Ja zit ik over te denken, maar ze zijn 50euro... en dat vind ik zoveel geld... weet ook niet of die dingen makkelijk vekopen op mp.
echt waar best prijzig inderdaad maar ja als je kindjes er baat bij hebben is dat het wel waard natuurlijk
hoezo er zit een boers dwars, ninthe lag al een tijdjhe naast me slapen opeens hysterish huilen ik pak der op, ze laat een boer en wat melk eruit en ze valt weer in slaap lekker ding is het ook
bb tampons mogen wel (al raden ze het de eerste keer af), maar mijn ervaring is dat alles erlangs loopt... (Of zo voelt het iig) Verder wel gelezen, maar zit op tel, krijgen zo visite...
Have fun Dribbel!! BB ik vond een 2de (met 1 kind) ook zo duur. Dus ik dacht die snuggleme voor 19,95, is te doen. Maar ja heeft weinig nu als de handjes er gewoon uit gewurmt kunnen worden. Als is het ook wel even bezigheidstherapie Lars heeft het snel warm merk ik. Heeft ie niet van mij Miffy, ja wat eruit moet moet eruit he
Nee K. is mn oudste A doe ik lekker in de tummy tub. Maar alleen douchen is idd niet zo moeilijk: warme handdoek of wikkeldoek klaarleggen op aankleedkussen of wipstoel, samen douchen, baby in wikkeldoek, zelf verder douchen, iets van een badjas aan, baby afdrogen en aankleden, zelf aankleden. Ik deed bij K. toen ie heel klein was dan eerst nog de wikkeldoek voorverwarmen met een kruik, maar ja het was toen winter en het vroor buiten. Nu zou ik dat niet zo nodig vinden. Edit: oh ik zie dat al meerderen hetzelfde zeiden. Sorry spuit 11 Ik heb mn draagdoek tijdens mn zwangerschap verkocht omdat ik het een onding vond Tenminste, mn oudste vond het als baby vreselijk dus ik heb m amper gebruikt. En ik vond het knopen niet fijn, had altijd het idee dat ie steeds losser ging zitten ofzo, was erg onzeker om ermee naar buiten te gaan. Nu wel een beetje spijt van dat ik m verkocht heb, is inderdaad denk ik de enige optie! Bedankt voor het meedenken Misschien dat ik eens naar een buikdrager ga kijken. Volgens mij worden tampons afgeraden ivm infectiegevaar, maar ik weet niet tot hoe lang dan. Ik vond ze na mn eerste bevalling niet meer lekker zitten (alsof ze eruit schuiven ofzo, vooral als je moet hoesten of niezen), dus heb nog een hele tijd maandverband gebruikt (bah!). Hier nog geen teken van ongi, A. is nu 6w1d. Mannen: ja hier het zelfde verhaal. "jij bent toch de hele dag thuis, ik werk!". Mijn antwoord is altijd: Ja alsof ik de hele dag niks zit te doen. Zullen we een dagje ruilen? Als hij een half uurtje chaos meemaakt dan rent ie gillend weg en dan heeft ie voor 10 minuten wel weer respect voor alles wat ik doe. Maar dat is ie dan ook weer snel vergeten en bij de volgende discussie zegt ie weer gewoon hetzelfde Hij verzucht ook altijd dat zijn moeder het vroeger toch ook alleen deed en daar nooit over zeurde. Nou je maakt mij niet wijs dat ze daar nooit over klaagde hoor! BB: Geboren 04-05-2012 3885 gram en ongeveer 51 cm CB 29-05-2012 4540 gram en 54,2 cm Dat van de banner vind ik ook irritant ja, zou het ook liever in weken zien.
Even juichmomentje! Veel eerder dan verwacht heb ik heeft Aniek voor het eerst doorgeslapen! 23 uur laatste voeding, ze werd pas om 7 uur weer wakker (en ik dus ook)!! Zoo, dat had ik wel even nodig zeg.. Zal vast een eenmalige actie zijn, maar dat geeft niet @Mannen, sinds hij een papadag heeft en daarbij ook wat in het huishouden moet doen (weekboodschappen en douche schoonmaken en koken) begrijpt hij prima dat ik echt niet de hele dag zit te niksen En weet hij ook dat het prettig is als de ander dan 's avonds zich om de kids bekommert. Beetje begrip is wel fijn! @BB, wat een gave speelgoedkist heb je gekregen!! Die inbakerdoeken lopen trouwens heel goed op mp. Verkopen moet denk ik niet zo'n probleem zijn. Had bij Joas de puckababy van mp gehaald, en ook weer binnen een dag verkocht. @daro, boodschappen met 2 kids. ik gebruik de draagzak voor Aniek en Joas in de winkelwagen. Misschien toch weer iets aanschaffen? Want K laten lopen zal inderdaad niet zo'n succes zijn.. @BB, leuk idee! Lengte en gewicht bij geboorte: 48 cm en 3620 gram. Op 13-6: 52 cm en 4298 gram.
