De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Wat heb jij een mooie meid heitje.
    Als ik facebook zo lees en foto's zo zie, is de meeting zeer geslaagd...
    Ik baal enorm dat ik er niet bij kon zijn :(...

Oh dat zou ik ook wel willen weten bezigbijtje wie is wie?
    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad... :D

vandaag mijn vriendinnetje bevallen.. om 10.00 uur sprak ik haar, was nog niets aan de hand... Om 10.30 uur ween, half 5 vliezen gebroken en 18.06 uur is Senna thuis geboren...

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik denk dat ik het wel goed kan doen hihi:
    Boven in met rode broekje is Kaylee (van pat)
    rechts ernaast is Sem (van essie)
    Daarnaast Ninthe en Fenne (mijn meiden)
    Dan ziva (vmb)
    Dan thomas (yupgup)
    Dan fabienne (nijntje)

Geloof dat ik zo de namen bij de namen goed heb hahaa *sorry als t fout is uit me hoofd gedaan hihi*

Bijgevoegde bestanden:

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hoihoi,

Ik zie weer leuke foto's voorbij komen!! Ik had ook graag op de meeting geweest, maar volgende keer beter!!! :D

Hier alles goed. Lars heeft best wel last gehad van de warmte, veel huilen. We zijn sinds afgelopen maandag over gegaan naar 4 flessen van 210. Omdat ik hem met 5 flessen steeds wakker moest maken. Hij drinkt de flessen niet leeg en het spugen is niet meer geworden. Ik denk dus dat ik een goede stap gemaakt heb, maar ik vindt t best moeilijk om gewoon te doen.
    Hij moet 150 x 6100 = 915cc krijgen. Hij krijgt nu 840, maar hij lijkt het er goed op te doen, maar ik ga em dinsdag wel even wegen. Andere kant als ie honger heeft dan is het een mannetje dat zich écht wel laat horen!!

Vanacht heeft hij de eerste nacht in zijn eigen ledikant in zijn eigen bed geslapen. Overdag sliep hij daar al, maar de nacht nog naast mij in t wiegje. Ik vond het wel een stap hoor! Maar hij heeft het heel goed gedaan. Gewoon als alle andere nachten. Mama heeft wat minder goed geslapen :D
    Dat loslaten begint nu gewoon al.... pfff

4. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Tinie Wat een mooi mannetje!!
    En ja, die korte slaapjes herken ik! Helaas.. Heel gezellig, maar niet altijd handig. De oudste deed het ook, precies zo. Baby's hebben ook een slaapcyclus van 45 minuten, hè? Wist je dat? En die van ons worden dan dus wakker en slapen niet meer verder.. Ik heb er toen een boek over gelezen en probeer dat nu een beetje toe te passen, voor zover dat lukt. Kwam er op neer dat je ze helpt verder slapen. Dus vóór ze helemaal wakker zijn, ze weer in slaap helpen. Hoe? Dat ligt eraan, wat werkt bij joúw kindje. Bijv met een speentje, over het buikje aaien, zachtjes neuriën of, eruit halen en wiegen. Ik probeer het nu ook (weer), ene keer lukt, andere keer niet. Is voor mij nu ook lastiger, omdat ik er al een heb rondlopen. :)

HeitjeKarweitje Ahh, ook echt een mooi kindje!!

BB Leuke foto! Top dat jullie elkaar ontmoet hebben!!
    Misschien in de toekomst nog eens.. (en niet midden in de vakantie ;))

Sefanja Gefeliciteerd! Een jongens of een meisjes Senna?

Ludora Hier vannacht ook voor het eerst in het ledikant op z'n eigen kamer. Hmm, vond het ook stiekem niet zo leuk... Zoooo ver weg voor m'n gevoel. Hihi! Maar gelukkig, alles goed gegaan.

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Als hij er goed op doet ludora dan is dat toch helemaal prima en niets iets om zorgen over te maken... Het zijn richtlijnen, belangrijker is dat je naar je kind kijkt en niet naar richtlijnen... En jij kind naar je kind...

Ik vind jou stoer (jij ook daydreamer), eerste keer Lars in ledikant laten slapen, wauwwww... Ik wil Neva pas rond 4 maanden in ledikant op eigen kamer laten slapen, als ik dit zo typ bedenk ik mij dat die 4 maanden over twee en een half week al is...

Senna is een meisje daydreamer... Ze is 53 cm en 3000 gram... Een mooie meid om te zien... Maandag zien wij haar in real life...

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Sefanja gefeliciteerd met je vriendin leuke naam!

Bv mama's welke anticonceptie gebruiken jullie ?

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier niks,
    kan niet tegen condooms en vergeet de pil toch wel en de enigste pil die je met bv mag blijkt nogal stipt genomen te moeten worden
    dus hier is het: voor het zingen de kerk uit (zo is de uitspraak toch??)

maar hier vooralsnog niet ongesteld geweest en hoop ook dat het nog ff weg blijft want ik zie er zo tegen op ivm de pijn die ik altijd had

8. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Dank je wel cullen, nu nog goede vriendin van schoonzus... die is 4 dagen over tijd...

9. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

:) Leuke reacties! Tnx!

