Nou wij hebben geen regen ofzo gezien TIs wel wat afgekoeld maar benieuwd of dat vandaag lang zo zal blijven... Meiden hebben 22.30 fles op en geslapen tot 6.30u, heerlijk zo! wat hebben we toch een geluk. Nu liggen ze er weer in, meestal slapen ze dan wel maar Ninthe heeft er volgens mij nog geen zin in hihi.... even 15minuutjes aankijken nog. vanmiddag met fenne naar de kinderarts.
Essie bloem en dribbel! T zIt niet mee met de kleintjes he!! Sterkte!! Bb regelmaat is hier ver te zoeken probeer hem wel op zijn bed te hebben rond etenstijd(voor ons) en na zijn laatste fles gaat hij ook! Zoiezo de nachten slaapt hij nu goed door in zijn eigen bedje tot de ochtend! Regelmaat voor mij zit er ook nog niet in maar ben nog vrij tot september dus voor die tijd komt het wel! Voedingen beau krijgt bij 5 voedingen 5x150+5 en bij zes 5x150+5 en 1x120+4 zo afgesproken met cb hij woog laatste x 4905 en dat was vorige week donderdag! Slapen beau slaapt sinds kort (sinds de warmte) niet in puckababy dit omdat hij volgens cb dan niet zijn warmte kwijt kan maar dit gaat prima hij slaapt dan in een dun pyamatje met laken (die 9 vd 10 x bij t voeteneinde ligt hihi!! De nachten slaapt hij nog niet door vannacht was een wonder vanaf 00:15 (wakker weggelegd) tot 05:45 geslapen!! Laatste fles was 23:45!! Dus heerlijk nachtje gehad! Poepen gaat hier ook steeds meer regelmaat in zitten bij beau! Zal eens tijd worden gisteren voor het eerst zonder anusje masseren net vaseline uit zijn eigen een hele volle poepbroek!! Zo erg dat zn rug en beentjes vol zaten hihi!! Meiden ik lees vaak wel mee maar heb dan of niet de tijd of fut om te reageren sorry!! Probeer het wel iedere x!! Als ik dan iemand vergeet doe ik dit niet expres! Verder gaat het hier nu wel goed wel iedere avond zijn jengel uurtje maar het variert in tijd en lengte dus geen vaste tijd! Man was gisteren jarig en sm zou hierheen komen maar wij wonen op een flat en zij in beneden huis dus heb gebeld dat we daarheen kwamen ivm warmte! Het was 30 graden in me huis pfffff!! Geven jullie de kleintjes nu extra water?? Zoja hoe pakken zij dit want beau weigert het!! Nou veel liefsss!!!
Ik heb toevallig voor het eerst fenne gister 40cc water gegeven en dronk ze helemaal leeg. Ze was zo overstuur even, dus dat aangeboden en toen was het goed. Hier dus wel al aardig ritme (maar we schelen bijna3 weken) Baal alleen dat ik vandaag om 14.45 bij kinderarts moet zijn, nu moet ik dat ritme al doorbreken.... (13.00-13.30 bedje in en slapen tot ong.16.30-17.30)
Nee, hij slikt nog wel veel, maar heeft er geen last meer van. Hij spuugt niet, dus of de nutriton echt gaat werken weet ik niet...
Goedemorgen allemaal, Nou...wat ging het vannacht te keer zeg....onweer en regen... Slapen onder een plat dak heeft zo zijn charmes, maar het regende nu zo hard dat we er wakker van werden. Ik hoop vandaag op een beetje een ´gezellige´ dag met ons mannetje. Gisteren heeft hij eigenlijk de hele middag en avond gehuild. Op enkele voedingsmomenten na. Ons mannetje slaapt ook alleen in een romper en een lakentje en die schopt hij ook steeds weg. Verder slaapt meneer aan de zon-kant van ons huis en is het in zijn slaapkamer nog steeds 27 graden. Arm jongetje!
Thomas ook gistermiddag/avond! Wat bleek gistermiddag, hij had dorst... zweet zich ook te pletter met dit weer!
Sefanja, als ik de fles afneem bij 150cc ongeveer, is t huis te klein, dan is ie te troosten maar meld hij zich na 2 uur weer. Met een 180+6 is hij een dikke 3,5 uur zoet. Die 600 gram in 2 weken is veel, maar in verhouding, curve prima. Het zou nu langzaam minder hard moeten gaan. T zou zich stabiliseren na een week of 6 tot 8. In mijn buik had ie ook dezelfde curve. En ze zouden zich meer zorgen maken als de curve ineens niet zou doorzetten. Gelukkig, want ik schrok er ook van hoor. Hij is wel al ruim 6 cm gegroeit, en dat is ook in verhouding.. Cullen, Lars heeft een romper en een Swaddle aan, geen lakentje.
@ Sefanja: Het was na de kraamperiode een lange tijd snachts om de 3u. Met de warmte&huiduitslag opeens om de 2-1,5u!! Verschrikkelijk vermoeiend. Maar na de medicijnen dus weer om de 3u en zelfs langer. Vanacht: 20.30-1.30-4.30-7.30... Hopelijk zet dit door en worden de periodes ertussen nog langer! Dank 4 je petje af tvalt idd niet altijd mee..
