Pris goed nieuws, super foto!! Miffy geen idee. Daro je moet je écht niet schuldig voelen, en schrijf vooral dat het goed gaat!! Dat is toch super. Komt hier, en bij de andere, ook wel goed!! Jou zwangerschap is ook geen peulenschilletje geweest, juist erg fijn dat t goed gaat! Geniet! Bb moeilijke vraag om ninthe ook wakker te maken... Andere kant het is een regelmaat toch. Maar ik zou vooral ook even naar jezelf kijken, als t voor jou te veel is zou ik gaan proberen haar te laten liggen.... Ik denk trouwens dat er met een tweeling altijd sprake is dat de een meer aandacht vraag dan de ander. Wie weet is t over een paar weken andersom? Curanol heb ik ook gebruikt, aambeien zijn nu al weg. Ik had alleen de crème. We hebben een heerlijke 1,5 dag gehad. Maar dat is weer even voorbij. Vanaf 4 uur weer een wakkere Lars en vanaf 8 uur na de fles is t weer krijsen... En dan kan ik er echt geen heh/earth/ohw of iets van maken... Dus ik tast momenteel weer in t duister wat er is.. Andere kant hij is zo stil geweest de afgelopen 1,5 dag, misschien moet t er ook gewoon ff uit?? Pat geniet van je stille meissie!!
@sefanja, prikkelvrij is echt wel gelukt voor vandaag kaylee ligt de hele dag al boven in eigen kamertje te slapen. Cb adviseerde mij om haar zodra zze wegzakt.op bed te leggen, deden haar eerst in de box of hielden haar gewoon heerlijk vast. maar dat werkt blijkbaar niet voor haar. nu is het voeden, knuffelen slapen etc gaat super, hopelijk zet deze trend zo door echt een wereld vB verschil.
Ludora jaaaaaa ik geniet nu echt hoor. Maar wel met in achterhoofd dat het zo kan omslaan anders raak je nog gefrustreerd want dan is het van waarom ? Vervelend voor je dat Lars weer zo aan het krijsen is, konden we maar in hun koppies kijken hé, zou het zoveel makkelijker maken. Succes de komende uren, duim voor je dat het zo weer weg is
Ik doe dat ook pat, na t eten, boeren en naar bed. Prikkels zo min mogelijk. Maar ja, vandaag mislukt dan??? Ik weet t niet... Cullen, ja ik ben bezig met een ostiopaat, ik kan alleen pas de 25ste terecht... Ik ben ook van mening dat überhaupt een bevalling voor de kleine zwaar is, maar een vacuüm verlossing en al dat gesjor kan niet goed zijn.... Daar moeten ze iets van meekrijgen...
Vervelend is dat he ludora dat het ineens weer mislukt, denk dat het ook een gewenning moet worden voor de stukkies, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent Babyslaapgids, is dat een boek? Misschien wel handig om te hebben
Hier wordt prikkelvrij lastig. Ik moet 4 keer per dag op en neer om de oudste van school te halen, dus Mika slaapt overdag in de kinderwagen. Gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben.. Het gaat hier supergoed, Mika slaapt/poept/eet supergoed, lacht wat af en huilt praktisch niet. Kortom genieten, ik heb echt een totaal ander kind met de zantac en het slapen op zijn buik! Nu ga ik gauw naar boven, hij slaapt vanaf 19.30, dus zo zijn medicijnen geven en kijken of hij nog een droomvoeding wil en dan zelf ook snel naar bed!
Leer je baby doorslapen en los het slaapprobleem op je kan hem digitaal kopen, ik heb een uitgeprinte versie
JAAAAAAAAAAAAAAAAA van mijn zoon toen die nog een peutertje wasen nog wel ouder ook zijn favo houding was overdwars over mijn borst liggen thanks voor de link
Meiden ik lees nog steeds mee maar kan het echt niet bijhouden. Ben nu op blz 70. Ik heb wel heel veel aan jullie. Schrik nu net van de inflacol verhalen. Hier net een nieuw potje gehaald, durfde niet te stoppen maar sinds ik het gebruik kan onze kleine meid ook bijna niet poepen. Zou her echt door de inflacol kunnen komen? Cinababy kan je dat ook gewoon bij de kruidvat krijgen? Dan ruil ik de inflacol om. Heb ook een dr brown fles besteld, las hierover ook positieve verhalen. Nou ik ga weer even verder met lezen.
Geen idee of het door de infacol komt maar ook Gwen heeft vaak moeite met poepen. Ik ga ook maar eens overwegen om over te stappen naar iets anders tegen de krampjes
Afgelopen nacht de eerste nacht alleen met de kleine is goed gegaan, nou de tweede en morgen is het mannetje weer thuis.
