Zo dribbel dat is idd lekker. Hier, het krijsen wordt iedere dag minder, ook gisteren gedouched en ze sloep nu om 23uur tot half 4 en ze had om 630 weer mogen komen maar slaapt nog steeds volgens mij werkt de harde regendruppels op dakraam rustgevend. Al met al er komt nu meer vooruitgang in Wel zometeen een afspraak maken met lactatiekundige, want kaylee slurpt aan de borst en ik krijg haar bovenlip niet goed. Vaak hapt ze goed aan maar op 1 of andere manier trekt ze haar lippen terug en.dan slurpt ze? Pijn heb ik niet aan mijn tepels
Wat een klote weer.... Zou liefst hele dag met de meiden in bed blijven! Beetje jammer dat ik 1u naar bureau en 3u na osreopaat moet....bah! Hier ninthe 6.5 en fenne 5.5u geslapen toen de fles. Probeer nu fenne te rekken zodat ze weer wat samen komen.
Minky wat schrikken!! Gelukkig lijkt t nu beter!! Miffy cool hoor!! Spannend, ik zou t nog niet aandurven, maar ninthe is al ouder he! Yup ik moet met Lars ook uitkijken met overprikkeling. Dan gaat t hier ook ineens weer mis. Maar goed je kan ze niet afschermen van álles natuurlijk... Ik hoop dat t alleen maar overprikkeling is en verder niets. Klusser. Ja Lars is heel lang wakker. Maar gewoon wakker. Kijkt om zich heen, brabeld tegen woezel en pip Ik merk dat hij tussen de eerste 2 ochtend voedingen en tussen de laatste 2 gewoon 3 tot 4,5 uur wakker is. Vanacht heeft hij 4 uur en 2 uur geslapen.. Hoe lang duurt t gemiddeld dat ze wat langer slapen? Verder ben ik t kwijt. Ben zo moe...
Hoi dames, Lees bij meerdere die lastige dagen en nachten hebben. Hier ook sinds een paar dagen slecht slapen en na de voeding zet ze het op een krijsen. Duurt wel een uur of soms langer. Loopt helemaal rood aan. We denken aan reflux en moet straks om 10.20 uur naar de dokter met haar. Echt gaat door merg en been
Geen idee of dat zo is, het CB zal daar meer ervaring mee hebben denk ik. Mijn gevoel is dat het wel of niet wakker maken helemaal niets zegt over het wanneer doorslapen, maar ja zeker weten doe ik dat niet. Met K. heb ik altijd op verzoek gevoed, en die sliep pas heel laat door. Geen idee of het een met het ander verband houdt, maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik een kind niet wakker wil maken om te eten, als ie honger heeft komt ie vanzelf. Iedereen die een moeilijke tijd doorgaat sterkte! A. heeft vannacht voor het eerst in zn ledikant geslapen, voorheen sliep ie altijd in de reiswieg. Dat ging verbazingwekkend goed, normaal wil hij 's avonds alleen maar bij mij liggen maar om 8 uur legde ik hem in zn grote bed (tot dat moment liep/zat ik met hem in mn armen) en hij sliep meteen verder! Hij heeft wel weer op het verkeerde moment doorgeslapen: 16.45 - 23.00 - 3.30 - 8.00. Zo schattig, hij ligt nu in de box naar de mobiel te kijken en te kraaien van plezier. En zodra het muziekje afgelopen is dan protesteert ie. Hij huilt niet, maar laat een soort kraaitje horen maar dan op een boze manier. Als ik m dan weer aan zet dan zie je m helemaal opveren van blijdschap haha zo cute
hey meiden tijdje weer niet geweest maar het blijft drama!! eergister even een goede dag gehad en lekker gewandeld.. gister was t weer pet.. continu huilen en milan heeft van 12 tot 12 overdags 1 uurtje geslapen :O!!!! kan toch niet goed zijn?? 12 uur snachts gevoed, om 1 uur weer en toen om3 uur werd ik wakker van geknerp.. had ie het te warm bij me.. dus in de kinderwagen gelegd nog een uurtje geslapen en om 4 uur weer gevoed.. naast me gelegd en om 7 uur ging mn wekker want moet zo naar de gyn voor nacontrole.. en meteen de tandarts gebeld.. heb enorme kiespijn misschien heeft ie dat aangevoeld en was hij daarom zo onrustig?? ik hoop het want hij was gisteren zichzelf niet.. kon geen eens een lachje vanaf!
