker bij me in slaap.

Is het bij jullie ook zo warm? Heb me ventje nu romper met lange mouwen aan gegeven en korte broek, geen sokken. Voor de nacht weet ik nog niet wat ik hem aangeef, denk dat ik het zo hou...

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    hier hebben we de ven aan sam4hope, is klammig vandaag. Fijn dat badje hielp, is dat echt een aanrader of geldklopperij, ik bedoel worden ze echt suffig van de lavendel?

Kaylee gaat in romper, blote voetjes en een pakje met korte pijpjes en mouwtjes naar bed.

Hebben jullie ook facebook?

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG

En of die lavendel echt helpt weet ik niet. Hij werd rustig maar kan ook door badje zelf komen.
    Ik heb zelf badolie lavendel van de kruidvat en had ik er van de week in gedaan en toen was hij ook helemaal ontspannen. Maar wist niet zeker of dat bij babys gebruikt mocht worden dus vandaar die van zwitsal gehaald. Ruikt ook ontzettend lekker! Je wordt er zelf ook relaxt van hihi

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ojaa, Kaylee heeft vandaag tot 2keer toe uit de fles gedronken:D om half 8 een fles van 150cc, heeft 140cc op:$ en 20 min later nog 10 minuten aan de borst gelurkt:$ niet zo gek dat ze zo aankomt.

Hier gaat het huiltje van Kaylee veranderen, wel grappig om te horen;)

morgenochtend naar de osteopaat, ben benieuwd. Ben benieuwd wat hij voor ons kan doen.

draagdoek is ideaal:Dzolang ik rondwandel, ga ik ff zitten dan wordt ze wakker:(das wel balen hoor.

Miffy een digiknuf voor je :) lekker je gal spuien meid, dat lucht op.

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ik kom eraan sam:) euhm welke van de ???

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    dan ga ik vrijdag dat ook wel halen denk ik, misschien helpt het wel? Het is trouwens rustig hier vanavond

8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    #2848 Zustertje2015, 27 jun 2012
    Laatst bewerkt: 27 jun 2012
    Hier doe ik Savonds hem altijd insmeren met lavendel olie van Zwitsal. Heb wel t idee dat t helpt maar of dat van t masseren en badje of van de geur komt weet ik niet. Ach het kan geen kwaad :)

Ik heb ook facebook :)

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Bloem: Op welke termijn zou je wel weer 2e willen dan? Hier nog niet, mijn bekken gaat dat niet grappig vinden.
    Reflux: Hier verborgen reflux en heb Nexium van arts gekregen. Helpt goed alleen heeft Noah sindsdien minder poepluiers (1x in 3 dagen in vorm van diarree) maar hij lijkt er geen last van te hebben.

@Daro: gefeliciteerd!

@BB: Geweldige foto's zeg!

@Mamajolanda: Heftig nieuws zeg, sterkte!

@Miffy: Kan me voorstellen dat het heftig is, dat fulltime kolven. Ik word er ook simpel van en ik doe het als extra naast BV. Maar je weet waar je het voor doet he. En je bent goed bezig!

@Sam: Had er laatst mee in handen gestaan (zwitsal) en was in aanbieding. Had ik misschien toch moeten halen maar ach, Noah word van bad zelf al lekker ontspannen. En aangezien ik daarna nog moet voeden en hij van zichzelf al tijdens voeding vaak in slaap valt is het misschien niet zo'n handige combi haha

Hier: Ventje is eindelijk stil. Heb hele middag gevoed (mijn boobs zullen vannacht wel op knappen staan denk ik) en vanavond heeft mn man met em gewandeld en sindsdien slaapt hij. heerlijk!
    We geven em straks nog fles en dan slaapt hij hopelijk weer flink door (gisteren van 21.30 tot 03.30 uur geslapen, heerlijk)
    Ben wel kapot van vandaag hoor. Straks kolven en op bed.

Wehkamp bestelling binnengekregen. Sowieso leuk jurkje en shirtje erbij, de jasjes twijfel ik nog beetje over. 1 jasje zit vuil/vlek in, erg vervelend want moet ik er weer achteraan.

