De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen, maar het is niet anders. Volgende keer kun je ook nog water proberen, komt hij misschien wat eerder...

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    helaas, en half uur en toen raakte mevrouw gefrustreerd, zielig hoor, maar voor mij ook nu, bah

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Korte update, dr Brown fles net gebruikt en helemaal een slap relaxed kindje in mijn armen nu. Door t Inbakeren met de pacco heeft ie net ook vrij vast geslapen. Fingers crossed. Wat ben ik blij als t dit alleen maar blijkt te zijn....

Even de rest scannend gelezen.

Sam jij hebt volgens mij een soort gelijke bevalling en klachten met Aiden. Succes ook. Het breekt je hart.

Bb balen van je schouder... Van thermacare heb je van die warmte pakketjes, werken bij mij altijd beter als een warmte crème, en dan kan je wijven bewegen!

Sefanja, ik ben Lars dus aan t Inbakeren ja. 25 juni kan ik terecht bij de manueel arts ook voor mezelf en Lars samen. Mag niet eerder. Manueel arts is ook Osteopaat. Euh huilbaby zou kunnen. Is denk,ik alleen achter te komen als je al het andere uitsluit....

Ik ga gauw proberen wat uren te pakken.

4. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wow, dat moet een mooi momentje geweest zijn, een slappe relaxte Lars! Blijf voor jullie duimen, klinkt goed dit. Hoop dat het topje van zijn stress eraf is door het vastere slaapje. En dan met het volgende slaapje weer zo verder enz. enz.

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

nou bij ha geweest in janken uitgebarsten na weer een nacht met maar 3 uur slaap.. en hij heeft meteen cb gebeld.. daar geweest en ze zei meteen ik denk verborgen reflux.. ook omdat hij daar weer voeding terug gaf..

nu dus medicijnen gekregen (zit 8% alcohol in :O de tandjes!!)

t schijnt dat het meestal wel snel werkt dus hoop het!!

6. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Je hebt ook zeker wel gelijk maar als ik hem dan zo hoor huilen heb ik geen rust... Morgen ga ik lekker relax m'n haar kleuren en heerlijk uitgebreid douchen (zooo zin in na vaak gehaast eronder te springen als k alleen met m ben) en dan moet hij maar even met m gaan wandelen ofzo. Hij heeft vandaag duidelijk een minder dagje...

7. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Fijn dat ze het goed doen! Knap van jou met 2 van die kleintjes..
    Hopelijk voor jullie een goede nacht..

8. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Balen!! Gelukkig had je kv in huis! Sem kreeg in z'n eerste week kv als bijvoeding maar dat ging wel goed gelukkig.. Hoop voor jou kleintje dat hij lekker door slaapt..

9. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Sorry reageer via tel em ben aan t voeden dus beetje veel berichtjes van mij..

Pat hopelijk houd ze snel het speentje beter vast...

Priscilla hopelijk gaat het snel beter met Milan!

Ludora wat fijn dat hij even heerlijk ontspannen geslapen heeft! Ik hoop dat jullie beide een goede nacht maken... Knuffel!!

Nou ik ga de kleine man in bed leggen hopelijk slaapt hij en dan kruip ik er ook zo in denk ik...
    Slaap lekker meiden...

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En dan ben je zo een uur verder met een baby die overstuur raakte:(,zelfs drinken was te veel gevraagd en ze was oververmoeid. Probeert je speen terug in mond te doen, ohghhhh wat kan ze dan gillen zeg.

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Pat klopt jou handtekening wel? 17mei en 5350gram??

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi pat heb je dat nou nog niet gewijzigd ;) Hoe is het vannacht uiteindelijk gegaan?

Thomas heeft heerlijk geslapen op de 160 cc + 10 cc kv! Om 21.15 de fles, 21.45 de kv gehad, en meldde zich net pas om 3.45! Lange nacht! Nu nog ff zoiets eraan plakken, lijkt me heerlijk. Tot nu toe merk ik nog niks van krampjes oid door de kv... Pfieuw....

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wow! 7uur ertussen!

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Lekker 6 uurtjes er tussen :) hier vannacht weer om de 4 uur hoop niet dat dit blijft ... zoweer gauw slapen als ze uitgedronken is

Slaap lekker toi toi!

15. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Hier net weer een voeding meneer sliep heerlijk bij papa na een douche en een fles! Vanaf 12 uur en vanaf 1 uur in eigen bed! Wel wat krampen hier!! Moet niet meer zeggen dat t goed gaat!!

Liefsss hopelijk nog lekker slapen

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Zo hier een goede nacht gehad.
    Gwen om 22:45 de fles gegeven en om 4:00 melden ze zich pas weer voor de nachtfles.

Ludora hoe is het gegaan?
    Fijn dat de dr Brown fles en het inbakeren zijn werk doen. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ludora ook ik ben reuze benieuwd naar je! Hoop zo dat het (iets) helpt!

@all; jeetje wat een heerlijke nacht zeg! ze hadden om 20.30 de fles, toen in bed geslapen tot 4.30 (!!) en toen weer in eigen bedje tot 8.00uur. Dat was ff een lekker nachtje :D

en bij jullie ook allemaal goede nachten hoop ik ?!!

18. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier van 21.30 tot 2.00, om 5.00 weer en om 8.00 uur...

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hihi nee idd niet veranderd nog, klopt idd niet,

Na een drama avond een fijne nacht, ga niet meer goed zeggen want dan gaat het fout;) ze is om half 4 gekomen en toen half 8 weer en nu weer liggen. al die tijd in bed, geen zin om eruit te komen ook. grappig dat ze je borst ook als kroel gebruiken

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou ben al flink actief geweest deze morgen (al zeg ik het zelf:p)
    de was zit in de machine, eentje ligt er alweer gevouwen in de kast... de volgende was staat klaar... de hut is gezogen en gedweild!

Nu even beentjes omhoog en wachten tot de vloer droog is. Dan alles weer op zn plaats en even kijken of de meiden nog even door slapen (12u flesje pas) zodat ik eindelijk wat foto's kan gaan bestellen;)

Deel Deze Pagina