@Heitje wat een moppie!!

@Daydreamer Ja, had ik ook gelezen. Ik heb een beeldbabyfoon dus kan er vroeg bij zijn om hem te helpen slapen maar 9 van de 10 keer krijg ik een grote glimlach en begint ie te kletsen.
    Maar die ene keer wil het inderdaad wel eens lukken!

Hij slaapt ook nog in de wieg bij ons op de kamer. Zo lang hij snachts nog komt lijkt me dat wel handig. Dan hoor ik hem eerder en hoeft hij niet te gaan huilen voordat ik hem eruit haal.

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    word hier nog gekletst joh..?!! ik kom ier nooit meer.. zo druk dus bekijk alles via fb op mn telefoon haha..

inticonceptie: condooms!

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zwaait even gauw! Slecht van mij kom hier nog maar weinig maar zoals eerder gezegd Facebook via tel werkt echt makelijker en met die warme dgn zit ik echt niet binnen achter laptop..
    Nu via tel is niet handig..

Anticonceptie heb sinds vorige weer mirena spiraal.

Leuke foto's meiden!

12. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik d8 gisteren Neva iets eerder voeding te geven gezien zij zo moe was, ze heeft lopen spoken vannacht... Om 03.00 uur wakker, continu draaien ed... Speen erin, pas na een half uur weer in slaap gevallen... Om 04.45 uur weer wakker, eruit gegaan, voeding, boertje en weer slapen... Onrustig draaien weer, vanochtend voor 09.00 uur wakker... De laatste tijd was dat om 10.00/10.30 uur.... Ik ga 's avonds dus geen fles meer eerder geven of nog een kleine fles op latere tijdstip... Dit is voor haar niet te doen... Ik lag sowieso al de hele nacht te woelen en te draaien in onze bed...

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Wow wat een stilte.

Sefanja vorige nacht dus zwaar gehad hopelijk gaat het vandaag beter. Wel herkenbaar trouwens hier moet de laatste voeding ook tussen half twaalf twaalf zijn anders komt hij om twee uur al.

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Dank je wel cullen
    Ook voor jou een goede nacht toegewenst

15. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    goedemorgen deze morgen,

Gisteren op kraambezoek geweest, wat is dat een ontzettend mooi meisje... Wat raakt toch snel gewend aan de situatie waarin je zelf zit... Wat ik daarmee bedoel is, neva was lichter en kleiner maar dat ik mij helemaal niet meer voorstellen...

neva met senna.jpg

Het zonnetje schijnt in huis maar ook buiten, wat heerlijk.
    Vannacht en ochtend eigenlijk hetzelfde verhaal als gisternacht...
    I don't get it... Gisteren één schepje rijstebloem door laatste fles gedaan, ze zat te smullen...

Deze week een rustige week, ook een keer lekker... Vanavond gaan wij rondje Toolenbuurg wandelen, 3km, met vrienden (vanuit het ziekenhuis)... woensdagavond komen twee nieuwe krabpalen van 1.80 m, kunnen de katten er weer op los gaan... donderdag tandarts :$ slik...

fijne dag allemaal

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zo miffy, dat vind ik dapper! Willen jullie evt. een 2e?
    Je weet dat je voor je ongesteldheid al zwanger kunt raken he....?

Hier de pil + condooms, als ik ff niet zo secuur ben geweest met pil slikken. Ben nogal een vergiet.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ja ik wil ooit wel een 2e maar voorlopig niet,
    maar ik mag zowiezo nog geen spiraal of anticonceptie tot ik ongesteld ben van de gyneacoloog
    ze willen eerst weten of alles wel weer werkt en ik geen verklevingen heb enz, dus nu af en toe maar testen voor de zekerheid.....

18. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik slik de pil
    Ik durf zelf nog niet te vrijen...

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Sefanja dat is zeker een mooi meisje! En gek he dat je je niet meer voor kan stellen dat die van ons ook zo klein of kleiner zijn geweest. Ik was laatst ook op kraamvisite en had dat toen ook.

Tinie wat een mooie lieve foto.

Heitje, wat veranderd jou meissie al, vind het een leuk lief meisje om te zien. Op 1 of andere manier herken ik haar altijd gelijk, ze heeft zo'n eigen gezichtje (al je begrijpt wat ik bedoel.

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep

Goedemorgen alle meimama's 2012,

Gisteren met vrienden om 19.00 uur drie kilometer gelopen om Toolenburg, een meertje in Hoofddorp, daarna na geborreld in Long Island... Heerlijk... Neva lag voldaan in mijn armen...

Neva zit weer in oude ritme... Vermoedelijk een sprong (volgens "oei,ik groei") die zij gemaakt heeft als wij de uitgerekende datum aanhouden...
    Ik blijf het mooi vinden die ontwikkelingen die de kleintjes door maken...

Verder een rustige dag vandaag.. Het weer is er ook niet naar... Dreigt te regenen en soms gebeurt dat ook... Misschien nog even langs schoonzus... Maar anders lekker knuffelen en spelen met mijn kleine meid, na een boodschapje in het dorp... Vanavond krijgen wij bezoek, erg gezellig...

Deel Deze Pagina