Hier slaapt ons mannetje in zijn eigen kamer en d.m.v. de babyfoon heb ik meestal pas in de gaten dat meneer honger heeft als hij al huilt. Hij heeft de afgelopen twee nachten om 23.00 uur de laatste voeding gehad, en meldde zich dan 's ochtends om 5.30 uur weer. Dat ie dat maar mooi volhoudt!! @bb: Wat betreft dat bloedverlies....menstruatie: tja...zou kunnen.... Aan de andere kant met mijn PCO zou ik dat nog niet verwachten. Bovendien heb ik er 0,0 last van....en dat had ik voorheen met menstruaties wel altijd.
Een pijpmondje is geen eet mondje, dat is neh neh. Pijpmondje is owl en is ik ben moe. Hihi net dvd gekeken van de babytaal. Zo leuk en verbazingswekend, kom je er meteen achter dat kaylee heel veel last had van valse lucht Eh Eh en erg moe was, owl geluid.
Bb speciaal voor jou haha!! -Wat voor werk doen jullie en hoeveel uur/dagen gaan jullie werken? Ik werk in een verpleegtehuis 32 uur geen vaste dagen -Hoelang zit er bij jullie kleintjes nu tussen de voeding, en de nacht hoe lang dan, veel verschil al met overdag? Overdag om de 4u en snachts ook nog 4a5 uur Vanavond komen ze uit op h9/9u met de fles... ik denk dat ik dan maar 30cc geef en dan om 23u 150cc aanbied. Hoe zouden dat doen? Ik zou dan idd gewoon om 9u geven en dan om 1 uur als hij komt weer! mamajolanda; wat leuk dat jullie samen gaan shoppen Wonen jullie dichtbij elkaar? Ja wij wonen twee straten van elkaar vandaan En wbt je man zou ik het ook niet willen dat hij weggaat😢 Liefsss
Ik heb nog geen werk, ben wel op zoek. A. huilt eigenlijk nooit voor zn voeding. Hij maakt wel geluidjes, begint met zn armen te zwaaien en op zn handjes te knabbelen, ik kan het niet zo goed omschrijven maar ik weet bij die geluidjes meteen dat hij honger heeft. Dacht ik tenminste.. De afgelopen nachten merkte ik echter dat mn inschattingsvermogen misschien toch niet zo heel erg goed is, want ik heb nu een paar keer gehad dat ik zeker dacht te weten dat het tijd was voor een fles door de geluidjes die ik hoorde, maar zodra ik naast mn bed stond, stond ik naar een slapend kindje te kijken. Hij sliep dan gewoon verder, soms nog wel een uur of 2 langer. Tja dan ga ik zelf ook maar weer verder slapen. Misschien omdat ie ouder wordt? K. ging wel altijd meteen huilen als ie honger had, ook 's nachts. En niet zachtjes, maar echt keihard. Die sliep ook gewoon op onze kamer maar er waren nooit eerdere geluidjes ofzo, het ging gewoon van slapen meteen naar krijsen. Past ook wel bij z'n karakter blijkt nu haha
Oh en hoelang tussen de voedingen? 's morgens 4 a 5 uur, 's middags 5 a 6 uur, 's avonds soms wel 7 uur, 's nachts 4 a 5 uur. Dus naarmate de dag vordert steeds langer, hoe gek dat ook klinkt. Maar ik heb het idee dat dit een beetje 'overgangsdagen' zijn omdat hij nu toe is aan 180+6. Over een paar dagen zal hij er wel standaard 5-6 uur ofzo tussen laten denk ik.
