Cullen, ik maak Mika nooit wakker, die drinkt rond 21.00/21.30 zijn laatst voeding en komt dan om 5.30 weer. Sefanja, ja bijna alles geregeld nu. Bedenk me nu door jouw berichtje dat ik niks meer heb laten horen, sorry! Ik vond hem heel mooi, maar ben helemaal verliefd geworden op een zachtroze exemplaar. Nu krijg ik deze van mijn ouders, dus vandaar... Sorry hoor!
goedemorgen mei mama's Wat een k*t weer, vinden jullie niet? Hier vannacht flinke onweer/ bliksem en regenbuien...En last van vliegtuigen die laag overvliegen, ze vliegen van hun route af... Ze mogen hier niet over vliegen, vanwege geluidsoverlast. Neva is weer de oude, ze heeft geslapen van 22.00 uur tot 04.00 uur en daarna door tot 09.00 uur... Eigenlijk zoals gewoonlijk. Ze was druk met haar handen bezig en had honger.. Vannacht weinig geplast met als resultaat vanochtend nat bedje (voor het eerst)... Arme meid, ik hoop niet dat zij er lang in heeft gelegen. Hier een redelijk druk weekend... Mijn man is puin wegbrengen naar gemeente werk... Daarna gaan wij boodschappen doen en naar een verjaardag.. Morgen heeft mijn vader een tennis wedstrijd (finale), als het droog is gaan wij kijken. Inde middag afspraak bij een potentiële stal voor Tinka... miekr inderdaad Dan ben ik verward met die andere gyn, je hebt het er wel over gehad dat die ook de derde natuurlijk wilde laten bevallen... En vergeten dat je in plaats van natuurlijk een keizersnede heb gehad. Oopsie... Hoe ga je het dan met Mayson doen als je 6/8 weken niet mag tillen, komen er mensen je ondersteunen en helpen in het huishouden als jij aan het revalideren bent? vrienden echte vrienden dus... dribbel vanwaar de excuus, niet nodig....
hier gelukkig geen onweer, ben namelijk bang voor onweer **bloos** maar het is wel dieptriest weer, wij houden de vitrage maar dicht, dit weekend toch geen plannen, gewoon lekker relaxt.....
Wat een weer idd. Hebben jullie oo zo vaak gehoord, oooh mazzel in mei bevallen, dan ben je niet met de warmte zo dik en zit je in je verlof met mooi weer... Uhu!! Ik denk dat september oktober weer beter wordt... Lars roept me om 10 uur, vieze luier. Leg em vervolgens in de box, ligt heerlijk te spelen, nogal luidriuchtig als je t mij vraagt , en nu is het 11 uur, 4 uur na de vorige fles en nu valt ie een seconde geleden in slaap.... Ik ga zo na de voeding even naar de Kruidvat, ik wil die voordeel verpakking van Nivea douche olie. Hebben ze in de aanbieding, mijn moeder is al bij 5 winkels geweest, overal uit verkocht. Oh en ik kon maat 2 pampers ruilen tegen maat 3, met bij betalen denk ik. Morgen een verjaardag, maar daarvoor naar de schoonouders. Ik wil praten, sm had t nog niet door want zei tegen manlief (héél schijnheilig) voel je niet verplicht he.... yeah right... Als ze mijn sm niet was was t over voor mij, ik pik deze woorden niet, ben diep gekwetst en piswoest. Fijne dat iedereen, hoop dat t weer bij trekt!
Ik wordt langzaamaan ook gek van de kruidvat. Ze hebben de billendoekjes in de aanbieding. Overal zijn ze uitverkocht. Ik vind dat gewoon schandalig. Die dozen moeten ze gewoon overal hebben zolang het in de aanbieding is. (is nu namelijk al de zoveelste keer dat ik het daar tref) zelfs als je op zaterdagmiddag daar bent zijn ze allemaal op, maar maandag om 13:00 ligt de winkel er weer helemaal vol mee, maar dan zijn ze niet meer in de aanbieding natuurlijk. sorry moest even m'n frustratie kwijt.
