Zo, afspraak gemaakt om met dezelfde honden weer een rondje te maken in het bos Aiden in de draagdoek en dan moet dat te doen zijn. Wel zonder mijn man enzo deze keer, dus ben benieuwd. Gelukkig luisterd de hond naar mij beter dan naar mijn man, dus maak me daar niet zo druk om Het kan alleen nog afgezegd worden van mijn kant als Aiden andere tijden aan gaat houden voor zijn fles.. Want kan moeilijk flesje geven in de draagdoek enzo.. Neem luiertas wel mee, maar neem die toch niet mee het bos in hoor hahaa Alleen tutje mee en spuugdoekje en wandelen maar!
Ik doe Sem er vaak een beetje op z'n zij in. Hij ligt dan met z'n hoofdje/oortje bij m'n hart. Beentjes langs m'n buiken dan hangt hij met z'n hoofden 1 band. Gaat tnt altijd goed...
Sam, doet Lars idd ook. Ik heb er voor mijn idee ook nog geen handigheid in. En Essie in denk niet dat Lars zo nog past. Marlinde uitgaande van 4kilo mag je tussen de 600cc en 720cc voeden. Dat zijn in 6 voedingen flessen van 100cc tot max 120cc. Maar als jij 5x100 geeft kan je best eens een 150cc geven. Ik heb wel geleerd dat je vooral naar je kindje moet kijken, als ze meer nodig heeft naar jou idee dan geef je dat. Viev, ja wat doe ik, vanalles, ik ben sowieso ivm spugen al even bezig met goed boeren. Dan gaat hij de box in of ik blijf nog knuffelen, of ik ga wandelen, of ik moet naar t CB of naar de osteopaat of voor mezelf naar de manueeltherapeut of boodschappen.... Ik ben nu wel aan het proberen en 2 uur na de voeding en dus 2 uur voor de volgende em in bed te leggen. Hij hoeft van mij niet te slapen, maar dan geef ik em wel minder prikkels. Ik baker em 2 keer per dag in en dat is de 'lange' slaap in de middag, afhankelijk van de voeding, tussen 14 en 15 uur tot max 18.30 of 19.30. En in de nacht ligt ie ingebakerd. En dan slaapt hij ongeveer 6 a 7 uren. Alle andere keren baker ik em niet in als ie naar bed gaat. Hij heeft een hekel aan aan en uitkleden en in de doeken ligt ie alleen in romper. Hier, ik ben zo intens moe... pfffff Lars gaat goed, wat ben ik gek op dat ventje!!! Hij is zo leuk!! Hij heeft vandaag een echt off day, druilerig huilen ed, maar hij heeft ook best veel gespuugd vanmorgen, dus dan zou ik me ook niet zo fijn voelen. Ik ga een beetje relaxen...
@ Essie: wat Ludora ook zegt, ik denk niet dat ik Aiden er zo in krijg en dan kan hij volgens mij nog meer bewegen haha En joh zijn oog ziet er niet uit! Lijkt alleen maar erger te worden! Nog ff volhouden met de zalf en anders van de week weer terug naar de ha.
