@laydtijger, zwaar zeg twee kleintjes waarvan de ene ziek. Beterschap en sterkte hopelijk kun je je redden todat je man thuis is. @Miffy, ik kolf tussen de 150 en 200+ het hangt af van hoeveel tijd ik ervoor neem. Als ik dus snel kolf dan zit ik op 150 dat is ook wat hij nu per keer drinkt. @Minkie, ja best een gedoe fulltime kolven maar ben trots dat hij zo goed groeit op mijn melk Ik had het liever anders gezien maar nu maar zo. Maar het is soms wel zwaar want dan heeft hij lekker zijn fles op en moet ik nog gaan kolven en alles opruimen. En het heeft wel extra werk en uitkoken enz. Waarom kolf jij eigenlijk fulltime? Ik geef hem af en toe wel de borst en dat is trouwens wel heel goed voor de productie
Het gaat sneller dan je denkt. Ik zou toch proberen aan te leggen al is het maar even of te kolfen? Ik merk dat ik nu wel langer zonder kolfen kan maar als het te lang duurt heb ik gelijk harde schijven. Tot nu toe red ik het met 6 uur zonder lekken of harde schijven. Maar de productie neemt wel snel af als ik niet om de 3/4 uur kolf.
Ik zou Cinababy aanraden. Bij H. werkt het goed en het fijnste (vind ik) is dat het ook natuurlijk is. Geen onnodige rare stoffen erin - en voor je kindje vind ik dat erg belangrijk!
ooh mijn god, dit word veel reageren zag ik al wel (of nou ja iig veel terug lezen ) en ja hoor... pagina 13 begin ik... Vmb; het is indd maaginhoud. Maar zolang ze er geen last van hebben is er geen verdere actie nodig. NL; nou dat is gewoon om te schamen weer geweest he. (oke ik ben nu bij bericht 1172 even voor mezelf want vriendlief wil boodschappen gaan doen hihi) fOrever; hier word het echt afgeraden van alle kanten om thermometer in kontje van kindje te stoppen. Kan juist weer voor andere prolemen zorgen. Douchefoto's: wat zijn ze mooi! Ik spam er dadelijk ook 2 van papa met de meiden. Heb toestemming hihi Sefanja; ik zoek me suf naar een stukje waar je op mij reageerde hihi, dat had ik via tel gister avond nog gelezen. Ga straks ff verder opzoek! Beantwoorden zal ik het draaien; hier gebeurd het ook wel eens, maar dan meer omdat ze "boos" of ongeduldig zijn hihi. draagdoek; wij gaan dadelijk er een kopen en de gehuurde terug brengen! marlinda; volgens mij is 90+3 max dan. essieee; ken je t boek oei ik groei niet? ik vind het ideaal... al is t ruim genomen en bij eljk kind anders. bericht 1275 ben ik, we gaan nu naar zh. Verder alles bijgelezen maar geen tijd om te reageren Ik ga nu weer mee reageren hoor Mistte jullie onderhand zo hele dag zonder reageren hahaa
Vanmiddag de Etos babybox opgehaald. Er zat bij mij: *Een stapel tijdschriften in, waarvan 1 met nijntje-sokjes *2 pyjama papjes *Zakje Nestlé opvolgmelk *2 pampers grotere maat *Doosje oorstokjes van Etos *Potje sudocrème *Nestlé fruithapje *Monster shampoo voor slap/uitvallend haar D) Dat was het geloof ik.. Die tijdschriften ga ik denk ik maar 's nachts tijdens de voedingen lezen . Verder... volgens mij heb ik vandaag een regeldagje of heeft het iets met de 5 weken te maken. Herwin blijft maar vaak/snel komen en huilt meer nadat ik 'm in de wieg heb gelegd. Ook drinkt hij onrustiger. Ik weet wel, ik heb nooit veel te klagen gehad, maar dit is wel vermoeiend..
Niet helemaal mee eens, er zit alcohol in... (toch gebruiken wij het ook). Pfffftt, komt vriend net thuis, slaapt thomas net... Wel weer op mijn borst maarja... Kan/durf hem nu moeilijk overdragen
bb : hier vanmiddag nog bij cb verteld en was prima dat ik dat deed als dat hielp... verder heeft ze er niks van gezegd toen ik vroeg of het schade kon toe brengen... en ik heb ook een thermometer met flexibele meet kant.. anders snap ik idd dat je er schade mee kunt aan richten(is allemaal niet boos bedoelt ) liefs !
