Nee, (nog) niet. Bij Jop zag ik destijds haartjes in zijn wiegje. Hij werd dus helemaal kaal. Geboren met zwarte haartjes, aan t einde van mijn verlof helemaal kaal. Toen kwamen heeeeeeeeeel langzaam de wit blonde haartjes. Maar de Grote Kale Periode duurde best lang. Met zijn 2e verjaardag voor t eerst naar de kapper.... Nu hoop ik dat Nora donker blijft en niet kaal wordt, dus ik check steeds het wiegje. Haha. We zullen zien....
Klinkt goed! Vergeet niet dat veel ouders na een dagje thuis soms zeggen: ah, lekker, morgen weer naar kantoor, kan ik weer een beetje bijkomen... Ik bedoel, veel mensen onderschatten de zwaarte van 'lekker thuis aanklooien met je babietje'. Dus inderdaad, kindjes krijg je samen, dus samen zorgen. Maar fijn dat jullie t al besproken hebben!
Is toch heel normaal? Vloeibare gele shit, regelmatig op de rug. Is goed hoor! Ook heel fijn als je met de wandelwagentje in de stad bent ofzo
Vind het helemaal niet fijn dat me man aan het werk is! Pff hij nam idd ook niet veel zorg over daar niet voor maar hou ervan om tegen iemand aan te kletsen!! (ben een echte prater) Mijn man doet idd ook niet veel geen luiers als ik het vraag savonds de fles maar verder eigenlijk niet veel! Badderen doe ik meerendeels alleen hij douched wel met hem maar als ik met hem Douche doe ik ook alles alleen maar hij niet hoor! Maarja ik doe het met liefde hoor niet om te klagen maar tis idd wel zo je ben samen ouder! Liefss
Heb veel goeds gelezen over orthiflor start. Helpt voor een goede darmflora. Infacol is volgens mij meer voor kramp ten gevolge van lucht. Niet voor kramp ten gevolge van verstopping. Misschien kan je er nog wat mee...
T went wel hoor Jolanda. Ik miste mijn man ook voornamelijk voor het samen zijn, de zorg neem ik graag op me. Maar het went hoor. Alhoewel ik vandaag ook wel weer zou willen dat ie thuis was!! Lars is enorm aan t spoken!!
Ik vind t ook gezelliger als hij thuis is lekker met z'n 3en aanklungelen. Maar dat is ook voornamelijk voor de gezelligheid. Nu ben ik lekker met mezelf aan t klungelen Sem is bij papa beneden ik heb m'n haar in de verf en blijf bewust even boven om te relaxen. Vanmorgen met z'n 3en naar de intratuin gelopen spullen voor de visjes, poesjes en hond gehaald. Zometeen als ik m'n haar uit mag spoelen neem ik Sem mee onder de douche gelijk weer even wat foto's maken. Vorige keer was k nog 20kilo zwaarder dus ben niet echt blij met die foto.. Doen jullie nog aan vaderdag? Nog iets leuks gekocht voor de papa?
Kraampjes: duren wel tot drie maanden, als je pech hebt langer. Heeft niet per se te maken met wanneer gepoept is, maar gewoon met de darmen die na elke voeding bezig zijn om het te verwerken.... Mannen: ik lees nog meer verhalen over mannen die zich drukken voor de zorg of dingen oprecht niet zien. Gewoon bespreken hoor, t is 2012 en verzorging is ook min of meer werken. Zeker nu in t begin als je om de drie uur voedt!!! Lang leve de pappadag, dat geeft inderdaad inzicht... Daro: ik dacht dat jij een duowagen had? Hier hangen we soms de kidsit aan de wagen, vind Jop wel leuk. Maar moet zeggen dat we toen met zijn vieren waren, alleen met de kids moet ik nog doen... Ik denk Jop handje geven of gewoon meelopen en dat hij dat mandje sleept (die sleept hij heel vaak, toen hij nog in de wagen zat). En ik laat hem altijd de dingen in het sleepmandje gooien of in de boodschappenwagen. Kan ie lekker helpen... Yupgup: pittig in t ziekenhuis! Hoop dat jullie baat hebben bij het boek. Heb het hier wel eens te leen gekregen van cb, daar ligt het ook. Bb: toffe kist! Verder weet ik t efe niet meer...
