Niet nagedacht toen ik me naam erop zette haha Ach Zal zo ff edit doen @ daro: ik heb ook hyves, inderdaad er doods
Hmm ik heb alleen hyves en heb geen zin om facebook te starten dus degene met alleen hyes mogen mij ook een pb sturen als jullie me daar willen?? Vraagje hoe herkennen jullie het sprongetje! Beau herken ik vandaag wel 3hs huilen hangerig en hongerig?? En hoelang duurt het dan?? Veel liefs en alsvast bedank voor reacties!!
Lees steeds over 'sprongetje' maar heb nog nergens gelezen wat dat nou precies is... Nja heb ook niet alles gelezen... Ennuh kan ik oudere berichten niet wijzigen? Laatste 2 zie ik nog wel bijstaan dat het kan.. Nja ach anders is het maar zo hihi
het sprongetje komt uit het oei ik groei boek het is een snelle lichamelijk en geestelijke groei waardoor kindjes rond bepaalde periodes ( 5 en 8 weken de eerste 2) huilerig en aanhankelijk zijn, sommige baby's krijgen ook meer behoefte om te drinken (soort regeldag) @mamajolanda, hier herkende ik het omdat Ninthe opeens veel meer huilde en constant bij ons wou zijn zolang ze naast of op ons lag was alles goed en anders niet
jje kunt op het driehoekje rechts bij je berichtje klikken en dan melding maken dan wijzigt de mod. hem Zelf kan het maar tot n uur na plaatsen...
Ik ga morgen huisarts bellen over ninthe. Er is iets niet goed ze spuugt zoveel (eerst nooit!) en ze is erg mopperig en trappen met beentjes
morgen verderlezen nu op pagina 180. batterij van laptop is leeg. @ sefanja, ze hebben het naveltje nu 2 keer aangestipt en ingesmeerd met vaseline. Vorige keer zag het er beter uit als nu. nu is zijn naveltje knal rood en heeft hij er pittige last van. Gelukkig volgende week weer naar cb voor controle.
Poept ze goed? Baby van kennis had dit ook. Bleek hoge verstopping te hebben. Wel sneu voor dr hoor...
als je het niet vertrouwt is het slim om te bellen!! je gaf al aan dat ze gister anders was toch?? was der temp nog wel goed??
Hier Sem ook onrustig vanavond. Z'n buikje gemasseerd met de klok mee nou met resultaat! T zat tot in z'n nek! Dus m net maar weer in bad gedaan. Vanavond voor t eerst afgekolfde melk gegeven, ben benieuwd of t verschil maakt voor de nacht... Bb bij twijfel zou ik ook zeker bellen!
Miffy thnx voor je reactie op sprongetje! Ik denk dan dat dat het is zodra we hem In bed leggen is het gillen maar zodra hij bij ons is is het goed Pff wordt een lange (korte) nacht denk ik!! Pb ga gelijk kijken leuk!! Liefss
Wat betreft buikje masseren. Zetten jullie echt druk of is het meer wrijven? Hier helpt dat fietsen ook goed bij krampjes Zo, man is al tijdje naar bed en ik zit/hang op de bank met frummel op mijn borst. Serie afkijken en hopelijk wordt hij rond twaalf uur wakker. Dan fles en hop naar bed!
Ik wrijf met heel iets druk.. Ik veer heel iets in z'n buikje zeg maar. Hèb dit nu 2x gedaan als k merk dat m dat dwars zit en 2x met resultaat...