Vraagje dames, ik heb een pakje van prenatal gekregen in maat 56. Nu heeft hij nog steeds maat 56, maar deze valt erg klein. Het is niet iemand die ik zo goed ken dat ik er een bonnetje of kaartjes van wil vragen en het pakje is superleuk, wil m graag ruilen voor eengrotere maat. Denk je dat ze daar moeilijk over doen bij prenatal??
Wat stil hier *schaam* ben al een tijdje niet geweest hier!! Wie missen we nog op fb? En hebben diegene t niet? Hoe is t met klusser bijv? Cullen jij zit ook niet op fb toch en elies? Liefss
Ik heb wel facebook, maar hou die liever voor mensen die ik echt goed ken... Ik ga straks naar prenatal met dat pakje, ben benieuwd of het gaat lukken!
Klusserrrrrrrrr!!!! (echoechoecho.....) Hoop dat alles goed is!?!?!? Sefanja, een huilbaby is volgens CB en HA hier een baby die langer als 3 uur per dag huilt meer als 3 dagen per week.... Check. Maar, ondanks nu een sprongetje, heb ik het idee dat het minder aan het worden is!! Maar gemiddeld huilde Lars 3 tot 4 uur per dag, en is eigenlijk niet af te leiden. Ik ben nu toch weer de voeding aan het verzwaren, geheel overstappen op Forte, deed eerst half half. En dat lijkt heel erg zijn vruchten af te werpen!! Hij komt nu ook rond de 3 maanden en dat schijnt in de meeste gevallen wel een ommekeer te zijn. Met mijn gezondheid is het eigenlijk slechter als ik zelf wil toegeven. Nu 11 weken na de bevalling had ik gewoon al minder pijn moeten hebben, maar t lijkt zelfs meer te worden. Ik kan weer steeds slechter met Lars gaan zitten of opstaan. Zitten is sowieso erg pijnlijk.. Liggen gaat heel erg moeilijk, lopen gaat redelijk en stilstaan heel even, maar is ook belastend. Gelukkig kan ik weer wat lopen, maar het brengt helaas geen verbetering in mijn gestel... Je kan dus niet zo maar een revalidatie traject in, dat moet geregeld worden door een arts. En daarvoor ben ik nu aan t knokken. Ik wil hulp, maar er is binnen mijn verzekering schijnbaar geen budget, en ikzelf heb de middelen ook niet. Dus ik hoop dat er nu snel toch wat gaat gebeuren, rust en tijd lijkt gewoon niet te werken, en ik wil 'gewoon' funtioneren, Lars verzorgen, mijn huis zelf kunnen doen en ja heel graag werken... Maar ja...
elies Dat is je goed recht, maar je kan ook overwegen om bij de club te komen en de rest voor ons af te schermen... Jij vind facebook niets he cullen Hier vandaag naar consultatie bureau, Neva krijgt haar derde prikjes... Ik ben wel blij dat dat voorlopig de laatste is... Het enige wat ik leuk vind aan consultatie bureau is dat ik kan zien hoe onze dochter is gegroeid, vind ik stiekem wel een spannend moment... Verder doen wij het rustig aan...
Volgens mij weten de artsen het term "huilbaby" niet eens, overal wordt het anders verteld... Mijn schoonzus was een huilbaby... 24/7 uur... Ik heb de verhalen van schoonmoeder gehoord... Wel respect hoor, voor de mensen gedurende langere periode achter elkaar een kind heeft dat huilt... Wat kunnen zij doen om je pijn te verzachten ludora of ben je bang dat je hier mee zal moeten leren leven? Ik ben reumatisch en ben via ziekenhuis in revalidatie programma terecht gekomen... 3 maanden 3 dagdelen in het ziekenhuis, gedeeltelijk ziek gemeld op werk en gedeeltelijk werken.
Sefanja ik heb dat ook hoor, spannend om te wegen, verder niets aan, en die prikjes al helemaal niet. Maandag moeten wij weer.... Ik ben onder behandeling bij St MAartens Kliniek in Nijmegen, voor mijn reuma en fybromialgie, mijn klachten zijn een direct gevolg van de zwangerschap bevalling en niet van de reuma, maar als mijn HA (ik ben vandaag geweest en moet volgende week donderdag weer terug) niets voor mij kan doen dan ga ik t wel op die manier proberen. Maar dat is niet helemaal ideaal, aangezien Nijmegen enkele reis 65 km is. Momenteel zit ik met pijnbestrijding en is het plan van aanpak, rust en tijd... Misschien ben ik te ongeduldig hoor, maar na 11 weken had ik toch echt wel gehoopt al iets verder te zijn...
@Sefanja hoe is het gegaan? Wegen en prikjes? En wat FB betreft heeft het meer te maken dat ik vanuit mijn werk niet op FB mag/kan. Lijkt me wel leuk hoor @Ludora, heftig al die klachten nog en herkenbaar hier ook reuma. En ik ben hierdoor ook nog niet gestart met werken, zou niet weten hoe op dit moment! Lastig dat je zo ver moet reizen. Maar goed dat je verder wilt maar je lijf denkt er ander over. Probeer toch te genieten van wat wel kan...
@cullen, kun je niet een nep facebook maken, dus ook anoniem bijvoorbeeld het hoeft niet hoor, maar het is voor jou ook zo sneu dat het hier zo rustig is.....
Neva heeft geen spruw meer dus mogen wij stoppen met daktarin... Ze heeft een afplatting, dat wisten wij al van de vorige keer... Wrs door vele uren door brengen in de kinderwagen, anders zou ik het niet weten.. Neva slaapt en ligt veelal op haar zij en buik... Wij benaderen haar van de niet voorkeurshouding ed... Morgen naar osteopaat om evt afspraak te maken... Neva weegt nu 5110 gram en woog 4480 gram... Lengte 59 cm en dat was 56.5 cm... Ze heeft haar (voorlopig) laatste prikkie gehad.
Ludora: wat naar dat je nog steeds zo belabberd bent, ik kan me heel goed voorstellend at je weer "gewoon" wilt zijn en je dingetjes wilt kunnen doen. Hopelijk komt het allemaal snel weer goed en ben je weer in je oude gesteldheid! Gister naar de prenatal met het pakje, ze deed erg moeilijk, maar uiteindelijk heeft ze hem wel omgeruild, jeeej. Vanmiddag krijgt Sami zijn eerste prikjes (beetje laat, 1e afspraak kon niet doorgaan en dan zit je zo weer 2 weken verder). Ik ben ook benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is! Wat is de facebook an hier dames?
Cullen misschien is het idd een idee een nep account aan te maken en je dan toe te voegen aan de mei mama's.. wij weten dan wie jij bent maar verder niemand weet dat... Elies als je je toe wilt voegen moet je ff in de club kijken daar staan onze echte namen. Zoek iemand op en nodig die uit als vriendje en diegene kan je dan bij de club voegen. Als je Facebook liever privé houd kun je dat gewoon aangeven dat verder niemand je een verzoek stuurt..