@ sefanja, ik heb nog geen idee hoe ik het doe met Owen en Mayson. Ze moeten allebei nog getild worden een paar keer per dag, maar ik mag dat dus niet. manlief werkt nu op de taxi en hij heeft al op zijn werk afgesproken om dan s 'avonds na 19:00 te gaan werken zodat de jongens dan al op bed liggen. Ik ga dan ook al naar boven met mayson dat ik alleen zijn flesje nog hoef te geven. En denk dat ik via de gemeente tijdelijk thuishulp ga aanvragen voor wat huishoudelijk klusjes. kan moeilijk m'n man overal voor op laten draaien. terwijl hij ook nog zijn gewone werk heeft.
Hoi meiden, 'k Was hier maandag voor 't laatst, pagina 347, maar aantal bij te lezen pagina's valt mee. Iedereen meer op fb denk ik? Up-date van Klusser: Hier beetje druk en gezellig weekje gehad. Dinsdagochtend gezellig met beide kindjes op de koffie bij een vriendin met haar even oude zoontje en morgen uitgerekend van de 2e. Was gezellig en leuk om onze twee even oude mannetjes samen te zien spelen (en ruzie maken ). Woensdagavond groepje van drie vriendinnen op bezoek gehad. Was errug gezellig, tot 24.00 zitten kletsen en veel gelachen. Om verhalen van vroeger uit de oude doos 'toen we nog wild waren'. Nu hebben we allemaal 1 of 2 kindjes of de wens voor een 2e, dus onze levens zijn erg veranderd. We kennen elkaar nu al vanaf 1993 zo'n beetje... Donderdag was deze week de pappadag. Pappa is 's ochtends met N. thuis gebleven en ik ben EINDELIJK weer eens heeeeeeeerlijk met J. naar Ouder&Kind zwemmen geweest. 't Was echt lang geleden, ver voor mijn zwangerschap, dat ik voor 't laatst ging zwemmen met J. (J is in die tijd nog wel regelmatig met zijn pappa gegaan, maar niet met mij). Heb er echt heel erg van genoten en J vind zwemmen ook heel leuk. Fantastisch! Lekker van de glijbaan, liedjes zingen, varen op een vlot, met een gietertje spelen, onder de douche etc etc. En 's middags had ik nacontrole bij de vk. Lichamelijk of medisch is er niets gecontroleerd. Het was meer alleen maar een (gezellig) gesprek over herstel, Nora, de reactie van J, anticonceptieplannen, verwerking van de bevalling enzo. En gisteren kwam er 's ochtends een vriendin op de koffie. Ook gezellig. En gisterenavond met een groepje van drie vriendinnen afgesproken. Mijn eerste avondje weg van huis, lekker hoor!!! Ben nu sinds een weekje begonnen met (oefenen met) kolven en ik had dus genoeg voor een flesje in de koelkast staan, kon met een gerust hart weg (en 't was ook om de hoek). Voelde de druk op mijn boobs wel langzaam toenemen, ha ha. Thuisgekomen om 2415 was man net het flesje aan 't opwarmen en heb ik nog maar gekolfd. N kwam pas om 5.00 uur, fijn! En ben vanmorgen met J naar de Open Boerderij dag van Campina geweest. Lekker koeien geaaid, ha ha! Man had geen zin omdat het zo vies weer was, maar ik vond het niet zo erg en wilde toch wel gaan. Mannetje lekker zijn kaplaarsjes aangedaan en naar de boerderij gereden, toch leuk ondanks het weer! Dus al met al best een gezellig weekje en ik ben eindelijk weer eens wat van huis weggeweest, fijn hoor die moedermelk in de koelkast. Heerlijk om weer even wat vrijheid te ervaren en om wat 1-op-1-momenten met J te hebben!!! Nu slapen ze beide en ga ik ook heel even liggen. Verder dit weekend geen bijzondere plannen, dus ga vanavond of morgen bijlezen en kijken hoe het met jullie gaat!!! Groet, Klusser
Fijn dat Lars minder spuugde maandag, hoop dat het nu nog steeds zo is! Wat doen een manueel theratpeut precies? Vervelend dat de bom gebarsten is! 'k Snap wel dat sm Lars af en toe wil zien / vasthouden, maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om even te bellen / te komen op de momenten dat ie wakker is / niet naar bed hoeft. Dat zij zich zeg maar aanpast aan Lars' schema. Dat moet ze toch wel kunnen begrijpen, jullie vinden de rust voor hem gewoon erg belangrijk!
