De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @Almah, gister maar 3 keer hoeven kolven en kolf dan ook alleen de druk eraf. Vandaag nog maar 1 keer gekolfd, borsten beginnen nu iets harder te worden. Denk voor het slapen gaan nog 1 keer kolven. Hoop dat ik morgen zonder kolven kan. En ja, ben toch wel blij met de koffiepads, scheelt een hoop natte plekken...

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Yupgup: Gordelroos is zelfde virus als koortslip (allebei herpes, wel verschillende varianten) Het is nu echt nog maar heel klein blaasje, dus hoop dat het hierbij blijft.
    Als het erger word bel ik maandag HA.

Sex: Nope, nog geen behoefte aan. Eerst die knip maar es dicht;)
    Ze raadden mij de minipil aan omdat ik wel goed tegen pil kan. Enige nadeel: je moet em heel trouw slikken.Nu ben ik vorige keer ook nooit de pil vergeten dus voor mij geen probleem. Maar VK zei: Een nieuwe zwangerschap moet niet onoverkomelijk zijn. Ach ja, zit er niet op te wachten, maar als het komt zal het ook de bedoeling zijn geweest.

Heb hier huilerig ventje. Wil eigenlijk hele avond drinken maar blijf bezig;) Straks verschonen, medicatie en dan voeden en dan hoop ik dat ie wil slapen want wil er zelf ook in.
    Wil morgen weer naar kerk (voor eerst sinds bevalling) dus zou leuk zijn als we goede nacht maken

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    lol :D

Moet er nog niet aan denken hahaa maar hier dan ook nog geen 2 weken geleden bevallen!

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    whoops dubbele post

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    thnx voor je tip van cc :)

Hebben infacol gehaald iom kraamzorg toen, overstappen nu weer schijnt ook niet goed te zijn toch??

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik ben in 1x gestopt met bv. 2 dagen wat pijnlijke borsten daarna minder en nu helemaal geen last meer, maar afbouwen zo een gedoe en schijnt niet uit te maken. En inderdaad lang leve de zoogcompressen haha die waren wel nodig!

7. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @sex, moet er nog niet aan denken. Hier ook de knip nog open. We spelen wel.....

Voetbal is afgelopen, het is gelijk weer lekker druk.

8. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @sam, thanx. Dan stop ik hier ook met kolven. Beleef daar nu ook geen plezier aan.

9. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    graag gedaan..
    hier door obstipatie een week gestopt met infacol, daarna ben gestopt gebleven... Je moet het consequent geven anders werkt het niet... Neva had meer bijwerkingen dan dat het werking had, vandaar dat wij gestopt zijn...

ik zou stoppen en alleen met extra water proberen... water werkt goed... en anders 1 theelepel sinasappelsap geven...

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou ik had nog geen kolf ook. En ze zeiden wel dat ik er last van zou krijgen mja ach die paar dagen.. Slapen met bh deed ook goed!

11. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @sam, slaap nu toch ook al met bh. Ze lekken anders heel mn bed onder.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja geven het sinds gisteren echt voor elke voeding. En heb wel idee dat het werkt, mja wil ook niet dat hij verstopt raakt. Ook stom dat er zogenaamd geen bijwerkingen zijn...

En sinaasappelsap, ook zoiets dubbels. Schijnt ook weer niet goed te zijn voor babydarmpjes ivm zuren. Beetje kastjes/muur gevoel haha

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    hihi inderdaad!

14. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Wij geven hier ook voor elke voeding infacol, maar hier geen last van verstopping. Is eerder wat aan de dunne kant. Merk wel dat ze minder krampjes heeft, dus vandaag weer nieuwe fles gekocht. Je moet het wel consequent geven.

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Geen idee, maar ondanks dat Lars grote voeten heeft zijn ze te groot hoor, was voor de foto eventjes.

Vmb ik had dat ook.... Zo janken, vond t zo erg, en vond mezelf echt falen.... Maar dat gevoel gaat weg. Als je ziet dat je kindje het goed en beter gaat doen... Een tip gooi t er wel uit!! Lekker janken!!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    We kijken het ook nog ff aan qua ontlasting anders blijven we bezig en proberen...
    Als extra water erbij helpt...

17. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Nog geen behoefte

Wat doe ik om kaylee te troosten, lopen, wiebelen speen in mond douwen, en zij net zo hard terug, of afzonderen en wiegen zoals nu en zonder speen zakt ze rustig weg.

Euhm verder weet ik het ff niet meer, Oja sefanja wat is er mis met 33jr? Ik wordt sept 34(jakkes) en het is me allemaal meegevallen hoor.

18. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    voor maagzuur kan een drupje volle melk helpen, dat neutraliseert

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Daar hebben we gelukkig geen last van...:)

Alleen krampen en nu wat stevigere ontlasting

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Child!! :$ Das niet mis!! Ik hoop dat t niet zo is voor je, erg hoor!! Heeft dat effect op bv!!

Sefanja compliment aan Neva en jezelf natuurlijk!! Go neva!!
    Ik mis af en toe ook de vindt ik leuk knop!!

Deel Deze Pagina