ja gevonden sefanja haha... komen de reacties! Ja, Ninthe zit nog in maatje 50 zeker met broekjes. Truitjes ook al wel 50/56. Fenne zit in 50/56 of al helemaal 56 met shirtjes. Ze heeft daar helemaal naar zitten kijken. Echt de hele tijd onder de fles zitten observeren. En ik kan me daar wel in vinden, ik had dat idee zelf namelijk ook. Ja hoor ik wil de tips wel delen hoor. Fenne drinkt dus erg snel en kan de hoeveelheid niet aan. Als ze 3 slokken genomen heeft moet ik de speen er een mini stukje uittrekken zodat ze even de melk in haar mondje kan verwerken (dooslikken) Daarna weer terug. Ik merk alleen wel dat dit haar vermoeid. Ze laat soms een beetje van de fles staan nu. samen de fles geven; Als ik beneden ben leg ik ze beide aan 1 zeide van mij neer op de bank. Met kussen onder hoofdje zodat ze ies schuin liggen. Dan allebei met een hand de fles erin Op bed leg ik ze naast elkaar en ga ik er aan een kant naast liggen en geef ik ze zo ieder met een hand de fles. Gaat prima Met mij gaat alles naar mij idee super goed, ik heb me lange tijd niet meer zo gevoeld. Gn zag en vond dat ook. de wond is heel mooi zei ze en mag alles weer oppakken. Ook lekker dus sporten en licht afvallen.. Ga maandag starten. Nee niet vaak last van gehad, ja als klein meisje. Maar dat is lang,lang geleden! hoe is jou dag vandaag gegaan?
ja dat is echt raar hier laat kimberley net een scheet !!! net een volwassene hahah uuh het begint hier te stinken
nog ff spammen: Mijn prinsesje in slaap... en Ninthe die haar flesje even zelf vast houdt hahaha... we waren aan het dollen dat ze dat moesten kunnen al en ineens deed ze t ook nog echt hihi...
Klopt, is bij homeopatische druppels altijd zo. Maar qua invloed is dat verwaarloosbaar hoor. Dat is een verdunning van 1 op zoveel - procentueel haast niks. Dat doe ik dan liever dan iets met allelei chemische troep. Maar goed, ieder daarin zn eigen mening...
Haha ik klaagde altijd tegen mijn man als die dat deed, maar nu heb ik er indd hier ook 2 bij waar ik tegen kan klagen... ze kunnen dr wat van en dan soms nog zo lekker dr bij kreunen of beentjes optrekken
Gelukkig dat het vandaag weer beter gaat! Ik heb de medela freestyle (dubbelzijdig electrisch) Wel duur, maar je kunt hem voor vrijwel hetzelfde bedrag weer doorverkopen op marktplaats straks. Ben er erg blij mee, het kolven duurt zo ook maar ongeveer 12 minuutjes.
Klopt, het is gewoon veel extra werk. Ook dat opruimen steeds inderdaad.. Ik heb ingetrokken tepels, dus aanhappen was sowieso al een hele klus. Met tepelhoedje ging het wel, maar had al gauw allemaal wondjes op mijn tepels. Toen begonnen met kolven om het wat rust te geven, maar daarna dronk ze steeds zo onrustig en slecht aan de borst, dat ik maar ben blijven kolven om haar via een flesje nog bv aan te bieden. Inmiddels kolf ik eigenlijk alleen nog maar. Ik merkte wel dat wanneer je eerst had aangelegd en een uur later ging kolven ofzo, dat dat ineens tot megaproductie leidde Zo zie je maar, baby aan de borst werkt eigenlijk het allerbeste. Het gaat nu nog prima, het kolven, en ik ben heel blij dat ik op die manier toch bv aan Aniek kan geven.
Ok alleen ladytijger met zieke Bram is me een beetje bijgebleven. Beterschap!! Essie en yup sterkte ook Bij osteopaat geweest. De dunne darm is wat gespannen en ook zijn maagje. Zijn nek en hoofdje geven ook spanning. Ik heb oefeningen meegekregen en niet over 2 weken terug. Vanaf die tijd wel een krijsend mannetje helaas... En idd essie en yup ik huil inderdaad soms ook mee hoor. T breekt gewoon helemaal op. Koppijn.... Pfff... Wat dat betreft ineens 'blij' dat ik geen bv geef. Ik kan er flinke pijnstilling in gooien bij mezelf...
Hoi meiden,even een berichtje van mij Alles goed hier Ik zag mooie foto`s voorbij komen,prachtig! Morgen of zaterdag kom ik bijkletsen,liefs voor jullie allemaal
kaylee krijste net, geef haar een avent speen die in de baby dump doos zat en Ze pakt m. Jeetje, alleen mijn zoon die gaat haar weer lopen wakker maken fijn bedankt en weer krijsen
Dank voor de aanvulling! Kijk morgen nog even aan wat Nora doet, en als ze weer krampen heeft, ga ik wat in huis halen. 't Lijkt er wel erg op dat ze 40 minuten na een voeding gaat gillen... - Cinababy (rustgevend?) - Infacol (lucht bundelen) - Sab simplex, uit Duitsland, lijkt op Infacol (lucht bundelen) En probiotica: - ABC Dolphius - Orthoxxx? Start (soms door osteopaten aangeraden)