De mei 2012 mama's kletsen verder!

Discussie in 'De mama's' gestart door bezigbijtje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mooie foto's hoor dames

2. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @yupgup, moet je altijd zien. Als paps er is is er niks aan de hand.

Etosbox stelt niks voor dus.

3. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @yupgup en nijn, mooie foto's. Ik hou van babyspam ;)

@yupgup, nu nog geel? Vind je dat zelf ook. Ben benieuwd wat de uitslag is.

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    zo, kan nu effe wat uitgebreider reageren dan mooie foto's dames ;) Had even mijn jarige pa aan de lijn... is soms wat lastig te volgen als ie praat:cool:

Maar echt leuk om die ukkies te zien genieten!!! En niet te vergeten, de ouders ook! Ik zou echt wel 2x per dag willen douchen met Fabiënne :D

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ik wil ook douchefoto´s hebben, maar mijn vriend durft kaylee niet nat en droog-blootje aan te pakken, ik doe haar ook wassen en aankleden. Dus helaas.

Euhm ik heb davitamon K en D, nee nog niet in ochtend gedaan, zal dat morgen eens proberen.

euhm vergeetachtig, nou ja noem me maar verstrooide piet, lijkt alleen maar erger te worden, kan haast bij mijn oma in huis gaan wonen. Het is gewoon niet leuk meer.

de etos doos moet je daar iets voor invullen of wordt dat automatisch gedaan.

slecht nieuws van manager, tsja wat kan ik ermee doen, ben al ivm conflict met abva bezig, nemen dit meteen erin mee, maar denk dat ik mooi aan korste eind trek.

En een andere baan, met mijn oude uitgebreide spw diploma kom ik tegenwoordig niet ver mee. Ik heb de uitgebreide spw nog gedaan met alle doelgroepen, nu is het zo dat als je voor 1 specifiek doelgroep gekozen hebt je ook alleen maar daarmee verder kunt. En ik wil schooltijden hebben, en die vind je nergens meer, ja thuis achter de webcam.

En verder ik ben dooooooooodmoe, maar durf niet te slapen, want stel dat Kaylee wakker wordt dan ben ik net in slaap en dan ben ik alleen maar moeier.

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Pat, wat niet leuk van je locatiemedewerker... Daar zit je ook niet op te wachten.
    Laat je Kaylee ook tussen het voeden door boeren? Dat helpt hier nl wel! Reflux weet ik niet.

@Sefanja, wauw, idd veel kennis en een mooie jonge leeftijd ;)

@Yupgup, sneu voor je mannetje met zijn bloedafname :(

geheugen; ik heb het hier eindelijk weer een beetje terug! Heb mijn hele zwangerschap echt gevochten tegen dementie, nu gaat dat gelukkig weer beter!!

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Pff hier de hele dag al een onrustige jongen maar nu toch wel t toppunt hij blijft maar krijsen.. Heb geloof ik alles al geprobeerd, luier, aan de borst leggen, flesje, boertje maar hij blijft schreeuwen...
    Pff moet even van me afschrijven ben een beetje gefrustreerd hij is hele dagen wakker nu de hele avond al aan t krijsen, ben alleen thuis en echt dood moe... Hij vreet overdag al m'n energie op en snachts gaat t redelijk ging beter vorige week maar nu weer om de 3u goed mag niet klagen maar vind t wel heel vermoeiend.. Ben blij als man thuis komt, de wedstrijd is ook weet niks dus die zal ook niet gezellig zijn straks...

8. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik vind dat kriebelen:D, hij bijt gelukkig dan ook niet hard (uitzondering daargelaten:$)

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Sterkte meis.... word je echt kapot van he, pffft... Gelijk aan je man overdragen straks!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    balen Essie :( idd straks overdragen aan je kerel! Kun jij je weer even opladen!

@Tinie, het kriebelt idd ook! Alleen op mijn pink op de nagel vind ik het niet zo prettig ;)

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Tanks nijn en yup!
    Yup jij weet er alles van, Thomas was ook zo onrustig toch?
    Hij is nu even stil ligt bij me maar wel wakker.. Ga zo maar naar boven mocht ie in slaap vallen kan hij gelijk z'n bed in, en ik ook Pff... En anders is hij zo idd voor papa...

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Bedankt voor links van johannesbroodpitmeel
    Ja zou het kunnen gebruiken voor ontlasting zei de kinderarts (cbarts)
    Ik zei dat ik daar tegenstrijdige verhalen over had gehoord. Zij zei dat het of goed of niet goed kan gaan. Dus vastere ontlasting (heeft nu niet eens poepluiers) of dunner.
    Weet nu niet zo goed wat verstandig is. Maar medicijnen lijken goed te werken en vind het zonde om er mee te stoppen maar het is niet bedoeling dat hij helemaal geen poepluiers meer heeft natuurlijk

Pff hij is hele avond al aan het huilen/drinken. Vermoeiend.
    Ligt nu te krijsen op arm van man, zal hem maar snel overpakken en weer voeden (alweer)

Trusten

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Tuurlijk! Je kan het hoor!

En laat het huishouden anders een beetje hangen voor 't weekend als jullie met zijn tweeen zijn (of misschien iemand anders die af en toe iets voor je huishouden kan doen), want jij moet nog wel rustig aan doen met je lichaam he...

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Heb geen aanvullende verzekering, alleen basis. Wilde eind 2011 wel aanvullende verzekering toevoegen, dacht op een gegeven moment ook dat ik het al geregeld had, maar kwam er begin 2012 achter dat ik dit toch nog niet geregeld had. Lekker suf (zwangerschapsdementie?). En toen kon het natuurlijk niet meer...

Maar goed, achteraf bleek dat ik dan aanvulling 'gezinnen' had moeten kiezen en die premie is circa 40 euro per maand :)$). Dus dan is deze nota voor de eigen bijdrage kraamzorg toch voordeliger uiteindelijk....

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kolf 's ochtends tegelijk met voeden, Mika krijgt de ene borst en ik kolf de ander...

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daar heeft Mika ook wel eens last van, maar dan kleed ik hem gewoon om. Hij wordt zo wakker van verschonen dat hij niet meer gaat slapen. Bedje ligt een flanellen luier onder zijn kontje die ik zo kan verschonen!

17. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof

Ik zal m'n best doen om het evengoed rustig aan te doen, al is dat lastig omdat ik nu toch elke dag wel de vloer goed schoongemaakt wil hebben. Maar manlief heeft morgen gelukkig een halve dag omdat ik s' middags met Devin naar het ziekenhuis moet en we geen oppas hebben voor de andere mannen. (terwijl het net hun slaapuurtje dan is) dus dan kan hij morgenmiddag wel de vloer schoon maken.

( wil de vloer goed schoonhebben, omdat Owen door het huis kruipt en Devin veel buiten speelt en hij vaak naar binnen kom stormen alleen of met z'n vriendjes. terwijl ze dan net in zand of in de speeltuin hebben gespeelt)

18. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat heb je wel gedaan ;)
    Baby's vergeten niet snel. Het is dus eigenlijk een teken van honger. En elke baby zal de eerste weken zoeken naar de borst, ook een flesgevoede baby...

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Even iets heel anders hoor, maar wat een *** wedstrijd:(
    valt me nog mee hoe manlief reageerde, maar denk dat dat komt omdat NL nog 1 doelpunt heeft gemaakt.

heb trouwens nog prachtige foto's zien voorbij komen.

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, Mika kreunde echt keihard in zijn slaap, zelfs mijn vriend werd er wakker van.
    Nu met zantac en buikslapen heb ik geen herriemakend kind meer!

Deel Deze Pagina