wakkerwakkerwakker! Ook al een poosje helaas. 7uur komt mn kleine prins tegenwoordig... Volgens mij wordt hij gewoon wakker van manlief die kwart voor 7de deur uit gaat.. Die mira toch weer! Nouja ze kwam iig niet een paar x per nacht. Hopelijk haalt ze vannacht weer de hele nacht door voor je bloemmie! En gaan de meiden nog wat doen vandaag? Ik wil mn kast ff uitsoppen, wou ik gister al doen, maar niet gelukt dus... En even naar de winkels wil ik. Nou ik ga weer verder met mn kind voeden heerlijk in het grote bed!
Hier gaat altijd om half 7 de wekker voor manlief, die moet dan werken, en om 7 uur ligt Gabriël lekker te kletsen in zijn bed. Mooi op elkaar afgestemd dus
Hier voorlopig ook even lui... Lynn heeft net dr flesje op maar ze had niet genoeg, dus nog een klein beetje gegeven...Nu is het goed, al zit ze wel nog haar vingers op te eten en te kwijlen Nu zo even ATWT van gister kijken, en dan hier wat doen thuis... Vanmiddag maar een stukje lopen, het zonnetje schijnt hier dus hoop straks ook nog!
Hier is het ook erg mooi weer, Maar ik vertik het om vandaag aan te kleden Ik blijf lekker in mijn huispak.
Wat een rust..... Zou Mira'tje al toegegeven hebben aan haar slaap.... ?? Ik ging net douchen en toen hoorde ik Lynn wakker worden, toch snel gegaan en ze was gelukkig nog rustig toen ik naar haar toe ging... Nu hopen dat ze nog een uurtje wacht op haar fles, en dan even naar buiten... Tis nu wel weer bewolkt helaas..
hier ook een lekker zonnetje! Ik ga vanmiddag ook even naar buiten Verder heb ik onze kledingkast helemaal schoongemaakt en weer netjes gemaakt, tjonge wat kan daar een hoop stof zich nestelen zeg! Nu is alles weer fris & fruitig nu even niksen voordat Lucas zich weer meldt.
ooh en bloem: heeft mira zich al overgegeven? enne... jullie hebben wel vaak een lui dagje hoor Ik kan dat echt niet mezelf niet aankleden en klaarmaken.. haha!
Iekjee... Ik heb zo'n vermoeden dat Mira zich heeft overgegeven en dat Bloemm ook weer in haar bed ligt hahah
Hahahahahahahaha mensen die me nog nooit hebben gezien maar me door en door kennen! Dat is pas vreemd Mira sliep om 10u en toen ben ik ook maar mn bed in gedoken. We zijn nu weer wakker en ze heeft net haar fles op. Iekje: Loop je nooit rond in je huispak??? Ik vind het heerlijk
Nopes! ja, savonds als ik gedouched heb ofzo, anders niet ik vind dat een beetje zonde van mn dag ofzo Kweetnie precies, voel me daar niet fijn bij iig
Hahaha oké! Mira doet zoveel nieuwe dingen! Ze 'praat' en gilt echt de hele dag door, Ze maakt hele nieuwe en leuke geluiden, Verplaatst zich van een plek naar een andere plek door te schuiven, Binnen 5 minuten kan ze helemaal andersom liggen of een stuk verderop. Ze weet hoe ze naar iets toe moet gaan en iets moet pakken dat op een afstand is, rolt om Daarom weet ik zeker dat ze in een sprong zit. Volgens het oei ik groei boek kan deze sprong alleen 5weken duren.... Fijn
handig he dat boek ik had hem hier al in de zwangerschap te leen van een collega van mn man, maar toch maar terug gebracht. Ik merk dat ik dan veel te veel ga kijken van: oh dit moet hij doen bij die en die week, terwijl ik veel meer ben van: mijn kind is mijn kind en die doet alles lekker wanneer hij wil. En ik merkte ook dat hij dus niet de dingen doet die in dat boekje staan (of veel vroeger/later) dan er in staat bijv. Die dingen die jij nu op noemt, doet Lucas al bijv. MAar voor te lezen vind ik het wel een leuk boek alleen las ik dan idd die sprongetjes en dat het dan soms weken kan duren, daar word ik niet echt vrolijk van, ik merk nu, dat als ik niet weet wanneer er een sprong aan komt, dat ik daar veel relaxter mee om kan gaan en het soms niet eens merk ofzo!
haha ik wilde net zeggen Mira ga slapen heb je wel lekker getukt?? hmm huispak-dagje... MORGEN!! M. is morgen vrij en anders doen we dat af en toe op zondag..... voetbal: als manlief eraan denkt dan kijken we maar verder niet.... (gelukkig ) oei-ik-groei-boek: die ligt op mn nachtkastje maar ik kijk er nooit in... K.tje heeft afgelopen paar dagen een sprong gehad volgens mij... wij gaan ook burgerlijk doen wij gaan het weekend van 7/8 oktober een weekendje weg gezellig met zwager en s-zus en kids naar Bad Bentheim.. daar zijn we vorig jaar ook geweest en dat was best een mooi park (was toen net geopend).... ben me vanmorgen kapot geschrokken ik hoorde iets in de gang en de hond sprong ineens op dus ik wil gaan kijken... staat manlief ineens voor mn neus die moet vanmiddag met 1 van zn poolse jongens met spoed naar de tandarts en hij vond het zonde om voor 1,5 uur werken 2 uur in de auto te zitten en volgens mij is M. ziek aan het worden hij klaagt al 2 dagen over keelpijn en steeds hoesten.... hoop niet dat ie ziek wordt....