@Bloem Nee viel heel erg mee. Maar ik heb ook niks met naalden, dat scheelt... en ik dacht, heb een bevalling gehad dus ik kan alle pijn aan @meimamma Lynn heeft nooit zo'n fase haha... Heeft echt serieus nog geen ene fles laten staan sinds ze 2 dagen oud is.. Ja soms om 23.00 wel eens dat ze in slaap viel maar verder drinkt ze altijd goed. Op me voet heb ik ook.. viel ook wel mee.
Boeren jullie kindjes altijd trouwens? Mira boert soms niet.. En meestal zit het haar ook niet dwars.
oke ik ga dus beginnen met appeltje of peer..... hoe hebben jullie het fijn gekregen?? (ik heb geen staafmixer ofzo).... zat zelf te denken om het door een (thee)zeef te proppen owja banaan doe ik liever niet ivm verstopping.. ben er zelf erg gevoelig voor... 1 hapje banaan of 1 dropje en ik ben verstopt.... en manlief zei ook al "geef het dan morgenavond" maar stel dat ie toch een rare reactie geeft dan ligt ie in de box ipv in bed en dat vind ik toch een wat fijnere gedachte.... meimamma die fase heeft K.tje ook gehad... 2 nachten/ochtenden vroeg komen... zo rond 5 uur.... en wat ik van Flowert begreep heeft A.tje dat ook gehad.... een soort van sprongetje??? owja Lovely das waar ook ja!! wat heb je op je voet??? ik heb er meerdere... ben begonnen met het dolfijntje naast mn navel, toen een zeedraak op mn onderrug, daarna 1tje op de linkerkant van mn lichaam (tribal) en op mn rechteronderbeen heb ik er 1 die nog afgemaakt moet worden (een band van vlammen met "maagd" in het chinees).... maar ik wil nog graag de namen van mn beide jongens op mn rechterribben in hele mooie sierletters bloemmie wat heb je allemaal gekocht? alleen boodschapjes of ook nog iets leuks??? M. is erg ziekjes... nogsteeds erge keelpijn, 38graden verhoging, snotverkouden, hoesten en benauwd.... lang leve de pcmmetjes, neusspray, vicks vaporub en inhalatie capsules (1 caps in een bekertje met heet water ipv een ui )
Muts als je het fruit ietsje opwarmt kan je het met gemak met een vork prakken. Meestal vinden kleintjes het te koud om te eten en is ietsje opwarmen de oplossing
hee dames! @tatoeage: ik heb daar dus helemaal niks mee! Dus hier geen 1 en komt er ook nooit @poepluier: jeeej lucas is het eindelijk kwijt! Wel zo dun als water... (sorry!) haha dus maar weer even in de gaten houden. @boodschappen: lekker he zoveel in huis hebben?? Wij hebben de auto weer te leen van mijn ouders. Die zouden ze dus gisteraaf komen brengen mn moeder weer van alles meegegeven aan mn man. Doet ze elke x als ze ons ziet, krijgen we bloemen uit de tuin, iets lekkers of wat dan ook, schatje! Ik kreeg er ook een envelopje bij om iets moois voor te kopen voor mezelf of lucas. Lief!! Geen idee waarom Dat zou ze me nog vertellen... Wou ze niet door de telefoon doen... Ben benieuwd! Ze zei nl dat ik dat alleen kreeg en mn broers/zus niet... Nouja wel ontzettend lief!! Nou ik ga even house kijken. Tot straks miss!
is hier iemand bekend met de repley(?) Methode voor t eten? Ik ga dat denk ik bij lucas doen. Kan dat al vanaf 6maand?
@Bloem Lynn boert in principe altijd wel.. @Muts Heb op mn voet een soort van sierlijn met daarin verwerkt, 3 sterretjes... Niet echt een bepaalde betekenis, alhoewel mn vriendin en ik hebben hem samen laten zetten. Meiden duim voor een goede nacht!! Ik ga Lynn vannacht zonder puckababy laten slapen, ze heeft hem vandaag niet aan gehad (zat in de was) en ging best goed... dus ik ga het er op wagen. Ze heeft net haar fles pas op, en ga haar zo terug leggen.
Ik hoop dat het haar lukt zonder Puckababy Lovely! Mira heeft vandaag gedronken wat ze moest drinken, dus duim ook voor mij! Ik hoop nu eindelijk op een goede nacht...
Hoop op een goede nacht voor je, Bloem! Lynn was gelijk stil... ga zo nog even kijken voor ik ga slapen of ze slaapt, en of ze niet haar dekentjes eraf heeft getrapt zoals vanmiddag... Als het goed gaat, kijk ik van de week voor een slaapzak denk ik, want ze ligt soms halverwege haar bed, dus zonder dekens.
En een slaapzak zal voor haar waarschijnlijk fijner voelen dan zonder. Omdat ze de puckababy gewend is!
Ik vind die van de Prenatal het fijnst. Ik heb ze ook van de Ikea (3x niets!) en Hema, maar die vind ik ook niet fijn. Heb er 3 van de Prenatal en de rest ligt eigenlijk te 'niksen' in de kast
Hahahaha, laat dat nou een winkel zijn die we hier niet hebben Nou, dan misschein toch zaterdag even richting een prenatal, kan ik gelijk die babydoos ophalen
Hallo dames, Even vanaf mijn mobiel. Gisteravond gewerkt tot 23.30 en toen ik thuis kwam brandde er kaarsjes in de gang en er lag een briefje met instructies. Ik moest me daar uitkleden en dan via de wc waar ook een kaarsje brandde naar de douche en daar lag weer een briefje en ook een brandend kaarsje. Ik moest lekker gaan douchen en mocht absoluut niet verder lopen naar de keuken of kamer. Na het douchen moest ik boven komen daar zou ook drinken zijn. Vervolgens kom ik bij de trap... Ook allemaal kaarsjes naar boven toe en onder aan de trap een briefje met hoeveel vriendlief van me houd en hoe gek hij op me is. Ik moest de kaarsjes 1 voor 1 uitblazen en de laatste 3 aan laten om het laatste briefje te kunnen lezen. Boven aan de trap lag het laatste briefje... Ik mocht eerst Jelke nog een nachtkus brengen en dan moest ik met mijn ogen dicht de slaapkamer in komen. Dat deed ik en toen mocht ik op ee gegeven moment mijn ogen open doen.... Allemaal kaarsjes en vriendlief had de hele inrichting van onze slaapkamer veranderd. En helemaal netjes opgeruimd. Staat echt veel mooier zo. Dus dat was echt super lief en romantisch. Toen ik vanochtend naar beneden ging om de fles voor Jelke klaar te maken lab er beneden weer een briefje. Ik moest maar eens even naar ons terras kijken op zoek gaan naar het laatste briefje. Onze tuinmeubels waren weg en het kantoor was netjes opgeruimd. Toen opende ik onze rommelkast (die zit onder de trap, daar staat de stofzuiger en voorraad) daar is het dus normaal echt een bende omdat we er geen planken in hebben. Nou vraag ik vriendlief al heel lang of hij er planken op wil hangen. Nou dat had hij nu gedaan en de hele kast was netjes opgeruimd en onze tuinmeubels stonden daar ook keurig opgeruimd. En daar lag nog een laatste briefje met allemaal lieve woorden. Dus ik ben super blij met mijn vent. Wat ik al was natuurlijk, maar nu nog meer. Liefs