De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Kortom je bent lekker aan het genieten van je vakantie :D

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Het is hier wel een stuk stiller he?

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in 2 etappes getrouwd. De eerste keer in 2009 i.v.m. de koop van ons huis. Toen hebben we het klein gehouden omdat het voor ons een praktische formaliteit was (bovendien was het huwelijk al anderhalve maand na het aanzoek).
    Een jaar later zijn we wat groter getrouwd voor de kerk. Gevoelsmatig is die laatste trouwdag onze echte trouwdag. Dus ook al zijn we officieel al 3 jaar getrouwd. Voor mij voelt het als 2 jaar.
    Ons ventje is trouwens exact op onze trouwdag geboren (die van het kerkelijk huwelijk!).

Gisterenavond zijn manlief en ik voor het eerst een uit eten en naar de film geweest sinds de geboorte. Mijn zus kwam oppassen! Heerlijk!

En nog heerlijker: ik ga morgen lekker een dagje naar de sauna terwijl mijn twee mannen samen thuis blijven. Ben benieuwd hoe dat mijn man bevalt: een hele dag de zorg voor ons ventje.

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Klinkt heerlijk Elmo!!

Vraagje:
    Heb foto ingezonden voor Baby van de Maand, wanneer doe ik dan mee? September?

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Klinkt heel gezellig Elmo

6. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    *zwaai zwaai*

iedereen goed geslapen?
    Veel plezier vandaag Elmo

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Als je hem in augustus ingestuurd hebt komt hij indd in september erbij.

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ BB: ah okeej :)

9. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Dank je Sam voor reactie op onze bruiloft foto

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Geen dank :)
    Hij is prachtig

11. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    *zwaai zwaai*

Deze topic wel in stand houden :)

12. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat het hier zo rustig is.... ergens wel fijn, ik kon jullie eerst niet bijbenen, maar zo rustig is wel weer het andere uiterste.

Sauna was heerlijk.... maar heel raar, normaal vermaak ik me prima in mijn eentje. Nu had ik na een paar uur al het gevoel dat ik ons mannetje miste en naar huis toe wilde. Zo bizar...
    Dat wordt nog wat als ik volgende week weer ga werken....

Verder bleek de sauna een kolfruimte te hebben waar ik in alle rust kon kolven. Afgekolfde melk kon in de koelkast... het was allemaal geen enkel probleem. Echt heel fijn!

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gek he hoe snel je je kleintje kan missen. Heb dat soms als hij lang slaapt:)

Maar lekker genoten van de sauna dus. En goed zeg dat je kon kolven.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Elmo, wat goed geregeld met die kolfruimte en dat je het in de koelkast kan zetten!!

Ik mis mn uk ook al zo snel, en idd ook als hij een paar uurtjes slaapt overdag!!

15. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Dat heb ik nou dus ook... Ik probeer echt dagelijks online te komen om alles te kunnen blijven volgen op ZP, ik had een uur nodig om "up to date" te zijn.. Nu ben ik dagelijks online en duurt het nog geen 5 min om bij te lezen...

Ik heb hetzelfde gevoel als ik zonder onze dochter op stap ben, kan mij wel vermaken maar tegelijkertijd ook weer niet gezien ik in gedachte ook bij onze dochter zit... Mijn eerste slaapdienst 23 augustus zal een heel emotionele aangelegenheid voor mij zijn...

Sauna met kolfruimte, wat ideaal...

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat een luxe!! echt super netjes van die kolfruimte, geweldig
    knap hoor dat je alleen op pad gegaan bent, dat zie ik echt niet zitten, werk gaat prima maar ik ben niet zo van het alleen zijn....

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Elmo wat super van die kolfruimte!! En wat heerlijk zo'n dagje, zou ik ook wel weer eens willen. Maar ik denk dat ik er na een paar uur idd ook erg onrustig van zou worden!!

Dit topic is idd best doods, ene kant wel jammer, andere kant ik denk niet dat ik als t nog zo druk geweest was t had kunnen bij houden. Facebook vind ik wat dat betreft wel fijn. Per onderwerp kan je lezen en reageren. Volgens mij missen we Elmo en Cullen nog op Facebook!

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe t met Kayde is. Ik geloof dat iemand al een keer een PB gestuurd had. Ik hoop gewoon goed.

Hier sinds maandag geen verlof meer en in de ziektewet nu. Net gesproken met t UWV, mijn verhaal uitgelegd en er wordt nu contact met mij opgenomen door een andere afdeling. Ik heb gevraagd of ze me kunnen helpen met een revalidatie traject, omdat ik door de fysio aan het begin van dit jaar geen budget meer heb om nu nog zorg te krijgen. Ja zo achterlijk, ik ben niet minder gaan betalen, maar krijg wel minder zorg vergoed.... Ik hoop dat t UWV mij kan helpen.... Hoezo is gezondheid niet te koop..... Maar goed word vervolgd dus!

Met Lars gaat het goed. Het is een heerlijk mannetje!! Hij wordt wel bestempeld als huilbaby, maar ja het is al minder als het was, dus ik hoop dat die lijn zo doorzet!
    IMAG0508.jpg

18. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Trouwen: wij zijn uit liefde getrouwd, na heel lang samenzijn overigens, waarvan een aantal jaar samenwonen. Er zat ook wel iets in van "handig dan is alles geregeld" en zijn we van het gezeur van sommige familieleden af (ik ben met Marokkaanse man getrouwd), maar hoofdreden is gewoon liefde. Wilde altijd graag zo'n mooie dag met jurk etc. WIj zijn nu 2.5 jaar getrouwd en 10 jaar samen.

Sefanja: de reflux is met dat drankje wel stukken minder gelukkig, dat scheelt, maar krampjes zijn er nog steeds veel. Heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt echt. Het verschilt overigens wel per keer, soms is even ronddragen en afleiding genoeg, soms een speen, soms even aan de borst en soms niets, dan is het even uitzitten. Al is het echt hysterische huilen van de pijn wel over gelukkig.

19. Elies25

Elies25 Niet meer actief

hihi ik dacht ook, ik moet vast veel bijlezen, gaat niet lukken, maar dit keer was het erg weinig!

Elmo wat cool zeg dat ze daar zo'n kolfruimte hebben. Ik denk ook dat ik er erg veel moeite mee zal hebben om ergens alleen heen te gaan. Soms verlang je ernaar, maar denk dat als het zover is, ik toch heimwee krijg hihi.

Ludora: wat een schattige foto, echt een blije baby!

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ziektewet? ludora nog steeds niet goed met je:(... Wanneer ga je starten met revalidatie programma? Na deze procedure therapeutisch beginnen he? Niet meteen aan de slag gaan...

Over gezondheid niet te koop: NOU ECHT WEL...
    ik kan je daarover vele verhalen vertellen, maar zou je dat echt willen horen... Ik vind het een stelletje huichelaren hier in Nederland...

Wat een lekker mannetje...
    Bestempeld als huilbaby? Weten zij wel wat een huilbaby inhoudt?
    Als het een huilbaby is, moet hij de hele dag huilen en in je armen stil zijn...

Deel Deze Pagina