De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeuj! Miffy en Minkie! Wat fijn!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat een knappe ninthe lees ik. Wat fijn!!! Hopen dat het lekker doorzet zo:D

Facebook; ik vind het indd veel makkelijker om daar via mijn tel mee te kijken, iets te posten en foto's neer te zetten!

Hier kijk ik nu niet meer zoveel (wel beter want kruip ik niet hele dag achter de laptop hahaa) Maar ik volg het hier zeker nog wel! Blijft toch verslavend hahaa....!

@hier; de meiden lijken het door te hebben! Weer om 23u laatste flesje en nu pas 7u weer de fles... Als ze eerder komen (ninthe tot nu toe nooit, fenne wel) dan is het goed te rekken met speentje in de mond en verder slapen.

We hebben ze om 7u de fles gegeven en zijn toen weer gaan slapen. Wij ook tot half 10! Daarna heb ik gesport en gedoucht. Toen was het 10.30 en werd fenne wakker. Ninthe slaapt nu nog!! ♥

Vandaag gaan we rond 2u over een braderie hier paar dorpen verder en daarna bbq-en bij de ouders van mijn man die zijn net terug van 3weken vakantie. Erg leuk! Maar ik heb zo'n hekel aan zijn zus de laatste tijd:(

kort samengevat; ze heeft 2 kinderen waar ze nooit naar om gekeken heeft. Zeker niet als wij (ouders of ik) erbij waren moesten wij alles doen. Kinderen worden verwend met spullen en niet met aandacht... EN als nu MIJN meiden huilen vliegt ze er wel meteen op af (hallo ze zijn van mij, deed dat bij jou kinderen denk ik dan steeds:)) wil ze de hele tijd vast pakken en looopt ineens op mij te moederen.... BLEGH! voel me er niet prettig bij.

Maar ik zeg ook maar niks tegen dr want dan heb ik t echt gedaan... en daar heb ik net geen zin in ;)

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Owen heeft nu nog steeds bij inspanning zijn ooievaarsbeet zichtbaar. Het is niet meer altijd te zien alleen bij huilen en erge inspanning. Volgens onze ha kan dat altijd zo blijven.

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    wel een stuk rustiger hier nu haha

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ bb: ow dat is wel vervelend zo'n schoonzus.. bah! Ik zou daar ook niet goed tegen kunnen, alleen weet ik niet of ik mijn mond zou kunnen houden als ze zich zo bemoeid hahaa

Het is hier inderdaad errrug rustig.

Wij zijn vanmorgen om 10u al lekker het bos in geweest. En waren rond 12u thuis (het is dat Aiden moet eten he..)
    Hadden weer met een stel doggen afgesproken, Aiden zijn 1e wandeling.
    Hij heeft een hoop kusjes gehad hahaaa Geweldig! Allemaal even lief voor hem. Van zijn witte broek was niet veel meer te zien. Onder de kwijl en zand haha Nu lekker weer omgekleed en wel. Hij was er niet van onder de indruk.

Met kinderwagen was het goed te doen in het bos. Maar volgende keer ga ik denk ik toch voor de draagdoek. Want was wel lastig als er een boom oid. over de weg lag.

ff foto van vanmorgen
    553082_433819589983669_376585492_n.jpg

En net een kusje van Diégo gehad
    181374_433822409983387_567311299_n.jpg

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 33 pat :p

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het geen idee om naar fysio te gaan? Op het cb had ik ook tips gekregen voor voorkeurshouding,als dat niet zou lukken adviseerde ze niet te wachten met hulp van fysio.Ze zei dat het vergoed wordt en je geen verwijzing nodig hebt.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Zie dat we 20 leden hebben.... er staan geloof ik 40 mei mama's op de lijst dus we missen nog 20meiden.

Hebben jullie allemaal geen facebook??!:D

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mis de like knop hier:D

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik ook :D

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier nog eventjes met mijn voetjes omhoog op de bank, met Ninthe naast me
    Manlief is ondertussen een kolf via marktplaats aan het ophalen
    zometeen Ninthe nog even in bad doen enz
    en dan gaan we weer op verjaardag......
    morgen nog naar het CB en dan RUST!!!!
    ben echt kapot!!!

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ BB: vind je het nog niet genoeg om bij te houden? Hahaa

Maar inderdaad, we missen er zeker nog wel wat...

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb mijn ventje weer lekker in de draagdoek en hij ligt heerlijk te slapen!
    Ik vind het toch wel gezellig ook hoor zo!

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar sluit ik me helemaal bij aan dribbel ;)

15. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit de borst drinken is veel harder werken dan uit de fles drinken.Mss dat ze dan eerder stoppen en minder vol zitten?

1 kolfmoment per dag vond ik in de ochtend fijn,voor de eerste voeding.