ooievaarsbeet Wanneer Neva zich druk maakt, wordt het heel duidelijk zichtbaar... miffy Wat goed van Ninthe dat zij aan de borst heeft gedronken... Wees maar trots op je meissie... Ben jij van mening dat een kind het verleert? Wil jij het gaan combineren met flesvoeding? succes morgen op het Consultatie Bureau minkie Is het niet verwarrend om Aniek na een maand weer aan de borst te leggen? Wel fijn dat zij meteen de borst pakt en hele voeding heeft gedronken... Hoe weet je dat trouwens? dmv Wegen? Kolven is dan toch ergens goed voor, dankzij dat kan je haar gewoon weer aanleggen, ga je dat nu ook doen? Wel naar je zin gehad op de bruiloft van vrienden? Je hebt in ieder je kostelijk vermaakt met één roseetje... bezigbijte Wat goed van je meiden en dat als zij Fenne komt dat je het dan kan rekken met het speentje. Hoe was de braderie en bbq bij je schoonouders? Het eerste wat ik mij opkomt mbt schoonzus, waren haar kinderen wel gewenst? sam Ik lees dat je een heerlijke wandeling door het bos heb gemaakt, een mooie dag voor uitgekozen... Leuke foto's Hoe lang laat je Aiden in je draagdoek? Is daar trouwens een maximale tijd aan verbonden? er is toch een manier om hem in draagdoek te kunnen voeden? draagdoek ik heb vandaag voor de derde keer erin gehad, deze keer vond het wel lekker... ze lag er naar mijn idee ook goed in, hoofd goed ondersteund door draagdoek... marlinde ze krijgt niet teveel, Neva zit ook ong op dat gewicht en mag van cb 150+5 aanbieden, alhoewel ik aanbiedt vind ik zelf wel teveel... maar als zij op drinkt, dan drinkt zij het op... ik maak geen stampij als zij het niet op krijgt... viev Wat goed van Sara dat dit de tweede nacht doorslapen is... Ik hoop dat Sara morgen niet zoveel last krijgt van haar prikjes... ludora hoe gaat het met Lars? Hij had vandaag toch een off day? dit is toch de tweede keer dat de zalf gebruikt voor zijn oog, wanneer ging het na de eerste keer weg?
Ja, heerlijke dag! Nja,toen we thuis kwamen begon het buiten flink te regenen, dus hebben mazzel gehad! En in de draagdoek, ik heb hem er vanmiddag in gedaan en alleen eruit als hij moet eten. Vandaag op deze manier ivm. rust. Hij heeft veel prikkels gehad en is dan huileriger, en in de doek minder. Met bv kan je wel voeden in de doek, al lijkt het me ff een geworstel. Maar ik geef de fles he. Dus als hij met zijn buiken tegen mijn buik zit, krijg daar dan maar eens een fles tussen hahaa Dus dan gaat hij r ff uit, verschonen en weer terug. Maar meer voor eigen gemak hoor, vandaag was dat ff makkelijk. Anders ligt hij lekker in de box ofzo. En volgens het boekje mogen ze er zo lang in zitten als je wilt. Maar af en toe eruit vind ik zelf wel fijn hoor. Kunnen ze benen strekken, ff op de buik en rug liggen. Lijkt me anders zo opgesloten steeds.
Wat betreft de draagdoek... Ik snap dat hij in de binnenste flap gaat, maar hij kan toch nooit ook in die andere? Die zit er toch alleen gewoon omheen? Want daar kan hij niet ook in zitten, want die zit voorlangs de andere.. Snappen jullie het nog?
@sefanje; marlinde ze krijgt niet teveel, Neva zit ook ong op dat gewicht en mag van cb 150+5 aanbieden, alhoewel ik aanbiedt vind ik zelf wel teveel... maar als zij op drinkt, dan drinkt zij het op... ik maak geen stampij als zij het niet op krijgt... Maar wat als je niet op 5 flessen uitkomt maar op 6 wat dan?
yup gefeli met het winnen van baby van de maand!! deze maand doe ik mee, nog meer van hier? zag dat er veel babys aan mee doen deze maand zeg!
Neva komt vaak op 6 uit, ik blijf het vooralsnog aanbieden... Ze krijgt niet alle flessen op... hoe zit dat bij jou?
Niet teveel gaan hangen aan gemiddelden en statistieken hoor! Kijk naar je kindje, drinkt ze het op, geen probleem! Een keer die paar cc extra kan geen kwaad.
ze wou eerst absoluut niet aanhapen en was wel bang dat ze het niet meer goed zou doen maar dat valt dus reuze mee ik wil haar nu de eerste 2voedingen aan de borst laten drinken en daarna bv via fles geven als ze aan de borst drinkt is ze namelijk snel moe merk ik en komt ze eerder voor de volgende voeding
Ik ga morgen even baby's kijken en kiezen op wie ik moet stemmen... Zal weer niet makkelijk worden! Yup gefeliciteerd. Sam ik snap welk beeld je schetst maar ik weet niet of ik je vraag begrijp. In de voor langs kruisende flap kan je beeb niet in, ik vouw em wel open over de achterste, waar hij wel in zit, heen. Sefanja, ja Lars een offday, maar nu al weer ietsje beter. Ik ga zijn badje maken en voeden. Fijne avond.