@Sam, hihi, ik probeer er een beetje lol van te maken... Het is al stomvervelendenpijnlijk genoeg Curanol heeft zeker wel al geholpen hoor, En het goedje van de HA is voor bij het poepen zelf. Geen geneesmiddel (zei die ook pas 2 weken terug hoor) @Sefanja, tja, we hadden gewoon een hele goeie klik met de VK. En aangezien zij me gehecht had vond ik het ook het handigst als zij er eerst even naar zou kijken. Ze legt ook alles uit wat ze doet of gedaan heeft en dat is weer handig als ik straks misschien toch naar de HA moet. En ik heb dus 2 probleempjes down under. Verder was het met haar gezellig kletsen over de bevalling en hoe goed het allemaal gaat en we hebben nog afscheidscadeautjes gegeven. Hopelijk mogen we over een paar jaar weer terugkomen @Yup, gefeliciteerd!!! Leuk dat je gewonnen hebt! worden jullie ook steeds verliefder op je kleintje(s)??? @Child, wat een heerlijke lach van je uk!!!! SMELT!!!!
Sefanja, dat suikerwater heb ik van het zh. Dat gaven ze elke x voor de prikken. Afleiding en las op google dat het ook pijnstillend is. Koud washandje had ik via google, koelen zou verlichten. Heb niet ervaren dat ze dat niet fijn vond
Wat zijn er al veel kleintjes die de prikken krijgen! Wij hieven pas de 19de dan is,onze meid 11,5 week. Wel fijn om te lezen dat de meesten geen last van de orikjes hebben. Verder weer leuke foto's voorbij zien komen. Verliefd: hier wordt ik ook elke dag verliefder op ons meisje en ook trotser! Zo mooi om te zien hoe ze zich ontwikkeld! Hier gaat alles verder zijn gangetje, ons meisje wordt steeds vrolijker. Alleen die vervelende krampen nog. Had ze even geen last van maar ze zijn weer terug.
@ child wat een geweldige foto van je mannen!!! Mayson mag donderdag zijn 1e prikje. Ben benieuwd. Devin en owen hebben er beide geen last van gehad. Owen moest elke keer juist vreselijk lachen. (gekke knul hoor)
Lieve mei-mama's, thx voor jullie lieve reacties en krabbeltjes! Het gaat hier best goed met de zwangerschap. Heerlijk moe, misselijk en last van mijn ( . ) ( . )! Maar ik klaag er niet over hoor, ik omarm alle kwaaltjes die ik maar kan krijgen! Morgen weer een echo, ben benieuwd hoe ons ukkietje is gegroeid... Het is wel erg dubbel allemaal, ene keer ben ik erg angstig, andere keer gaat het wel. Ik word gelukkig erg goed onder controle gehouden in het ziekenhuis en heb telefoonnummers (ook voor 's nachts) mocht er wat zijn.
Ha allen, Even een reactie op wat vragen/opmerkingen... Je hebt bij de Apenheul 2 (of 3?) gebieden met loslopende apen. En die zitten dan ook gerust op de kinderwagen (zoals hier bij H.) of op je arm, rug, nek enz. Je krijgt bij de ingang aapvrije tassen en daar moet je dus al je spullen indoen. Zodoende kunnen ze nergens bij. We hebben geen bewaker gezien die de apen van de kinderwagen afjaagde.. dus het valt nog wel mee hoor! Vond het erg gezellig zo.. @Sefanja.. Ja, ik móét er soms ook echt gewoon even uit! Al is het maar naar het dorp. Het dagelijkse leven is zo gecentreerd om H., soms wil je er dan even uitbreken.. Gelukkig heb ik hier op het dorp redelijk wat winkels om even wat te doen, maar zoiets als afgelopen weekend is dan ook wel iets waar ik dan naar uit heb gekeken, ook al wist ik dan ook wel dat het met H. niet zo'n succes zou worden. De huiduitslag is enorm verminderd dankzij de Calendulan zalf. Verder ben ik gisteren met hem naar een homeopaat geweest en heb ik een middel gekregen (1 granule) wat ik in moest nemen en zodoende zou H. het dan via de borstvoeding ook binnenkrijgen. Of het echt al helpt weet ik niet, maar het ongelofelijkste is vannacht gebeurt: 22.30-4.00-7.00! Nog nooit eerder zo voorgekomen. Dus hopelijk blijft dit zo. Het middel was o.a. gekozen bij zijn onrustigheid van dit moment (veel maaien met armen en benen). Hij zit nu ook in de trappelzak. Lief dat je er nog naar vraagt! Vandaag weer een dag zoals alle andere.. Wat huishouden, even boodschappen doen en veel voeden en verschonen . Manlief heeft een avonddienst, dus ben vanavond alleen. Daar houd ik nooit zo van, maar zeker nu blijf ik gewoon thuis en ga niet naar iemand toe ofzo.. Ik probeer de beroemde R's van Rust-Reinheid-Regelmaat maar vast te houden voor H. Groetjes en fijne dag allemaal!