Zo ik heb de laptop ook weer aan geslingerd.. Heb meegelezen op telefoon, ga niet heel ver terug met reageren wat mn kleine aapje kan elk moment wakker worden. aar aangezien ik jullie zo erg mis kom ik toch even gauw reageren. Heb een bezig dagje vandaag... Vanmorgen lag de kleine man na zn voeding rond 10.30 bij mij te slapen, heb ik hem op zn buik in de wieg gelegd en hij sliep zowaar verder!! Maar omdat ik dan in de buurt wil blijven maar begonnen met mn klerenkast uit te pakken en heeeel veel weg te doen. Hij puilde echt uit en heb zoveel kleren die ik eigenlijk niet meer draag (momenteel ook niet meer pas ) maar die eigenlijk weg moeten.. Dus heb een rol vuilniszakken mee naar boven genomen en alles wat ik voor mn zwangerschap al een tijd niet meer aan had gehad is erin gegaan. Alles wat vaal of een gaatje of iets had is ook weg. Moet alleen het hang gedeelte nog uitzoeken, dat komt verder deze week... Als k straks nog meer kilo's kwijd ben word t dus tijd voor een nieuwe garderobe Daarna de kleine weer gevoed en die wilde niet slapen, kinderwagen gepakt en voor mijn doen met mn bekken een behoorlijk eind gaan wandelen. Viel wel tegen kon opgeven moment eigenlijk niet meer verder, toch even door gezet en toch thuis gekomen daarna eten gekookt en heel even een half uurtje op de bank gelegen. Nu even zp tijd en dan zo weer voeden. Vanavond nog kraambezoek en dan denk ik dat ik vannacht wel slaap BB. Gaat je man of blijft hij thuis? Omdat hij twijfelt en jij zegt nee? Ik zou het nu ook niet willen hoor. En dan heb ik er maar 1... Ik ben ook altijd erg blij als t weekend is en hij iets meer over kan nemen zodat ik even de handen wat vrijer heb. Hier gaat Sem op zn vuistjes sabbelen en dan heeft hij vaak honger. Maar moet wel eerlijk zeggen snachts word ik wakker als hij aan het jammeren/huilen is, dan ga ik voeden. Soms, als hij vrij snel weer komt geef ik hem zn speen en kruip ik er weer in, hij slaapt dan meestal ook minimaal nog een uurtje verder. Als hij echt huilt heeft de speen hier geen zin, dan moet ik gewoon voeden maar bij jammeren kan het wel. En ook overdag geef ik vaker de speen hij heeft erg die zuigbehoefte en in het begin legde ik hem elke keer aan, maar dan hebben mn tieten helemaal geen rust meer Klopt, hebben ze hier ook gezegd bij de bv cursus. Maar ik slaap blijkbaar wat vaster en mis snachts 9 van de 10 keer de smak signalen.... Maargoed, als hij wel jammert/huilt al is het niet echt huilen met tranen zeg maar leg ik hem aan en is er nog geen probleem....
pat het zou best een sprongetje kunnen zijn geweest, in ieder geval een avondje zonder gehuil, heerlijk hoor... ben je nog geslaagd met shoppen? je hebt het morgen er maar druk mee; fotograaf en lactatiekundige... mamajolanda een mooi gewicht en lengte. misschien mag je wat vaker gaan klagen als iets niet gaat zoals het gaat of iets niet lukt zoals het hoort... ik gebruik alleen omneo, geen andere voeding erbij... daronog wat leuks gekocht in de stad? Is dat nog niet te vroeg, 4 flessen? of mag qua gewicht wel al? pluk hier ongeveer hetzelfde verhaal, alleen 4.5 week te vroeg met ween... ze wilde haar proberen tot 36 min te laten zitten, maar neva dacht er anders over... jij bent wrs ingeleid omdat je 2 weken voor bevalling vliezen had gebroken of niet? wat lees ik toch veel over kindjes met reflux (verborgen).. ik hoop dat ze er allemaal overheen groeien... gebeurt het vaak dat ze oudere leeftijd nog last blijven houden? ik vind het aardig van je dat je even gereageerd heb... leuk kennis met je gemaakt te hebben child heb je foto van alle baby's op een rij? bij wehkamp 6 pakken luiers voor weinig, per stuk zouden ze dan 7.50 euro zijn (pampers).. Alleen niet in maat new born, volgens vanaf maat 2 of 3. bb je hebt je dus kunnen uitleven in de stad, heerlijk om met binnen te smijten... je hoeft er zo weinig voor te doen... nadeel, het is snel weer op... wel fijn dat je man dit goed wilt overleggen met je... ik kan jou begrijpen, niet