Goedemorgen! Mooi dat iedereen een lekkere nacht heeft gehad... hier op zich ook wel denk dat ik iets te vroeg heb gevoed.. 22:10 laatste voeding en 03:00 en heeft ze tot 08:30 op geslapen dus op zich fijn maar lekkerder als ze dat on onderbroken doet man lief kwam vannacht ook weer met veel geluid thuis en hond helemal door het dolle Liefs
Goedemorgen meiden!! Hier een nacht van 00:30 tot 4:00 tot 9:00 dus opzich lekkrr! Nu zometeen als beau t toelaat even stofzuigen mw van cb kom om 13:30 Ben benieuwd wat ze zeg over persen en krampen! Meiden die t moeilijk hebben sterkte!!! Ik denk aan jullie! Wat een afgang weer he van nederland!!! Pfff maarja hadden ze beter moeten voetballen voor hun salaris!! Hihi Nou ga weer even met me man zitten die heb zo avonddienst Liefsss
mamavan fijne uurtjes nog ff met je man!! en ben benieuwd wat ze van het cb zeggen!! en idd wat een afgang!! het is hier op een gegeven moment omgezet haha
Marlinde ik duim voor jullie, succes. Daro, Lars kent dat geluid ook ja!! hihi, echt een kraai onder het mom van, hej maak eens geluid. En hij probeerd dan ook de beestje aan te raken, en lachen en doen. Hij wordt er helemaal druk van! En slaapt dan dus niet Ik vindt t enerzijds ook zo raar om ze wakker te maken om te eten, andere kant, ik wil natuurlijk dat hij ergens mijn ritme gaat aanhouden, dus ja... Pris zwaar zo hoor, succes bij de tandarts en gyn. Forever drinkt zelf Roosvise laxo om de ontlasting van de kleine beter op gang te krijgen. Forever onze hond kan ook niet zachtjes begroeten hoor Jolanda succes met t cb!! Hier, gister bij sm en sv geweest. Lars was al wakker vanaf 6 uur en om half 1 sliep hij dus nog niet en waren we daar. Ik had em uit de reiswieg even in mijn armen om em te troosten voor een kramp. Hij viel in slaap, zegt sm, kom maar even bij oma kan mama wat drinken. Ik heb t bewust genegeerd, want hoe kom je er bij?!!??! Zij zit zeker niet uren achter elkaar in het gekrijs. Zij vindt het minder belangrijk dat ik em niet zo bloodstel aan prikkels en van hand tot hand. Zij denkt alleen aan haar kleinzoon die zij vast wil houden. Nou dacht t niet. Manlief op de terugweg in de auto pissed. Ik heb me van de domme gehouden en volgehouden dat ik t niet gehoord had. Maar hij vondt t stom dat ik oma niet liet troosten. Toen heb ik wel even een hele valse opmerking gemaakt. Dat ik wel naar zijn werk ging en hij dan maar in t gekrijs moet gaan zitten en dan nog eens beslissen aan wie en wanneer hij Lars uit handen wil geven. Ik volg gewoon mijn gevoel, en daarbuiten, mijn eigen moeder, die Lars vaker ziet als sm, heeft Lars nog minder vaak vast gehad dan sm. Dus het heeft niets met haar te maken. Pffff ik heb zo'n hekel aan al die verplichtingen. Eerst zag ik hun toch ook niet wekelijks, en dan nu moet het ineens omdat we een kindje hebben, en zij hun kleinzoon willen zien... Echt niet he!! (FRUSTRATIEEEEEEES ) Ik hoop maar dat het nieuwe er heeeeel gauw af is...
Roosvicee laxoo Heeft vannacht ook een poepbroek gehad en weer minder krampen.. Ludora: groot gelijk heb je hoor! Als lars daar niet tegen kan moet je dat niet doen.. heb je dit ook al uitgelegd aan je sm? Anders moet je even die plaat voor dr hoofd weg halen en het nog een keer doen.. Liefs
Ik heb dat ook hoor, ben blij dat het voetbal afgelopen is. We gingen steeds met mijn familie kijken. Als de twins dan op bed lagen boven dan wilde iedereen gaan kijken... Nee ze slapen eindelijk lekker...! Of iedereen is zowat aan het vechten om ze vast te houden en boze gezichten als de een het wel mag en de ander het niet mag.... ja ze gaan niet van arm naar arm hoor...! *zucht!* Het is ons rijkdom, ons waardevolle bezit... maar tevens ook het hebberige bezit van andere soms
Ludora,ben het helemaal met forever eens.Even goed duidelijk zijn,dat werkt het beste En die verplichtingen meteen afschaffen,daar krijg je anders nog jaren last van.Niets moet toch,het is toch jullie leven *heb zelf een gruwelijke hekel aan dingen doen omdat het verwacht wordt door andere,dat doe ik dan ook niet meer haha*
Ja irritant he!!! Ik geloof dat ik degene ben die beslissingen maakt.... Nou ja ach. Jolanda, met sm is heel moeilijk te praten. Ze vind vooral mij moeilijk doen...