child wat een geweldige foto van Noah... nijntje Dat zou ik ook hebben, het is toch enigszins vertrouwd als dezelfde naar hechting gaat kijken... En het is altijd zo fijn als er idd uitgelegd wordt wat zij met je gaan doen... Althans hier zit er ook één die dat prettig vind. bloem Suikerwater hebben zij Neva ook gegeven, nu je het zegt vlg mij bij de hielprik... almaH de 19e pas, dan is Neva al voor ronde 2 gegaan... Heerlijk dat het zo zijn gangetje bij jullie gaat. Miekr As donderdag zijn eerste prikje, wel leuk om te zien hoe hij er weer op reageert... Net als Owen erom lachen, als Devin er geen last van hebben of totaal anders... Wat een heerlijke knul, die eerste foto is een *smelt* moment... miss Q Het zijn spannende tijden voor je, meid... Ik hoop dat alles voorspoedig voor je gaat lopen. Wat fijn dat zij jou goed in de gaten houden... veldmuisje Waar calendulan zalf niet goed voor is... Heerlijke zalf vind ik dat, helpt bij vele dingen... Granule, wat is dat voor medicijn? Heb jij het idee dat het helpt? Mooie tijden, misschien is hij de nachtvoeding aan het verleggen... En kan je binnenkort door slapen...
Haai meiden! Ik kom ook weer even zwaaien! Hier alles oke...ben wel beetje ziekjes..keelpijn, hoofdpijn, slap...bwehhh! Weerstand is ook erg laag door het tekort aan slaap dus logisch dat ik me zo voel.... nou ja, komt wel weer goed! Dewi is heeeerlijk aan het lachen steeds, kan daar zo van genieten, wat een geluk!! Het gaat steeds beter en ze heeft ook niet meer zoveel last van krampjes gelukkig! Over 2 weken is ze aan de beurt voor de prikjes, vind het nou al spannend en ben ook erg benieuwd wat ze dan weegt! Ze zal nu ruim 8 pond zijn denk ik... Ik ga nog even wat bijlezen...
Ik zag op het pakje staan dat je die zetpillen pas mag geven vanaf 3 maanden? Had je ergens gehoor dat het evengoed al mag dan? Ik heb ze ook evengoed maar gekocht...want er stond bij die van het huismerk wel ook naast: vanaf 4 kilo...
Child wat een mooie foto, heerlijk!! Miekr ahhh zoo leuk he die vrolijkheid! MissQ gefeliciteerd meid, het is je echt zo gegund!! Nijntje jaaa hier word ik inderdaad ook elke dag verliefder!!!