@ Bloem, hij was gister 59,5 cm @miss Q kan me best voorstellen dat het heel erg dubbel is. Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat en goed blijft gaan, en dat jullie over een aantal maanden ook foto's kunnen showen van jullie kanjer. @ sefanja,, mayson huilde heel even en was daarna gelijk weer vrolijk aan het lachen. Hij heeft nu wel wat verhoging, maar er niet echt last van. @heitje, beterschap, hier ook al last van m'n keel, hoofdpijn gewoon echt van die blegh dagen. Ik zou wildschut niet erg geloven hoor. Hoor alleen maar slechte dingen over hem zelfs van het personeel in het ziekenhuis. Bij mij was ie ook zo laconiek. Overal wordt afgeraden om een lange tijd te wachten met zwanger raken na een KS omdat je wond (inwendig) lange tijd nodig heeft om te herstellen. Echt weer zo'n actie van Wildschut. (rare vent) Ik heb mayson ook niks gegeven na het prikje. Bij Devin en Owen ook niet gedaan wel even een koud washandje op het beentje gehouden, maar dat kwam omdat het bij Mayson wat dikker werd. verder hebben ze er goed op gereageerd. van suikerwater geven had ik ook nog nooit van gehoord, nog nooit meegemaakt ook. (ook niet in ziekenhuis) @ bekijks, hier ook constant als ik met de wagen loop. En Devin er dan ook nog bij vooral oudere mensen vinden het geweldig. allemaal met opmerkingen van oh wat een geweldig groot gezin dat zie je niet vaak meer. En mensen die de wagen gewoon heel mooi en bijzonder vinden en dan ook even willen kijken wat er in ligt. Voel me zelf dan alleen maar supertrots @dribbel 60mg is wel te koop hoor bij onze drogist. Alleen wordt paracetamol overal afgeraden onder de 3 maanden. Moet ook eerlijk zeggen dat wij nog nooit op jonge leeftijd een paracetamol hebben gegeven, omdat wij pas een zetpil geven vanaf boven de 38 graden. En dat hebben onze mannen niet gehad na een prik. ja wel iets er boven, maar een beetje temp verhoging is soms ook wel goed. (als het maar niet te hoog en te lang duurt want dan gaat er wel een zetpil in of naar een ha. @ heitje wat een prachtfoto's van jullie kanjer zeg!!! @ miffy ja ze zit gewoon bij jullie verzekering in, maar ze krijgen wel standaard een eigen verzorgingspas. Hier een portemonnee vol ziekenfondspasjes haha @ BB Mayson is nu 9 weken. (of 2 maanden en 2 dagen) hij krijgt 5 flessen van 150+5 om de 4 uur. 08:00 12:00 16:00 20:00 24:00 en dan slaapt hij de hele nacht op door @ Bloem, Losec werkt erg goed hoor. (bij ons werkte motilium ook niet) qua voeding kan je nog enfamil A.R proberen. (bij apotheek te koop en even in overleg met HA) enfemil verdikt als het in het maagje zit waardoor het niet zo snel omhoog kan komen. Ze spuugt niet toch??? zal dan meer verborgen reflux zijn en dat is zo pijnlijk voor die kleintjes. Vriendin van mij had het bij haar zoontje en die liep er heel lang mee door, waardoor die dus brandwonden in zijn slokdarm had. Zo ontzettend sneu. Wil je er niet bang mee maken hoor, maar die verborgen reflux is echt niet fijn voor de kleintjes, Ik hoop dat de kinderarts snel contact met jullie opneemt. Hier gelukkig nog geen regen hopelijk blijft het ook weg. Devin heeft vandaag zijn 1e schooluitje naar het zuiderzee museum. De vorige keer ging het niet door door de regen en onweer dus laat het nu maar lekker droog blijven voor die kleine boeven.
bezigbijtje dat is hier zeer wisselend... ik probeer dat structuur aan te houden, maar daar kan van afgeweken worden... Als ik overdag weg ben, slaapt neva ook... soms nog vaker en langer dan dat wij thuis zijn... dribbel proberen kan toch geen kwaad... child hoe heb je geslapen? zorg wel voor voldoende rust... cullen romper of korte mouw pyjama. ik heb helaas een samsung galaxi.. samengevat tot 336 cullen
Rompertje zonder mouwen en een lakentje en nu slaapt ze alleen in een rompertje met de pacco. Al vind ik dit wel erg warm. Denk dat ik eens ga kijken of ik er niet zelf 1 kan gaan maken van een dunnere stof.
Vind het wel lekker dat het hier wat rustiger is, kan het nu aardig bijhouden Bedankt voor de tip enfamil A.R, heb ook nutriton gebruikt maar doordat ze slecht kan poepen werd dat alleen maar erger, snel mee gestopt dus. weet jij of Enfamil ook voor opstopping kan zorgen? Ze heeft idd verborgen reflux, zooo zielig het doet echt zeer en vermoed ook echt dat haar slokdarm geirriteerd is.
Ik zit hier met een mega-grijns op mijn gezicht. Manlief belde net dat schoonmoeder een huisje gehuurd heeft voor een week. Of wij het leuk vinden om mee te gaan. Ik vraag ´wanneer dan´. Zegt manlief ´ehm...nu´. Of te wel... ik ben nu allerlei spulletjes aan het inpakken om een weekendje weg te gaan Helemaal leuk! Als mijn man thuis is van zijn werk vertrekken we.
Wat leuk Elmo, veel plezier! Dank je Sefanja, is lief van je! Miekr ik neem hem ook niet serieus, vind het ook maar een rare kwibus! Gelukkig gaat het nu een stuk beter met mn wond... En de jouwe? Ook goed hersteld nu? Leuk dat je je ook zo trots voelt! Hitte en slapen: hier ligt Dewi in een romper zonder mouwen en een zomerslaapzakje, lakentje trapt ze weg.