mamajolanda heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd met de broer van je moeder, je oom... misschien is dit wel een handige link voor jou Mentale sprongen van je baby in het eerste jaarOei ik groei miffy dat gevoel is herkenbaar... Alleen is mijn man overdag op zijn werk... Wat doet jouw man WEL als hij thuis is? Het klinkt misschien wel hard maar stop met kolven, ga over op flesvoeding... Dat ergeren kan je er niet bij hebben, wordt productie ook minder van... Neva gaat vlg week een dagje naar schoonouders... erg DUBBEL gevoel, maar dat komt omdat ik eraan moet wennen om haar niet om mij heen te hebben... Mijn schoonmoeder is geweldig... cullen heel handig... Bij toeval gevonden... essieee wanneer kunnen wij een aantal foto's op forum verwachten? ben niet zo nieuwsgierig welterusten meid, ik duim voor je op een goede nacht. sam hier ligt onze meid in pyjama zonder romper, ze vind het wel lekker. er zijn heel veel samantha de vos, maar welke ben jij? pat hier facebook... PB mij als jij mijn vriendje wil worden? Succes morgen bij de osteopaat... hoop dat je er wat aan heb... Draagdoek, ik moet gewoon gaan oefenen... hsndigheid in gaan krijgen... child succes deze nacht.. Noah gaat gewoon de hele nacht door slapen... nijntje en sam ik wil je wel als vriendje op facebook... Ik herken de sokjes maar ik heb ze gekregen bumbaaa dat was een goed idee van jou om topic te openen in ons clubje... nijntje dank je wel voor het openen, ga morgen iedereen toevoegen... heitje Wat fijn dat je weer alles mag doen, ga nu maar lekker genieten met je meisje in bad... bb Ik hoop dat het niets ernstig is met Ninthe...
Nee hoor, wakker. Maar jij zo te zien niet meer Rare dag gister qua voeding. Om 15.15 1 borst gehad. 16.15 de ander. 20.00 beide, veel teruggegeven 22.00 40 cc en nu meldde hij zich net pas (03.30) weer... Zit er dan niet veel te veel tijd tussen? Zijn max is 6 uur. Of maakt die 40 cc echt zoveel uit? Lijkt me van niet... Omdat hij dinsdag een flesje van 170 cc dronk?
Haay meiden! Wonder!! Beau heeft vanaf 00:30 tot 06:00 doorgeslapen!! En dat terwijl hij om 22:00 zn laatste fles op had!!! Wow gisteren tot 00:00 opgelopen met hem want hij bleef huilen en wilde alleen maar bij mij op de borst slapen!! Nu net weer fles op en naar bed! Liefss
Moet je ff berichtje naar webmaster sturen, dan doen zij het voor je. Heb ik ook een keer gehad. Ooh.. zie ff verderop dat je die melding al gehad hebt. Hier 3 slechte nachten op rij. H. kwam zo om de 1,5 - 2,5u, soms zat er maar 'n uur tussen... Slopend! Waar 'm dat aan ligt? Aan die huiduitslag misschien?
Ik mag niet klagen over mijn nachten.. 0u, 4:30 en nu 8:30... Soms om half 6 Enige puntje is dat hij de afgelopen 3 nachten vertikt om in zijn wieg te slapen..! Dus dan tussen ons in, maar hij begint met naar boven wurmen..! En wij hebben bed waarbij matras hoger ligt dan omlijsting zegmaar... Dus vannacht lag meneer met zijn hoofd en armen tussen muur en matras!!! Pff!!!
Jeetje zeg, dat lijkt me vermoeiend! Kun j overdag dan nog wel ff bijslapen? Anders trek je dat toch nooit???
Hier lijken ze het gelukkig weer (even) door te hebben... van 23u-5u geslapen gister 23-6u..... Ik was alweer lekker betijds wakker... Manlief moet er toch h7 uit... dus ik blijf dan ff dutten en 7u/h8 ga ik er dan uit Zeker met dit weertje niet erg! En vaak slapen de meiden dan nog fftjes dus kan ik rustig aan ff mezelf aankleden enzo. Vanmiddga komt mijn moeder om mee de fles te geven en daarna boodschappen doen (want dat lukt me dus niet in me eentje helaas)
@ Bb: poeh nee boodschappen doen lijkt me niet te doen inderdaad met 2 kleintjes! Wij gaan ook samen, behalve als ik iets kleins nodig heb, wat in de wagen past hihi Jeetje wat is het warm! Heb mijn kleine man een mouwloos rompertje en kort broekje aangegeven. Het bijpassende shirt zit in de wasmachine dus kan hij straks aan als we gaan wandelen. Straks poging doen om alles rond de loungeset buiten wat schoon te maken. Vanmiddag oud collega op visite met haar kleine meid, kunnen we lekker buiten zitten! Is overkapping dus als het goed is wat koeler...