Mijn vriend wilt dat ook gaan doen, elke maand naar zijn oudrrs totaal geen zin in, laat ze maar hierheen komen, lekker in ons veilige omgeving. Ik hou ook niet van verplichtingen, nekharen gaan dan overeind staan en ik gooi dan letterlijk komt in krib, krijg een sjagokop haha. Hou daar echt niet van. Gewoon je gevoel volgen ludora Ik doe mijn ogen ff dicht, kaylee slaapt eindelijk
Ludora vervelend!! Begrijpt je man je niet hierin? Anders kan hij miss met sm praten?? Ik heb dat met Mijn moeder! Maar dan zeg ik er gewoon wat van dus die ervaring deel ik dan niet! Pris bedankt!! Nou me huisje is cb klaar haha ff de stofzuiger er doorheen gehaald! Me man is naar zijn werk dus ben home alone met een kleine man die al 2 uur op zn buik in de box slaapt! Zn bed is verschoond en zn kamertje weer netjes en schoon! Was staat ook weer aan! Pff en nu even zitten hihi ben al kapot en de dag is nog niet eens begonnen haha! Marlinde veel sterkte! Liefsss
Goedemorgen! @Ludora: Heel herkenbaar. Voelde dat vooral in eerste weken zo. De verplichting dat ze nu allemaal wel langs willen komen enzo. Pff. Moest nog wennen aan mijn kind, moest meteen dan ook maar wennen aan wekelijkse visite? Ze worden gelukkig nu wat rustiger dus heb het wat meer in de hand @Priscilla: Heel veel sterkte! Hier: Heerlijke nacht gemaakt. Heb sowieso voetbal gister groot deel gemist, we sliepen samen op bank. Daarna fles gegeven (slaapt hij sneller) en ben ik aan kolven gegaan. Hij heeft van 23.30-05.00 geslapen in ledikant en toen van 06.00 tot 09.30 op mijn buik. Ik kan er weer tegenaan!!! Kraamvisite gister: Ze hebben gelukkig niet gevraagd om Noah vast te houden. Hij was ook erg onrustig en viel in mn armen in slaap. Ze bleven alleen 2 uur!!!! Ben halverwege boven gaan voeden en mijn man heeft daarna gevraagd of ze weg wilden gaan omdat hij ook nog naar zn pa en ma wilde. (had ik niet veel zin in maar zn ouders hadden Noah 1,5 week niet gezien dus moet je wat) Maar niet echt weekend samen gehad, wel balen. Gister erachter gekomen dat de knip niet hersteld zoals het moet. Ik dacht dat er nog 1 cm open stond maar het is een lapje huid/wild vlees wat er uit is gegroeid (en nog wel beetje open is omdat het brand bij plassen) Het is 1 bij 0,5 cm ofzo. Baal er zo van want ik weet dat ze er nu weer bij moeten. Bah. Overleg straks even met VK of ik gewoon 2 juli moet afwachten voor nacontrole gyn of wat verstandig is. Hier eindelijk weer droog
goedemorgen deze morgen Hebben jullie de vernedering van het Nederlands Elftal al kunnen verwerken... Ze hebben het niet mee zitten, jammer de bammer... Volgende keer beter... Neva heeft beide opa's verwend met een verrassing, Bij mijn vader een bakkie gedaan en daarna bij schoonouders gegeten... Voor voetbal naar huis gegaan want het was allemaal net iets teveel voor die kleine meid geweest, thuis ruim een uur gehuild... Vannacht in eigen bedje geslapen, ze is gekomen om 04.30 uur... Ze werd wakker van haar verkoudheid... Een flesje gegeven en daarna weer in eigen bedje geslapen tot vanochtend 07.45 uur, van 07.45 uur tot 08.30 uur met mij geknuffeld in het grote bed... Nu ligt ze heerlijk op de doomo, te vechten tegen haar slaap... De strijd tegen de slaap is deze keer door haar verloren... pat Helemaal doorslapen betekend voor jou dus vroeg in de avond tot laat in de ochtend... Mijn interpretatie van doorslapen is er in de nacht niet uit te hoeven ... Dat douchen werpt haar vruchten af, heerlijk ontspannen voor het slapen gaan... wanneer heb jij afspraak met lactatie kundige? bb Heeft Ninthe vannacht weer door geslapen? Wij gaan ongeveer gelijk op met voedingen en tijden... Neva geef ik ook tussen 22.30 -00.00 uur haar laatste fles 150+5... Ook zij mag zien of zij het op krijgt... Bij de laatste fles heeft zij ook elke avond een verrassing in haar broek voor