Ja het zal idd vanzelf wennen haha!! Vaderdag tja me man had net voor de geboorte van beau een aquarium erbij gekocht van 120 liter en die heeft hij in de afgelopen 4 weken gevuld enz dus zijn aardig wat centjes ingegaan ( en dan nog het lek gesprongen aquarium waar hij ondertussen ook weer een nieuwe voor gekocht heeft!) dus zegt hij dat hij dat als vaderdag kado ziet! Ook best! Ik zou wel ontbijt willen maken maar hij eer niet sochtends dus zet ik een kop koffie uit Naam van beau morgenochten haha! Liefsss
Ooja wie gebruikte nou abc dophilus ( weet niet fnik t goed schrijf) maar wat is je ervaring? Waard om te kopen of niet?? Liefsss
Hier wel haaruitval,helaas! Ben erg benieuwd of hij daarna donker blijft of licht (ander 2 kindjes veel lichter,hetzelfde verhaal als bij jou klusser). En ik hoop ook dat ons mannetje donker blijft
Ik ben weer een beetje bij,niet alles terug gelezen.Het was zoveel Hier alles goed,met ons mannetje gaat het beter,hij lijkt goed te reageren op mijn hypo allergene dieet! Gister wel erg onrustig geweest,buikpijn enz.Andere mannetje was ziek en dan is het best even heel druk Nu gaat het weer goed hier,heb ik mooi even te tijd om te internetten
@Miekr, geweldige foto van je mannetjes. @Menstruatie, ik verwacht het ook steeds heb al een aantal dagen vage krampen. Maar ik weet niet hoe het zit als je bv geeft? @Yupgup, heftig zeg met Thomas. Hoe is het nu? Hopelijk zijn zijn waarder straks goed. Dat boek heeft het CB vaak ook te leen. Een vriendin van mij had er veel baat bij. @Knip open, was hier ook het geval en die is netjes dicht/geheeld. @Spokende/onrustige kindjes, sterkte we weten allemaal denk ik nu wel hoe slopend het is. @Klusser, ik geef de sab simplex niet bij elke voeding. In ieder geval wel 1x per dag. Ik merk sindsdien (3e week nu) dat het beter gaat qua krampen.
Hier hebben we deze week een goede week. Het lijkt wel een een ander kind. Geen uren van huilen en gekrijs gehad. Hij slaapt netjes de nachten en overdag langer dan zijn gebruikelijke hazeslaapjes. Het lachen heeft hij volop ontdekt en trakteert ons steeds op zijn geweldige lach Heerlijk zo ik hoop dat het zo blijft.
Bb wat een leuk cadeau! Elin: geboorte 3 mei 45cm en 2850gram laatste x 14 juni 51,6cm en 3640gram Tampons: laatst op google gelezen dat wond genezen is met 6a8 weken en dat je dan pas weer tampons mag gebruiken. Ik ben al de hele week flink ongi (met5,5week) vloeien was al wel gestopt dus het zou wel mogen al denk ik, maar hou toch voorzichtig de 8 weken aan. Had het gister nog aan de vk willen vragen maar helemaal vergeten
Ti's rustig hier!! Sem heeft vanmiddag 2u op z'n buik in de box geslapen en nu valt hij weer bijna in slaap, hopelijk zet t door en gaat hij even slapen, dan doet mama ook evn de oogjes dicht
Meiden in de club staat het gewichten lijstje! Ik heb hem ingevuld, pff was nog flink wat werk hihi. Ik zou dus graag nog geboorte lengte horen van jullie en de gewichten+lengte van laatste keer cb!!!!