alleen te willen zijn met die meiden... je kan nergens op terug vallen, alle lasten komen op je schouder ed... maar aan de andere kant, verdient het ook het dubbele wrs... soms kan je het beste situaties met beide handen aan pakken, je weet niet wanneer je weer zoiets aan geboden krijgt. het is een extra zakcentje wat hij ermee verdiend... maar meid, als jij het niet ziet zitten, zeg dat wel tegen hem... mijn man werkt 5 dagen per week van 08.30-17.30 uur als auto spuiter... ik werk in de gehandicaptenzorg en blijf gewoon mijn uren draaien, eventueel pak ik een extra dienste erbij... ik werk 32 uur per week, onregelmatige diensten... neva komt de ene keer na 3 uur en de andere keer na 4 uur... laatste voeding tussen 23.00- 24.00 uur en ze komt meestal tussen 04.00- 05.30 uur en daarna tussen 08.30-09.00 uur... ik heb vandaag gehoord, hoe eerder je in de avond voedt, des te langer ze d e nachten maken.. neva is qua gewicht nog te klein hiervoor, maar er komt de tijd dat.... bb met neva gaat hetzelfde als bij jou... neva komt om 20.00 uur en dan tussen 23.00- 24.00 uur haar laatste... bij de laatste standaard ontlasting... yupgup neva gaat beweeglijk worden en kreunen,- zoeken met mond (heen en weer met het hoofdje) en/of dmv huilen.. in de nacht maakt neva geluidjes, beweeglijk en gaat met mond zoeken... ik wil het huilen voor zijn... soms leg ik haar goed,- draai haar van rug naar buik of anders om of ze komt bij ons in bed liggen... het laatste hangt samen haar geluiden en/of gehuil... elmo je manneke mag deze tijden aanhouden, dan ben jij wel tevreden
@Sefanja (en de rest) Foto van alle baby's van zw.cursus staan in mijn prive-album van Noah (ff voor privacy rest van babietjes)
Ik heb normaal ook mega erge rugpijn, nu heb ik nergens last van..! En ik heb toevallig van de week gelezen dat je cyclus of pco (bijvoorbeeld) anders kan zijn na zwangerschap *zou wel fijn zijn voor je of niet?!*
even een update van priscilla Milan blijft ontzettend huilen en spugen ze hebben al verschillende medicijnen gehad en die werken niet omdat het alleen maar erger werd hebben ze vanmiddag iemand van cb opbezoek gehad die heeft ze doorverwezen naar het ziekenhuis, waar ze op dit moment dus zijn zodra ik meer weet meld ik het weer ik hoop vooral dat het snel beter met milan gaat, vind het zo zielig voor milan en priscilla
Ik wil de laatste uiterlijk 23u ivm mijn vriend. Die is de laatste tijd zoooo moe. En later als 23u trekt hij dus echt niet... En ik fles ze de hele dag al alleen dus wil graag dat hij die fles van 23u wel mee doet...
achgoss Arme pris en kleine milan! Hopelijk weten ze snel meer en vinden ze iets wat helpt. Knuffel voor pris+man!
@ miffy dank je wel voor de info. Ik hoop ook dat het snel beter gaat met Milan. Arm knulletje. Succes Pris!!! @ Sefanja, rustig aan doen, ik??? Nee dat is echt heel moeilijk voor mij. Maar voor mijn doen doe ik het nu rustig aan. Voorheen deed ik in een half uur het huis van boven naar beneden stofzuigen dweilen en afstoffen. Binnen een uur glom het hele huis weer. En nu doe ik er veel langer over. Ik moet wel, maar eigenlijk doe ik nog steeds teveel. En wat een prachtige foto van Neva zeg!!! Wat een plaatje vandaag niet gelukt foto te maken, meneertje was vandaag veel aan het slapen en voor zijn doen heeft hij pittig wat gehuild. Qua voeding zit er bij ons overdag 3,5/4 uur tussen tussen de voedingen. S'avonds zijn laatste voeding rond 23:30 en dan komt hij de volgende ochtend rond 07:00 weer. Hij slaapt heerlijk door. Oja hij krijgt nu 120 water met 4 schepjes.
dank je wel voor je compliment over Neva.. Morgen weer een kans om foto's te schieten, doe rustig aan ... Hoe zwaar weegt hij? gezien hij 120+4 krijgt...
Sterkte priscilla, hoop dat Milan gauw geholpen wordt aan wat hem.zo verdrietig en misselijk maakt. Sefanja, shoppen is gelukt, alleen zijn geen nwe kleertjes geworden. Verder gaaaap zit alweer in te storten. Hoop op weer een goede en fijne avond als gisteren