mama... Nog steeds niets vernomen van je vriendin... Je valt haar toch niet lastig als je hen een belletje geeft om te feliciteren en te vragen hoe het gaat? Wat heb ij een heerlijke dag gehad gisteren... Gewandeld met de kinderen, manlief en hond... Dat mis ik wel enorm, een hond... Mijn man kan er helaas niet tegen, terwijl ik mijn hele leven honden heb gehad... In plaats van honden hebben wij nu 6 katten, 10 koikarpers en een paard. Was het gisterenavond gezellig bij je opa en oma? met de hele fam. bbq en voetbal kijken? De nachten gaan steeds lekkerder met Ninthe en Fenne, wat goed van die meiden... ladytijger Als ik in je oma zou kunnen verplaatsen, kan ik mij daar wel iets van begrijpen... Waarschijnlijk al heel lang samen, geen afscheid kunnen nemen van de liefde in haar leven en opeens jezelf zo alleen voelen... Ondanks familie en vrienden die om haar ontfermen, je mist de aanwezigheid van je partner om je heen... Een mooi gebaar van jou, die fotocollage. child Fleece is toch niet goed? Wikkel je hem in op blote huid? Ik heb ooit op label van fleece gelezen dat het niet met blote huid in contact mag komen ivm verbranding... Sindsdien heb ik het niet zo op fleecedekens... Maar volgens mij zijn er ook verschillen in fleece en fleece. Puck a baby op marktplaats? Ik heb er hier twee liggen waar ik niet mee doet, piep 0-3 mnd... Ik heb ze van marktplaats voor 20 euro gekocht... Dus wie vind jij ook op marktplaats zoiets.. Lees jij wat je zelf schrijft? Ik zou vandaag huisarts bellen als het niet weg getrokken is, waarom wachten tot morgen? Misschien is het wel niets, maar beter één keer te veel bellen dan niet... wat heeft vk gezegd over de knip? moet je wachten tot 2 juli f0rever Dat zal de kleine meid van ons, ook een keer gaan doen... standaard de nachten door slapen, voor nu komt zij geregeld tussen 04.00 uur en 05.30 uur en soms het geluk dat zij doorslaapt. Wat goed dat Kimberly zonder hulpmiddel heeft gepoept, maar het zou ook niet goed zijn als je continu hulpmiddelen te moeten gebruiken om te poepen. Een thermometer beangstigd mij... ludora En vandaag weer Hoe gaat het met Lars? wat heb jij lastige schoonmoeder zeg... En zoonlief komt voor haar op, hoe lief is dat... Meid volg je gevoel, een beetje jammer dat je man je niet ondersteund in de keuzes die jij maakt... En meteen kinderachtig reageert.. Ludora is vaak genoeg duidelijke geweest bumbaaa als ik de berichten hier zo lees... minkie Ik schrik er helemaal van... Uitslag een virus ergens opgelopen, gelukkig dat het niet iets ernstigs was...Mocht je paracetamol gebruiken om koorts te onderdrukken? Hoe gaat het nu met Aniek? doetie Is je wond goed aan het genezen of tegenvallers gehad? Jij laat mij ook al zo schrikken, controle bij HAP op uitdroging... Uitslag gelukkig goed.. Zal hij zich zo voelen door de spruw, heb jij ook medicijnen gekregen,- je geeft toch borstvoeding... Ik weet niet of braken iets met spruw te maken kan hebben... Veel beterschap voor Jens... yupgup Ben je al gebeld wanneer je langs kan komen? Hoe gaat het nu Thomas, een goede nacht gemaakt? Als ik het zo lees werkt het wel een prikkelarme omgeving, of zie ik dat verkeerd? Doen jullie nou helemaal niets meer buitenhuis? eerst rust en regelmaat? dribbel heel veel plezier met je bezoek... marlinde blazen in het gezicht of een drupje water wil het huilen weleens onderbreken... Hoe was het bij de huisarts? box zo herkenbaar Daro Neva kan vlg mij niet zonder mobile in de box liggen... Ze heeft daar alleen oog voor... priscilla Neva slaapt overdag ook niet of nauwelijks, er zijn soms van die dagen dat zij dat heeft... Daar maak ik mij geen zorgen over... Maar wat een vervelende nacht heb jij gehad, ben je niet doodop? Hoe was het bij gyn en tandarts? mamajolanda hoe was het bezoek van consultatie bureau? Leuk nietwaar, zo'n intake?