zuigbehoefte heeft hij wel.. want wilt graag de pink.. heb nu verschillende difrax spenen en krijg een prematuur speen uit zh opgestuurd...
Hier ook een zware dam hoor, afgelopen vrijdag al 4,3kilo Net speen met melk geprobeerd kind wordt gewoon hysterisch?? Mijn opties zijn nu gewoon op, geef gewoon de borst maar. Al moet ik zeggen ze komt nu minder vaak als. Vorige week. Sefanja, hier een loslopende zeef, heb ik gezegd dat ik donderdag moet, kijk wel uit werken? Gelukkig niet hoor haha, kijk wel uit zit nog veel te goed hier thuis Alle hiktips bedankt. Kraambezoek, weinig gehad, niet zoveel mensen om ons geen he
Hier pakt hij alleen de Bibi speen. De ronde van Difrax niet. Van de week ook platte gehaald maar nog niet getest. En moesten hem ook ff inhouden voor hij het snapte. Hoorde ook over dopen in evt. thee met lekker smaakje? Hier ging t zonder dat alles na paar keer proberen vanzelf
O ja de hik, zie je wel, dat was het! Hier ook regelmatig, ook gulzig vaak met drinken. Meestal hou ik hem rechtop, behalve als hij net in bed ligt, dan laat ik hem lekker liggen.
Extra ingekocht: tja kwam veel tegen dat ik extra wilde nm hydrofielen, lakentjes, rompers en extra maat 50 want er werd een grote jongen geschat!! Haha Hik: hier meestal na een 3min rechtop en op het moment dat ik hem In bed wil leggen lijkt wel express haha Daro: zwaait terug naar jou! Elies gefeliciteerd!! Slaapzak: heb hier alleen maat 70 vanaf wanneer mag hij erin dan? Maar hier slaapt hij in puckababy dus wordt m zoiezo niet! Lachen: hier lijkt hij soms ook al bewust te lachen! Zoo schttig hij lijkt me ook te volgen kan dat? Speen: hier de difrax en die accepteerde hij gelijk moest hem wel leren hoe dus echt even vasthouden in t begin Bv: geen evaring of verstand van dus kan niet meekletsen sorry! Pris: hoop dat je kleine man nu wel succes heb op de meds! Ludora fijn dat ha luisterde jammer dat je eigenlijk nog niet veel weet maar hoop dat je kleine man snel zijn rust kan vinden!! Forever: fijn dat je toch blijft!! Pukkeltjes: heb hier een beeb met een heelboel pukkeltjes zielig!! Verder weet ik het echt niet meer!! Sorry als ik Iemand vergeet!! Mooie fotos gezien ook een 4 generaties!! Mooi Hier is meneer vandaag onrustig krampjes! Beau weegt al 4250 (afgelopen vrijdag dan) Vannacht lekker geslapen van 00:30 tot 04;30 en daarna tot 7:00 in eigenbed en toen nog bij mama en papa tot 10:30 waardoor mama de afspraak bij de dokter gemist heeft!! Ik heb een heel dik oog (strontje) heel pijnlijk!! Kraambezoek: is hier nog lang niet iedereen geweest maar hoeft ook niet iedereen te komen hoor!! As woensdag komt tante van man langs ook gezellig! Nou ga gauw wat pasta door man gemaakt eten!! Veel liefsss
Mijn man heeft het maar druk hoor hihi Doet vanalles als ik met de kleine zit. Net ook lekker gekookt.. Ik zit met kleine op schoot, eten is dan wel ff lastig. Gisteren met laatste fles voor de nacht extra voeding geprobeerd om te kijken of hij dan langer slaapt.. maar nee hoor. Om 3u werd hij wakker, en daarna gelijk flink persen. En na wat hulp een volle luier met drolletjes. We waren blij dat hij er vanaf was. Hopelijk snel weer op orde nu we gestopt zijn met Infacol. Hebben wel vandaag voor de zekerheid Cinababy gehaald. Maar eerst stoelgang weer normaal krijgen. Al merken we wel dat hij vandaag al weer gelijk krampjes heeft!
