De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @mamajolanda, volgens mij pas als het vloeien is gestopt.

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ludora, super dat nacht goed was en Lars s ochtends ook sliep! Hij zal snel wel wennen aan t inbakeren, fijn dat het er nu beter uitziet voor jullie. Ook met die fles.

Heeft Lars na deze nieuwe maatregelen dan ook nog gekrijst?

Lekker hè, eindelijk weer lenzen in en even niet met Lars op de arm :)

Ik weet nog dat ik met nacontrole bij vk van Jop (bij zes weken) ook besproken heb dat hij zo weinig sliep. Toen gaven ze ook al aan dat hij wellicht een erg nieuwsgierig karakter zou kunnen hebben. En dat er kans is dat hij behoorlijk intelligent is / snel verveeld.
    Nou, dat onderzoekende klopte zeker wel. Zodra hij zich kon verplaatsen ging hij op onderzoek uit. En later ook altijd aan verwarmingsknoppen, lichtknoppen en van alles en nog wat frummelen. Heel anders dan andere even oude kindjes die ik toen wel eens zag, die bleven veel dichter in de nabijheid van hun mamma....;)
    Gelukkig is hij niet extreem snel verveeld hoor. Hij is nu een superlief, vriendelijk, open, nieuwsgierig en grappig peutertje!

Als ik hierop voortborduur is Nora misschien een luie donder? Die het niet ver zal schoppen in de schoolbanken? Hihi, ze slaapt veeeeeeeeeel meer dan Jop destijds....:p

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oja en wat betreft sex.. Tijdens zwangerschap 2x gedaan en nu nog niet heb de behoefte ook nog niet en m'n onderkant voelt behoorlijk rauw aan nog..
    Hij wacht nog maar even ;)

4. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    wat fijn dat jij er wat aan gehad heb... Soms wil Woller pittenzak ook wel helpen tegen kramp, net zoiets als je hand... bij drukte even laten zien en dan hem elders leggen...

vlg mij kan het geen kwaad... je kan wat drinken of speen geven
    inbakeren na de voeding zou ik niet doen... dan Ik zou hem in elk geval rechtop houden zolang hij de hik heeft. Tijdens het hikken kunnen slokjes melk terugkomen en als hij ligt kunnen die slokjes in de luchtpijp terecht komen, kan hij zich verslikken

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    jij kan mij dus goed begrijpen?

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Heb je zijn bedje schuin gemaakt? Hier handdoek onder Nora's matrasje (en ook kinderwagen schuin, aankleedkussen schuin en box schuin). Als ik haar te snel na voeding plat leg, gaat ze vrijwel direct heel hard hikken en/of kreunen en/of herkauwen... Maar als ik haar eerst even rechtop houd -en goed laat boeren !!!- gaat het wel....

Ben benieuwd wat het cb zegt dinsdag tegen jou....

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    het beste voor alle baby's half uur overend houden

8. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Hoop niet dat schoonzus het erg vind, maar ff mn nichtje ( bijna 1 jaar ) spammen. Tenminste, haar reactie toen Denemarken scoorde:

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Wahaha :D Ok, duidelijk ;)

Hik, ja hoor, gewoon inbakeren. Soms wordt hij ingebakerd wakker met de hik, zo lief :p

Nou, spam van ons spekbeentje, komt ie:

10. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    oh gossieeeee

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Bij gaat het hard hoor, vrij bizar! Na een week al veel platter en nu na twee weken is er eigenlijk geen buikje meer, maar een wat zachte slappe zone:D
    Als ik rechtop sta, is t een klein bubbeltje, je zou niet zeggen dat er net een baby uit geploept is. Als ik zit ziet t er wel wat vadsig uit, maar ja, dat kan ook niet echt anders....:)
    Heb van de week ook alweer een gewone broek aan gedaan. Binnenkort de rest eens proberen, of die al passen....

Thanks voor de tip!

Oe, dat is inderdaad wel laat! Niet handig van je vriend, maar ook wel beetje bord voor kop van bezoek. Vrienden van vriend of van jou? Wel goed dat je gewoon je ding deed! Hihi...

Hier het bezoek van vanmorgen redelijk subtiel om 1200 uur de deur uitgewerkt. T was heel gezellig hoor, maar dan moet Jop gewoon eenboterhammetje en naar bed voor zijn middsgslaapje (en vandaag de rest van t gezin ook, alle vier heerlijk liggen slapen!)

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @yupgup, heerlijke spam!

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ja echt wel!!
    maar ze had gelukkig pas 50cc op
    daarna de rest uit de fles aangeboden 70cc en daarna nog 50cc en dit ging ook op
    dit is bijna meer als ze normaal drinkt eigenlijk :$

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Momenteel is ie aan t krijsen, maar dat is echt in gevecht met de pacco. Ergens zo sneu, maar ik heb vandaag gezien dat t wel beter voor em is!!
    Ik vind t wel leuk zo'n ondernemend mannetje!! Zeg ik nu, nu dat ik em nog niet overal achterna ren :D
    Jop, ja ik ben fan van en, hij ziet er ook zo uit als je em omschrijft. Misschien wel fijn dat Nora dan weer anders is!

Sefanja, ja ik snap je zeer zeker. Het is niet dat ik me oud voel maar ik vind t nog al wat zwanger zijn en bevallen... En ga daar niet zo maar weer in...
    Manlief zei net, je mag em naar bed doen als ie hikt, maar ik vindt t met Inbakeren wel even iets anders. Ben ook er geschrokken vanmiddag dus nog maar meer tijd voor t boeren nemen... Moeilijk in te schatten wanneer er nog wel of niet een boer komt.

Lars ligt overigens heel vaak gewoon op zijn achterhoofd, dus niet naar links of rechts.. Hebben jullie kindjes dat ook??

Nou ik ga vast liggen. Manlief neemt vanaaf de voedingen voor zijn rekening! Gaap...

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Bb, super dat fenne nu rustiger is! Super, kan je wat meer / nog meer genieten....
    Lang leve osteo of toeval???

Wat heerlijk dat er veel goede nachten waren voor veel van jullie!

Hier is t echt nog om de drie uur, heeeeel soms vier. En ik ben s nachts niet zo gezellig, dus dit is echt iets wat ik gewoon nog effe moet volhouden....
    Ze is natuurlijk ook nog maar klein met haar 2900 gram, dus ik snap wel dat ze nog niet lan kan slapen. En pas twee weekjes oud... Geduld, geduld,geduld...

16. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is eigenlijk sinds woensdag hiermee begonnen. De ene dag gaat beter dan de andere dag. Maar hoe merk ik of het een regeldag is?

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Lars heeft ook een keer meer gegeten. Maar sinds ik de Brown fles gebruik eet ie niet meer als 130 per keer, terwijl t 150x6 mag zijn.

18. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @buikje, hier het idee dat ik nooit zo slank ben geweest ;P. Hier altijd wel een buikje gehad, die zit er nu nog, is wel wat slapper. Ik weet ook niet wat ik nu weeg. Was 16 kg aangekomen en 9 dagen na de bevalling 11 kilo kwijt. Dus nog 5 kilo voor ik op gewicht zit. Vind dat nu ook nog niet echt boeiend, bevalling is nog geen 3 weken geleden.

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    *fluistert, Mika komt pas sinds begin deze week na 5/6 uur 's nachts*

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746