Omdat ik niks meer heb laten horen, dat is echt niet mijn ding, ik ben altijd van netjes doorgeven als ik ergens vanaf zie (een kleine moeite in mijn ogen!)
net de uitslag van mijn toets gekregen, een 5,3 nog nooit zo teleurgesteld geweest door een toetsuitslag vorige keer zonder te leren 5,2 en nu met leren maar een 5,3 snap er echt niks van.......
Herkenbaar,tijdens de nachtvoedingen drinkt ons mannetje maar 1 borst.Daardoor komt hij daarna eerder voor de volgende voeding denk ik.Maar na 1 borst krijg ik hem echt niet wakker genoeg voor nog een borst
Liep net weer met dikke tranen met een meisje in mn handen die alleen maar weer huilen kan. Gelijk na de fles al, we zijn denk ik weer terug bij af terwijl het juist beter leek te gaan. Weer heel erg onrustig vooral ook tijdens het slapen. Ze sliep al een tijdje snachts met 6a7uur tussen de fles maar ook dat gaat niet meer. Met de handen in de lucht wapperen tijdens het drinken en de hele dag zit ze al te smakken en haar tongtje uit te steken. Ze slaapt al vanaf half vier niet meer en net 3 x ingebakerd in bedje gelegd, slapend en zodra we beneden op de bank gaan zitten begint ze weer te brullen. Ze zit nu rechtop in de wipper beneden, wakker en is gelukkig nog stil. Vind het zo zielig en ben het zo zat! Maandag voor de eerste keer naar de osteopaat en 25 juli hebben we een afspraak staan bij de kinderarts. oh ze huilt alweer na flink wat luid geslik, ze zit nu weer bij mn man. Ze is zoo moe en kan van ellende niet slapen arme schat.
@bloem, helaas moet ik herkansen..... oooooh wat zielig voor elin hopelijk helpt de osteopaat maandag meteen dit is wel erg zielug
@ miffy, balen dat je een her heb. @ bloem, je zit nog steeds aan de losec voor jullie kanjer?? En welke voeding heb je nu. Mag ik misschien vragen hoe jullie de fles geven en wat jullie daarna doen. misschien kan ik jullie nog tips geven. ik weet niet, hoop het voor jullie. Is echt niet makkelijk hoor kindje met reflux. (weet er alles van, bij Devin waren we ook echt wanhopig, en nu bij Mayson is het voor ons eigenlijk gewoon. Alleen kunnen anderen nooit het flesje geven of we moeten echt duidelijk instructies geven over hoe het moet en hoe het moet na het flesje.
Miffy balen van je her!! Bloem wat vervelend voor jullie meisje!! Sterkte Hier heeft beau afgelopen nacht doorgeslapen tot 5:50 en slaapt nu ook sinds 00:00 maar mama kan niet slapen!! Ergg!! Morgen winkelen! Vandaag drukke dag gehad boodschappen langs tattooshop!!! (verslaafd maar voor mn lijf moet ik nog 4 mnden wachten tot ik weer mag ivm hormonen en bloed) En daarna naar sm geweest daar gegeten maar dan zijn we al met zn 6en en dan man zn tante. Oom en 3 kids en overgrootoma nog op visite dus was druk maar super gelachen!! Meiden ik ga proberen te slapen! Liefssssssss trusteee