Ik weet nog niet echt of het nu ongi is... het moet dan iig nog doorzetten Maar ik had al ruim 2 weken alleen nog wat geelzig/bruinzig afscheiding minimaal in inlegkruisje. Vanmorgen en 1x net met afvegen echt een veeg rood. Dus lijkt me wel dat het ongi gaat worden... Ik heb ff verlos afdeling gebeld en het mag gewoon. (ik zei dat ik 6weken na bevallen met ks zat) Dus dan weten we dat ook weer
Ik zat straks met de lijst maken eens te kijken he, er zijn dr best veel waar we niks meer van horen... Jammer Hoe zou het met ze gaan? Al heeeel lang niet meer: Draak, Nyncke, 77wonder2, viev, queenmeisje, elmo83, kassie, olaa, doetie, jazzlyn Hierover twijfel ik: Miranka, almah, skaya,
Geboorte 16-5-12: 4365 gram, 56 cm 13-6-12: 4685 gram, 56 cm Elmo heeft laatst gereageerd, die was ons topic kwijt Jazzlyn is volgens mij ook niet heel lang geleden... Nyncke dacht ik ook nog berichtje van te zien onlangs Miranka had toch laatst berichtje gepost over BV en KV? Doetie: Laatst bevallen mei-mama, misschien druk met herstel Draak inderdaad poosje niks van gehoord, wel bericht in club geweest toen. Verder weet ik niet Kayde mis ik hier wel (die woonde toch in Amerika?) Benieuwd wat ze heeft gekregen.
Ja zou kunnen hoor dat ik er naast zit... de namen kwamen me niet zo bekend meer voor met reacties...
Ik hooop met heel mijn hart dat ik er heel erg naast zit...! Maar in onderschrift van draak staat: 12-4 je blijft voor altijd in ons hart lieve schat zag dat ze 30mei nog even op zp geweest is. Ik zal haar even een pb-tje sturen.
Skaya heeft ook vd week nog gereageerd! Mirankr idd ook en elmo was ons ook kwijt idd En de rest weet ik ook even niet meer!!
Ja doe ik zeker, hoop dat ze snel reageert. Haar onderschrift krijg ik een naar gevoel van in mijn buik.... Hoop zo dat ik het verkeerd begrijp!
In club staat bericht dat Babydraak naar huis mocht in mei Onderschrift gaat volgens mij over eerdere miskraam, onderschrift stond er nl toen ook al staat me bij
IK lees net indd de club na en daar zie ik GELUKKIG indd staan dat hij in mei naar huis mocht... phoe! Schrok me dood...
@Ongi ..ik vloei nog steeds.Pff,ben er wel klaar mee.Had met de gyn afgesproken dat als het binnen 2 weken na de nacontrole niet over was ik even terug zou komen,dat is dus nu.Ik kijk het nog heel even aan. Nog meer dames die zo lang vloeien? Jammer dat we van sommige meiden niets meer horen.Doetie is nog wel geweest in dit topic,die is nog maar kort geleden bevallen ook. Essieee,is jou mannetje ook een buikslaper?
Ik ben nu 6w3d en vandaag dus ongi geworden, het word steeds wat meer nu. Ik heb tot deze week dus geelzig/bruinzig lichtjes verloren. Vloei jij nog echt rood/donker bruin dan?
Oh jullie waren ook al wezen kijken Bumba nou ik ben er niet kapot van dat hij op z'n buik slaapt omdat k dan bang ben dat hij z'n koppie niet genoeg omhoog kan doen dus leg m alleen op z'n buik in de box als ik er bij ben. Snachts ligt hij gewoon op z'n rug en dan slaapt hij ook...
Ik vloei idd nog rood en bruin,soms is het wat minder en dan weer wat meer.Zeker niet zo heftig als de eerste weken,maar heb nog wel groot maandverband nodig
Hier hetzelfde,overdag als ik erbij ben op zijn buik (op zijn rug slaapt hij nauwelijks) maar `s nachts slaapt hij wel op zijn rug.
Bb, gewicht geboorte op 06-05 is 4040 en.. 57/58 cm? Verkeerd gemeten door zkh. Gewicht nu 5550 g en 59 cm. Oh fijn, dan ga ik het cb vragen of zij het boek ook hebben. Goeie tip!
meiden, kom ik ook weer effe aanwaaien! Draak gaat goed zover ik weet (via FB) Hier een drukke dag, verjaardag in verweggistan en man wat was dat druk!!!! Ik ben blij dat we weer lekker thuis zijn Fabiënne slaapt lekker veel, drinkt nu om de 4 uur ongeveer. Verder merk ik dat ze steeds sterker wordt en mij vast begint te houden over mijn arm als ik haar vasthoud. (get it?) Man, helpt ontzettend goed graag en god wat iessie lief!!! Voor haar en mij!