Sterkte Priscilla! Kraambezoek: hier nog gemiddeld 3x per week bezoek...verder hebben we op 24 juni een kraamfeest voor onze familie (ooms en tantes) en kennissen. Gewicht baby: Dewi zal nu rond de 3500gram zijn, gaat ook goed dus! Suiker op een speen? Is dat niet slecht voor de baby? Hier: morgenochtend naar de HA voor mn hechtingen die niet oplossen. Ben benieuwd! Verder nog een vraagje: Mijn vriend is op het moment strontverkouden en heeft erge keelpijn, voelt zich niet lekker! Kan dat kwaad voor de baby? Of maakt het niet zoveel uit?
dat is voor ons een grote... Neva is 8 weken oud... Maar vergeet niet aan vroeggeboorte.. Ze zou nou eigenlijk morgen 4 weken oud zijn...
ik zou wel uitkijken... ligt er aan of keelpijn door virus of bacteriele infectie... Je kleintje is vatbaar... Als je vriend keelpijn heeft dan is er ook vaak een verkoudheid... Laat hem maar een paar dagen niet in de buurt komen... just in case
Ik geef geen borstvoeding dus de moedermelk gaat niet lukken Ik heb dagen dat ik indd erg veel met ze bezig ben. Maar er zijn van de week ook dagen geweest (of iig n ochtend of middag) dat ze veel slapen en ik het rustig heb. Wisselt erg dus. Uhm heb je even Wij zijn dus zwanger geraakt via een IUI behandeling omdat we al 1jaar bezig waren zonder resultaat terwijl er niks bijzonders aan de hand was met een van ons. Toen we deze IUI behandeling kregen wisten we al dat er 2 eitjes zaten, dus dat de kans er was dat het een 2ling zou worden En toen ik 1 dag na NOD test deed was die zo donker dat ik op een of andere manier al een voorgevoel kreeg. Daarna met 5 weken een vage echo gehad (raar mens die amper keek of t er 2 of 1 waren) en met 7 weken in zh dus gehoord dat het er indd 2 waren. Voor mij dus geen grote schok. Mijn vriend wel hihi... die heeft er echt even van bij moeten komen. Kraambezoek hebben wij nog niet heel veel gehad, maar weet niet wat er van mijn familie (hele grote, ca 70personen) komt. We hebben geen ruzie ofzo maa zien elkaar gewoon niet zo vaak. We hebben alles lekker verspreid tot nu toe.
schiet me ineens te binnen dat iemand vroeg of KS! Ik las toen op tel en dan is reageren niet fijn, nu denk ik er ineens weer aan Ik had tot en met de 4e week nog een gevoelige wond. Ook indd als ik te veel deed scherpe pijn en die bobbel boven de wond zat er bij mij ook, is heel normaal dus! Ik weet t niet precies meer wanneer maar ergens in de 5e week was bij mij alles over! Ik ben a.s woensda 6weken en heb nu al paar dagen nergens meer last van, heerlijk!
Hahaha dan lees ik even een stukje mee en zie ik de gewichten van de kindjes. Jens wordt morgen gewogen. De kinderarts had bij ontslagen 4185 gewogen..... Lekker manneke dus. Geboortegewicht was 4315. Ze hadden gezegd rond 3000 tsja ruim 1300 meer dus. De placenta was ook erg groot, die is voor extra onderzoek opgestuurd. Ook was er niets met de suikers mis, kortom Jens had het veels te goed in mn buik. Was over de hele zwangerschap +9kg en dan zon grote jongen....
Bb was niet ook tegen jou verteld dat je niet mocht sexen omdat het er 2 waren of was dat iemand anders? Vond dat zo grappig
Haha klopt, maar dat was de ronde ervoor... toen had ik 4 (!) grote eitjes en wilde ze dus geen IUI doen... We mochten toen ook echt geen seks hebben (ook al is de kans klein dat ik natuurlijk zwanger zal raken)
Jeetje mijn meiden slapen nog steeds! Ze hadden al om 18.15u de fles gemogen.... NU wil vriendlief ze wakker maken omdat hij bang is dat ze anders vannacht slecht slapen. Maar dat slaat toch nergens op of wel? Ze hebben vanaf 9.30u vanmorgen amper geslapen door de huilbuien. Ik heb zo iets lekker laten slapen, ze zullen t wel nodig hebben en vannacht zal t ook wel oke gaan toch??
Aha oke was dat de ronde ervoor! Wbt slapen, zal wel loslopen vannacht. Na veel huilen dan hebben ze echt hun slaap wel nodig... Denk zelfs dat als je ze nu wakker maakt, ze oververmoeid raken en over de zeik...