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Voor degene met een draagdoek:
    Blijven jullie kindjes er nertjes met hun hoofd in?
    Ik doe die lappen over zijn hoofd en trek doek goed omhoog voor zijn nek maar hij vind dat echt niet. En hij wurmt maar en wurmt, net zolang tot het los zit en is gezakt, en dan gaat ie slapen...

17. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Nog een fles vraagje, we kregen sinds gister het idee dat ze steeds eerder voor voeding kwam om de 3-3,5 uur ipv 4 uur of later. Ze kreeg 120+4 en dat 5 à 6 flessen
    Vanmorgen een grotere fles aangeboden van 150+5 die dronk ze op. Maar krijg haar vandaag niet op 5 voedingen.

Krijgt ze nu niet teveel. Ze is donderdag gewogen in het ziekenhuis en was 4050 gram, dinsdag bij cb was ze 3900

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Welnee, die ene keer een groter fles kan geen kwaad hoor!

Ik heb Aiden paar dagen terug ook fles van 150+4 gegeven voor de nacht, omdat hij steeds pas om 5u kwam (vanaf 23u)
    En wat denk je? Komt hij om 2u al haha
    ach jah

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ludora, hihi fijn dat je je vraag weer wist! :D
    Ik geloof dat baby's rond die tijd zo'n 18 uur moeten slapen, maar als Lars gewoon vrolijk is, lijkt het mij niet zo erg dat hij veel wakker is :) Is wel anders als hij er last van zou hebben en heel erg vermoeid is.
    Mag ik vragen wat jij in de tijd doet met Lars als hij wakker is?

Pat, hier nog geen id kaart voor Sara.

Marlinde, wat erg van jullie kleintje dat ze zoveel huilt en krijst. Hopelijk gaan ze er in het ziekenhuis wat aan doen en gaat het snel weer beter!
    Over de voeding: ze mogen max. 30 schepjes per dag. Dat hou ik zelf altijd wel in de gaten dat ik daar onder blijf.

Daro, jee wat lekker dat A doorslaapt!

Sefanja, weet eigenlijk niet wat Sara lekkerder vind, tummy tub of douche.. volgens mij allebei wel even fijn :)
    Wat leuk die complimenten over Neva, en dat van vreemden!

Veldmuisje, leuk weekendje weg! Veel plezier!!

Nijntje, ik vergeet vaak te oefenen met Sara op haar buik te leggen.. Ze vindt het meestal ook nog niet zo leuk.. ;)

Bloem, leuke foto's hihi! En wat sneu voor je kleintje dat ze last van reflux heeft! Fijn dat de medicijnen helpen!

Child, heb alweer wel gewone kleding aan, maar heb niet zoveel keus meer ;) Dus soms toch nog wel positiekleding hoor.
    Hoe ga jij met Noah in bad? Lijkt me ook wel eens leuk om te doen, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken..

Over dagritme: Sara krijgt meestal rond half 8/8 uur de fles. Als ze heeft gegeten gaat ze even in de box en daarna ga ik eten.
    Als ze al vroeger komt voor eten dan kruip ik ook even terug in bed, maar de wekker staat om 8.30 dan ga ik er altijd wel uit. Of ik moet heel moe zijn :) Maar ik eet 's ochtends dus altijd wel rond half 9/9 uur.

Wat is opdragen?

VMB en Kassie, bedankt voor jullie reactie!

Skaya, ja dat is lekker als ze overdag ook slapen he! Heb je wat tijd voor jezelf :D Sara slaapt wel redelijk goed overdag. Nu ligt ze toevallig al een half uurtje in de box naar haar mobiel te kijken :)

@ leeftijd, ik ben 28 en mijn man is 29 geworden.

Heitjekarweitje, leuk dat het zo goed is gegaan met de bus! En hoe was het gisteravond? Gaaf hoor Nick & Simon!!
    Wat een leuke foto van Dewi! Heeft al best veel haartjes :)

Miekr, Owen was lekker een wcblok aan het opeten dus.. gelukkig dat hij er niets aan overgehouden heeft :)

Klusser, klinkt leuk die vacature! Hopen dat het wat wordt! Is wel lekker voor 28 uur.

Minkie, leuk dat Aniek weer aan de borst heeft gedronken! En een gezellig feestje gehad!

Bezigbijtje, wat fijn dat de meiden zo goed slapen nu! Lekker hoor!
    Haha heb wel facebook hoor! Zal zo eens even kijken of ik me kan aanmelden :)

Sam4hope, leuke foto's met al die doggen zeg!

Vannacht heeft Sara een goede nacht gehad. Om 21.30 de fles gehad en vanochtend kwam ze om 07.45u weer :D En gisternacht had ze ook al doorgeslapen. Hopelijk blijft ze van de week lekker doorslapen :)
    Morgenochtend krijgt ze alleen haar eerste prikjes.. bah! Zie er wel tegenop zeg!

Deel Deze Pagina