Ludora: leuk boek he, Oei ik groei! Veel a-ha momentjes ervan haha! En inderdaad, het gaat goed met me! Maar meteen zwanger worden zie ik echt niet zitten hoor hahaha! Het zal ook niet zo'n vaart lopen denk ik, aangezien Dewi bijna 3 jaar op zich liet wachten...maar je weet het maar nooit he! Hoe gaat het nu met Lars? Denk je dat het echt zijn sprongetje is/was? Miekr: het was dr. Wildschut die dat zei.... ja snapte het ook niet...vroeg gewoon voor de zekerheid: dus nu mag ik een jaar niet zwanger worden toch? En hij heel droog: nee hoor dat mag meteen weer.... dat is achterhaald dat je zo lang moet wachten, maaaaaar psychisch gezien is het beter om nog even te wachten. Dus... vaag he! Veldmuisje: leuk zeg naar de Apenheul geweest!! Vind het geweldig die loslopende aapjes! Viev: fijn dat de prikjes meevielen, gelukkig maar! Enne, Nick&Simon treden in het hele land op dus ze zullen vast wel es bij jou in de buurt komen toch? Gewoon heengaan dan! Ik heb ze al tig keer gezien Wrijven na de spuit: ik snap het nu niet meer...wel of niet masseren? (met koud washandje?) Sefanja: heb dat gevoel ook wel hoor soms, dat de dagen zo op elkaar lijken...maar probeer dat te voorkomen door af en toe gezellig naar de stad te gaan, nu in de avond te gaan zwemmen, vrienden hier uitnodigen overdag, en zoals laatst wezen stappen enz enz
Ik heb bij alledrie niks gegeven of gedaan met de prikken en ze hebben nergens last van gehad. Ben niet zo van de middeltjes en dingetjes. Kids kunnen dat prima zelf aan!
Met granule bedoel ik dat het een korreltje was en geen druppels.. Die granule moest ik oplossen in water en innemen. Ik heb het idee dat het tot nu toe helpt.. tenminste.. sinds die tijd gaat het echt beter, nu ook vandaag overdag! Hopelijk blijft het zo.. Moet haar over 2 weken mailen over hoe het dan is en als het niet goed werkt, zoekt ze naar een nieuw middel. Ik hoop echt dat hij zn nachtvoeding aan het verleggen is.. Hoe is dat bij de andere mei-mama's... welke baby's slapen al door?
Hallo meiden, Ik ben er ook nog hoor lees op mn telefoon mee... Maar geniet nu wat meer van t weertje en net wat al vaker gezegd is, op facebook is het net iets makelijker te reageren via telefoon. Foto's van shoot zijn binnen, heb er een groot aantal in mn album gezet... Ik vind ze mooi Nu nog een keuze maken welke ik afgedrukt wil hebben... Doorslapen, hier heel wisselen. Vanmorgen was het half 6 maar gisternacht was t een uur of 4 of half 5 geloof ik. Het is altijd wel vroeg in de ochtend, 2u a 3u is er gelukkig niet meer bij... Prikjes mogen wij dinsdag voor. Ik neem niks mee, ja een volle borst en laat t maar een beetje over me heen komen. Denk ook wel dat het allemaal goed komt, maar zielig vind ik het wel...
Zo wat is het hier rustig.. ik heb steeds minder om bij te lezen. Gaat alles nu via FB? Vind ik wel jammer voor degene die dat niet hebben.... @Prikjes, die hebben we hier al erop zitten (2 weken geleden) Aiden had wat verhoging en de eerste dag last van zijn beentjes maar verder niks geks. @Veldmuisje, lekker dat H. een goede nacht had qua slapen. Hier is dat ook al een tijdje zo qua tijd is het nogal wisselend. Laatst een paar keer om half acht pas maar vaochtend bijvoorbeeld weer 5.00. @Miekr, Child, mooie foto's. @Heitje, beterschap. Je bent nu idd minder weerbaar he dat voel ik ook. Slik je nog wel iets van een multivitamine? @Essie, prachtige foto's. @Bloem, heeft Elin nog last gehad van de prikjes. @Viev, nog geen nacontrole hihi beetje laat. Ga je dat alsnog doen? Sara groeit goed. @Alma, is dat niet laat voor de eerste prikjes? En leuk he dat lachen van de kleintjes. Ik smelt ook elke keer weg. @Nijntje, al op kort termijn naar de darmchirurg? Klinkt best eng...