zooo even heerlijk gedouched met ninthe nu nog even broodje eten, dan ninthe flesje geven en dan gaan we straks op pad!! we gaan richting hoogkarspel, dat is vanaf hier anderhalf uur rijden word de eerste keer met ninthe, en we gaan vanavond pas weer terug ik vind het wel een beetje spannend zo een groot stuk rijden en zolang van huis af zijn, maar moet goed komen we zullen het toch vaker moeten doen richting purmerend (mijn ouders)
Daro ja is idd de eerste keer dat me Man weer moet werken maar tot nu toe lekker na t flessen geslapen hihi!! Thnx Bb 21-05-2012 gewicht 3720 49cm en bij cb is dinsdag! Bb mooie kist en je laat het zo makkelijk lijken flessen van je twins! Hihi Ongi hier nu wel het gevoel al kan dat? Ben net 4 weken geleden bevallen!? Tampons geen idee vroeg ik me ook al af! Douchen ik douche ook alleen met beau en idd zoals de meeste omschrijven! Daro misschien is de minimonkey wat voor jou!? Ik vind m ideaal! Verder heeft beau vannacht vanaf 3 tot half 5 mama wakker gehouden door krampjes en toen zijn we samen op de bank in slaap gevallen en om half 8 weer wakker voor fles VRAAG: Tot wanneer houden krampjes ong aan? En beau probeert de hele dag te persen terwijl hij gister nog een goede luier had?vwat kan datzijn?? Liefssss
tampons: volgens mijn vk mag dat gewoon weer als je ongesteld bent alleen tijdens het vloeien na de bevalling mag het niet ivm infectiegevaar alleen veel vrouwen vinden het de eerste keer spannend/eng om weer tampons te gebruiken
Tot 6 weken schijnen de krampjes erger te worden en daarna worden ze steeds minder. Over het algemeen kan het tot zo,n 3 maanden duren helaas
Zolang nog pfff arme kinderen!!! Vin het zo zielig voor ze!! Over inbakeren ik heb de puckababy piep maar beau vind het inbakeren in een hydrofiel toch ook heel lekker!! Liefss
Ik hoop ook dat gwen er snel vanaf is. Maar met 3 maanden oud zijn de darmen pas vol groeit vandaar dat dan de krampjes dan zeker einde verhaal zijn.
Zo hehe, heb ff tijd. Man heeft een grote doos aardbeien gehaald als excuses HEEEERLIJK. Meiden ik had er zelf ook op kunnen komen als ik een beetje nadacht maar goed.(beetje dommig tegenwoordig) Maar bedankt voor de tips voor douchen met je beeb. Kaylee 17-05-2012, 3550gr en 51cm (ziekenhuis) dag later thuis 53,5cm Denk dat je de laatste moet nemen 15juni 55,5cm en 4740gr. Volgens mij is mijn meisje de dikste en grootste hier gezien haar weekleeftijd. euhm, net vit D aquasim gehaald, helaas is dat niet voor vit k, heb nl het idee dat het krijsen daardoor komt in avond, alhoewel, gisteren heb ik het niet gegeven, mmmmms. Is wel sneller stil te krijgen als je wat anders doen, alleen is van korte duur. Tampons, hoef ik al neit meer in te doen sinds de bevalling van mijn zoon, het loopt er langs en zit totaal niet lekker, zwemmen hoef ik al helemaal niet te doen, zelfs in het water zie je het paar keer mee gemaakt, kon wel door de grond heen zakken en wist niet hoe snel ik eruit moest. Elke keer een andere geprobeerd, maar helaas, tis te ruim van binnen.
Jolanda succes vandaag! Ik vond t ook heel erg dat man ging werken. Soms nog hoor. T lukt wel alleen, maar ik wil met z'n 3tjes zijn... Pat, kwa lengte gaat kaylee voor, maar Lars is nu 3 weken en 3 dagen en weegt 4880! Dikzakkie
hihi ik vond het heeeeeeeeerlijk dat mijn vent weer ging werken Eest alleen de nachten, en vanaf de komende week de dag, dat vind ik fijner aangezien ze in avond erg aan het spoken is.
Ik vond het ook heerlijk dat ie weer ging werken Hij had de hele kraamweek vrij en na 2 dagen zei ik al tegen hem dat ie misschien toch beter zou kunnen gaan werken..