Tuurlijk ben je welkom!!! Ik denk overigens dat iedereen in de afgelopen 9 maanden wel eens heeft gehad, hallo negeren ze me nou... Ik ook hoor... Ga even lekker meelezen en als je wil kom je gezellig terug. Liefs
Ik zou thee doen Ik heb auw, Lars had de eerste keer een slechte nacht, ik had t wiegje naast mijn bed gerolt (op wielen) en heb mijn had op zijn buikje gelegd en mijn hoofd op t wiegje, ben ik toch zo in slaap gevallen..... (gister overdag was slopend) Mijn nek.... Ik ga zo onderweg naar de huisarts. De eerste keer alleen op pad. Maar ik heb alles al klaarliggen of in de auto, dus t is Lars uit bed in de MC en gaan. Ik ben benieuwd waar de HA mee komt..
AU! Niet handig. Dan was je zeker wel erg moe, lijkt me ook niet lekker liggen.... Succes met 1e keer op pad en bij HA!
Moet je niet te veel/vaak doen haar armpjes "weg" onder de fles. Want op het CB hebben ze al 2x nadrukkelijk gevraagd of ik ze niet ingebakerd heb als ik ze (overdag) de fles geef. Ze moeten hun handjes naar de fles kunnen brengen zeiden ze.
Humzzz ik lan het ook niet laten dat ik niet mee klets.... doos die ik ben.. maar ik heb het wel gezegd en dat lucht wel op... zo ik ga dan maar weer in de mee klets modus... Spuugdoekjes: ik heb ze overal liggen gebruik ze volop ook idd pnder me borst voor het lekken want anders had ik ooit krongen.. hebben de bv mama's ook wel is dat jet tijdens het drinken ook door de neis komt? Sorry voor ds fouten zit op me telefoon Liefs
ze zit ook niet echt ingebakerd hoor, maar soms loopt ze zo te zwaaien met der armpjes dat ze de fles uit mijn hand slaat (laatst viel de fles op der hoofdje ) en dit houd het ietsjes tegen en als ze rustig is haal ik der handjes er vaak wel uit
Au! ik kan me fijnere manieren bedenken om te slapen Succes met je eerste keer samen op pad! EN ik ben benieuwd wat de HA zegt meid!
Hihi ik ken het hoor, vooral Fenne als het bij haar iets te lang duurt of als het iets anders gaat dan ze zelf wil dan maait ze richting de fles
Ludora: succes en flink op je strepen gaan staan meid want er moet toch wel iets gaan gebeuren nu... Miffy: thnx en jij sterkte met je man heb je er nog met hem over gepraat? Of mag ik dat niet vragen?.. Klus: ik bood het allemaal aan het hele pakket ze wou water wat ik niet had aangeboden en wel graag een b met muis... Sorry voor wie ik vergeten ben.. Liefs
ipv een grote hap, neemt ze liever een kleine en zuigt ze dan een stuk tepelhof mee naar binnen. Dan heeft ze wel wat ze hebben moet, alleen de manier waarop is minder plezant dan de grote hap. De speen heeft ze gelijk geaccepteerd, omdat ze zo'n grote zuigbehoefte had. We hebben daar geen extra moeite voor hoeven doen.
natuurlijk mag je dat wel vragen maar dit is net zo een probleem die ik lastig met hem bespreken kan ik heb een man met gebruiksaanwijzing (ptss) en een kort lontje, de kat, waar de ruzie om ging, ligt hem erg gevoelig en dan loopt het al snel uit de hand...... soms moet ik het gewoon laten voor wat het is.....
Fijn he reageren met telefoon, hier ook zo'n drama, Forever fijn dat je weer terug bent, 1keer kwam het haar neus uit, krijgt hier de borst. Ludora succes met je 1e keer allee. Op stap met Lars en succes bij de ha, ik zie nu niet wat ik tik? Vraagje, wanneet moet ik gaan beginnen met jolven en wennen aan de fles k? wil graag mijn voeding door blijveb geven als ik weer aan het werk ga.