Trusten iedereen!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Als je me op FB wil, stuur dan een PB ;) Ik wil mijn naam nl hier niet bekend maken.

Ik heb deze sokjes gekregen en ben zoooo weg van ze, alleen past ze ze bijna niet meer! Nou ja, eigenlijk gewoon niet :D Ik heb er ook een paar van in het grijs.

Wie herkent deze sokjes en weet waar ze te koop zijn???

Bijgevoegde bestanden:

• sokjes.jpg
      sokjes.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      2
  11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ pat: uhm woon in hoogerheide, misschien kan je me dan wel vinden hihi

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ nijntje: ik wil je wel op fb, voeg mij anders maar toe of wil je me pb sturen?
    Ik zit nu op telefoon dus kan niemand zoeken ed..

@ child: voeg me maar toe of stuur ff pb anders vergeet ik t

Ow ja: als mensen me op fb willen voeg me maar toe of stuur me pb, dan zoek ik je op als me laptop aanstaat

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo,ik ben weer bijgelezen :D

Gefeliciteerd voor iedereen die iets te vieren heeft :p En ik zag weer prachtige foto`s voorbij komen,leuk!

Even een vraagje voor de bv gevers met een beeb met (verborgen) reflux: Lukt het voeden bij jullie in de gewone (madonna) houding?
    Ons mannetje dronk iedere keer uit een flesje terwijl ik hem vrij rechtop hield.
    Nu drinkt hij af en toe ook live.Maar heeft meteen meer last van de refluxklachten.Ik voed daarom het liefst in de rugby houding,maar ook dan is het nog erger als met het flesje.
    Mss ook omdat er veel tegelijk komt,vind het wel lastig.Tips zijn welkom :D

Facebook,leuk :) Handig om in de club een topic daarover te openen?

14. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Niet zo over nagedacht heb m'n naam maar even uit vorige berichtje gehaald. Mocht iemand m googlen krijg je natuurlijk ook alle Posts enzo van hier te zien?

Misschien leuk voor de club? Daar maakt t niet uit..

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ja, daarom zag ik het niet zitten mijn naam te noemen! Leuk met al die intieme posts van de bevalling en alles erna :D

16. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Jup, geopend ;)

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Precies! Ik was iets te enthousiast :D

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Zeeman!!
    Ze hebben ze in het blauw en grijs inderdaad, ik heb ze ook maar ze passen ook niet meer. Volgens mij hebben ze ze niet groter..

En allemaal super bedankt voor jullie felicitaties!

Ik ben kapot, net A. zn vijfde fles gegeven, zou ie nou lekker doorslapen tot een uur of 5/6? Zou fijn zijn! Dachten we net een ritme te hebben, gooit ie het weer om maar ja het is voor een goed doel..

@Sam: da's waar ja, jij woont vlakbij! Ik woon in W.o....u.w! Maar ik kom eigenlijk uit BoZ. Mn schoonzusje komt ook uit Hoogerheide.
    Facebook heb ik jammer genoeg niet, misschien maar eens aan beginnen. Heb wel Hyves maar dat is zo doodgebloed dat ik er ook amper nog kom..

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland

Ik voed altijd live in de madonna-houding. Gaat prima ondanks een overijverig tsr. moet zeggen dat ik hem ook geen half uur omhoog hou omdat hij altijd op zijn buik slaapt. anders in de swing. of in de draagdoek. sinds 2 dagen vindt hij spelen op zijn rug leuk, ligt wel schuin en slikt veel, maar lacht en kletst ook.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sokjes zijn idd van de Zeeman! Heb ze ook maar hier zijn ze nog te groot...

Daro happy birthday!!

Comtrole bij de gyn ging goed, ben helemaal goedgekeurd! Harde bult in mn buik is een bloedklont, dus moet even in de gaten houden of het niet gaat ontsteken maar die kans is gelukkig klein, mag alles weer dus ben vanavond lekker met mn meisje in het grote bad geweest, heeeeerlijk!

Oei huilend meisje, ben weg...baaai!

Deel Deze Pagina