Net lekker met Ninthe en onze hond een heel eind gelopen. Ninthe zat lekker in de draagdoek hihi... Heerlijk weer eens! Pris; waarom zou een zh-speen beter zijn dan? Gewoon interesse hoor! (heb je antwoord al gelezen ) Bultjes; Fenne heeft dat ook. Ninthe niet. Ik smeer er speciale vaseline op, op advies van cb. Ninthe en doorslapen; ik heb het aan de 2ling mama's gevraagd en die maakte de twins altijd tegelijk wakker dan voor de fles. Omdat het anders geen doen is... dus jah ik doe dit dan ook maar! Yup; knappe kerel dus! Wat raar dat hij al 5 voedingen zou moeten / moeten kunnen. Mijn meiden zijn ruim n week ouder en zitten ook echt op 6 hoor. Soms n dag 5 ligt eraan hoe ze de nacht uitkomen... sefanja; Das ook raar dat ze niet ff melden dat het een gewoon huis is EN leeg staat nu..! Ninthe en Fenne slapen de nachten boven(duh hihi) in hun eigen bedjes... of ze moeten echt na 5x speen erin nog huilen dan in ons bed maar komt laatste dagen weinig voor nog. En overdag leg ik ze om en om / of samen ook 1x boven neer. Liggen ze toch net wat rustiger/ slapen er langer. CB wilde dat ik ze steeds boven neer leg, maar ik vind dat geen fijn gevoel. Dus daarom dit zo. En dat lijkt wel te werken! Ook wilde hun dat ik ze de hele dag in doe bakeren (en dus in bedje) maar ik vnd ook dat ze wat vrijheid met armpjes moeten mogen hebben! Jij had een boek over slapen? Heb je er wat aan? Lijkt mij ook wel handig/leuk om in te lezen. Hoe heet het? Edit: heb het al Ludora; Als ik 2 ninthetjes zou hebben zou het ook wel erg makkelijk zijn Ninthe is heel tevreden en rustig. Maar ook serieuzer. Fenne is echt een hele pittige tante die het zichtzelf soms erg moeilijk maakt hihi. Maar lacht al wel flink! Echt 2 aparte karaktertjes, erg leuk! Het zal denk ik dus altijd wel zo blijven dat Fenne meer aandacht vraagt.. Ik denk indd dat alle baby's wel even op de dag een huilmomentje hebben dat ze het ff kwijt moeten. Alhoewel nu ik het typ... heeft Ninthe dit niet echt.. Ik hoor trouwens ook geen verschil in huiltjes allee maar NEH! Jeetje wat kun je er pas laat terrecht zeg, is er geen andere? Dribbel wat heerlijk dat je mannetje het zo goed doet, eindelijk vollop genieten en rust! Geniet ervan! Nou he he, ik ben bij. Elke keer kwam er weer n pagina bij haha!
Uiteindelijk begreep ik dat het wel een uurtje kon duren, dus heb haar wel iets aangeboden (ze wilde wel koffie). Maar goed, achteraf duurde het korter. Enerzijds omdat zij ook wist dat ik naar de gehoortest moest (geslaagd!) en anderzijds omdat ze onderdelen oversloeg (vragenlijst bijvoorbeeld) omdat Nora onze tweede is...
Oe, jij bent pas echt een goede gastvrouw! Ha ha, bij mij kreeg ze niets lekkers erbij hoor, ik denk daar gewoon niet aan, echt niet, saai he van mij...
Zo, bijgelezen! Pff.. whaha Alleen weet ik niet meer waar op te reageren, het was zoveel... Hier: Medicijnen slaan volgens mij aan voor Noah (Nexium voor reflux) > hij is meer ontspannen en meer rustmomenten tussendoor. Ook minder de hik en loopt niet meer zo te slikken na voeding. Alleen heeft hij ook last van bijwerkingen: Niet/weinig poepen. Vanmiddag na 2 dagen geen poepluier een flinke diarree-aanval gehad. Je kunt er ook zo weinig aan doen he, qua voeding. (ik bedoel, ik eet een extra kiwi ofzo als ik zelf niet naar wc kan, maar voor kindje kun je niets geven) Vervelend dus. Morgen even overleggen met CB Morgen ook weer wegen voor hem, denk dat hij wel 10 pond is. (de luiers worden ook wat te klein, erg jammer want heb nog heel veel van Kruidvat haha door die actie. Ach, voor volgende kindje) Ik ga Noah medicijnen geven en voeden. En dan naar bed! Trusten iedereen