Yupgup, kan je niet vinden op Facebook, sefanja ik pb je ff Vergist in tijd, zat half w10 bij osteo, dacht kwart voor afspraak te hebben, heb ik die pas kwart over 10 muts die ik ben Veldmuisje balen van je nachten, het kan inderdaad door eczeem komen, mijn zoon had constitutioneel exczeem en was met name in nacht regelmatig wakker. Sterkte
Hallo allemaal, Ik zit in het huis van mijn ouders omdat zij op vakantie zijn. Komt goed uit want as zaterdag gaat in ons appartement de keuken eruit en de nieuwe wordt de 18e geplaatst. Zit gelukkig niet in de troep met die kleine. Die kleine was een hel gister. Alleen maar huilen en vanaf 10 uur niet meer geslapen tot de fles van 21 uur toen ging ze Knock out. Ze heeft geslapen tot 3.30 uur. Denk dat dit haar sprongetje was, tenminste dat hoop ik! Las iets over reflux heb het ff opgeslagen, Eline heeft er ook veel symptomen van. Eline ligt nu nog in haar Slaapzakje en lange mouwen maar vanmiddag gaat dat lekker uit met die warmte Nog een vraagje, verliezen jullie kindjes ook hun haartjes? Eline krijgt allemaal kale plekken. En die zijn dan weer droog met schilfertjes
Hier verliest Mika nog geen haar, maar het is normaal als het gebeurt (liever nu dan zoals mijn nichtje het had met 7 maanden) De schilfertjes zijn ws berg, goed shampoo uitspoelen met schoon water en eventueel stoppen met haarlotion (dat verergert het heel erg!)
Hoi meiden! Nog niet alles bijgelezen... Heb onthouden: @Daro: dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd! @7 jaar en 10 jaar samen: ook gefeliciteerd! Wij zijn weer terug van onze eerst buitenlandervaring met de kleine man! Vliegen ging helemaal super, was ook maar een uurtje. Met stijgen en dalen gezorgd dat hij aan het sabbelen was aan de borst of op z'n speen voor z'n oortjes en hij gaf geen kik. En wat een heerlijkheid om even in een hotel te slapen! Gewoon aanschuiven bij het ontbijt en de hele dag niks hoeven doen, erg fijn. Ze hadden voor hem een campingbedje klaar staan en daar sliep hij 's nachts goed in. Ik ga even teruglezen en reageer later... Geniet allemaal van de warme dag!
Hmm hoe lang duurt een sprongetje? Eline huilt ook deze ochtend weer veel. Ze slaapt ff en wordt dan weer huilend wakker. Ze ligt nu in de box @dribbel haarlotion gebruik ik niet. Bedankt voor je reactie. Geen zorgen maken dus
Haay!! Haha pat dat zijn de zwangerschapsdementiehormonen nog haha ik hb je geaccepteerd!! Kassie fijne vakantie gehad mooi!! Marlinde lekker toch even soort van vakantie in je ouders huis Sprongetje duurde hier 2 dagen!! Essie!! Hooiii tot straks Verder bedankt voor t medeleven met mn oom! Sefanja bedankt voor de site!! Veel heb ik niet ga zo denk ik even wandelen als het weer zo blijft!! Liefsss
mamajolanda lekker nietwaar... Heel goed van Beau maar heel spijtig veldmuisje dat jij nu drie slechte nachten op een rij heb... Hoe zal dat komen? huidslag zou heel goed kunnen, jeuk... graag gedaan. sam Wat lekker dat hij 's nachts slaapt, vind je het erg dat tussen jullie in slaapt? je hebt waarschijnlijk liever dat hij in zijn eigen wiegje gaat slapen. Het is drukkend, hier schijnt de zon niet... Veel plezier met oud collega. bb lekkere nachten hoor.. Veel plezier vanmiddag met je moeder. pat Hoe kan je je vergissen in tijd? veel aan je hoofd? Je baalt enorm zeker? marlinde Hier verliest Neva nog geen haar en heeft geen schilferige huid... Hoe reageert de kleine dat jullie in het huis van je ouders slapen? Misschien is zij daarom huilerig geweest en wilde zij niet slapen... kassie Goed om te lezen dat vakantie als positief is ervaren... Twee weken lang elke avond bij laatste voeding ontlasting, sinds zaterdag ochtend is dat weer anders... bijna 3 dagen geen ontlasting, nu zitten wij op 1.5 dag. Mimiek van Neva zegt dat zij zich niet lekker voelt, een paracetamol gegeven, daarna iets heldere blik.. Soms zit er voeding, windje, krampje en ontlasting dwars... Ze sukkelt nu weg, doet zij dus altijd, net voor voeding... Mijn moeder kwam net op bezoek, even lekker gekeuteld met haar kleindochter.. Na voeding bij haar tante, mijn schoonzus, op bezoek...
Is er iemand die een goede osteopaat in de omgeving van den haag weet? Wil dat toch eens gaan proberen. Eline is gehaald met de vacuümpomp. Ze is ook zo onrustig. Ze heeft al vaker bij mijn ouders geslapen en de nachten slaapt ze hier ook goed.